Lukkohuhuja

  • 1 857 560
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
HJL kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä, millä minä sen mittaan. En mittaa sitä millään, mutta et voi tosissasi väittää, että "Lankku" on ollut liigan kolmen parhaan veskan joukossa.

Niin, -OO- tuossa jo mun puolesta vastasinkin. Hieman toivoisin sisälukutaitoa ennen kuin kirjoittelet mitä sattuu. En tuossa niin väittänytkään, että Lankku TOP3 olisi, vaan pointti oli ettei kukaan varmaan odottanutkaan ton puolustuksen takana mitään TOP3 kamaa torjuntaprosenttien valossa.

Allekirjoittanut kritisoi kovasti alkukaudesta Lankkua ja on nyt joutunut kääntämään takkia niin,että sisävuoret näkyy. Mielestäni ehkä ratkaisevin yksittäinen pelaaja siinä, että taistelemme vielä sääläripaikasta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kun nyt, Jupster, jatkat, niin täytynee vastata. Sisälukutaidosta ei ole kysymys. Se olin MINÄ, joka odotin Lankusta liigan kärkiveskaa(se riivatun top3). Siinä erehdyin, kuten myös siinä, että odotin Lukkoa korkeammalle runkosarjassa.
Olen pahoillani, että otin alunperin osaa keskusteluunne ja yritin kainosti puolustaa nimimerkki Rosenbergoa.
-OO-:n mieliksi perustelen vielä mielipiteeni Lankusta, etten vastaisuudessa anna kommentteja, jotka eivät ketään täällä Lukko-osiossa loukkaa. Lankku pelasi Ässissä menneinä kausina sairaan hyvin. Lukossa hän ei ole ollut niin hyvä. Eli siis minulle pettymys, koska odotin enemmän. Toivottavasti kelpaa. Jos ei...ihan sama.

Poistun takavasemmalle... ei pahalla. Hyvällä vaan, sympatiat Raumalle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
HJL kirjoitti:
Kun nyt, Jupster, jatkat, niin täytynee vastata. Sisälukutaidosta ei ole kysymys. Se olin MINÄ, joka odotin Lankusta liigan kärkiveskaa(se riivatun top3). Siinä erehdyin, kuten myös siinä, että odotin Lukkoa korkeammalle runkosarjassa.
Olen pahoillani, että otin alunperin osaa keskusteluunne ja yritin kainosti puolustaa nimimerkki Rosenbergoa.
-OO-:n mieliksi perustelen vielä mielipiteeni Lankusta, etten vastaisuudessa anna kommentteja, jotka eivät ketään täällä Lukko-osiossa loukkaa. Lankku pelasi Ässissä menneinä kausina sairaan hyvin. Lukossa hän ei ole ollut niin hyvä. Eli siis minulle pettymys, koska odotin enemmän. Toivottavasti kelpaa. Jos ei...ihan sama.

Poistun takavasemmalle... ei pahalla. Hyvällä vaan, sympatiat Raumalle.

Ei tässä nyt loukkaantua pidä, en minä millään pahalla ole tarkoittanut. Sitä vaan sanoin että kun perustelee mielipiteensä kunnolla niin ei tarvitse niitä sitten selitellä, eikä tule niin herkästi väärinkäsityksiä. Jokainen saa kyllä minun puolestani osallistua keskusteluun joukkueesta riippumatta, niin teen itsekin. Mutta kuten sanoin, perusteltu mielipide on aina parempi kuin pelkkä mielipide.
 

Korinekki

Jäsen
Boris kirjoitti:
Jos Kuha jatkaa Raumalla, Lukko kysyy varmasti VV:tä vielä uudemman kerran. Kuha ja VV ovat viime vuodet liikkuneet parina.

Jostain syystä meikäläinen tykkää tuosta Kucharcikista. Parantanut koko ajan ja hemmetin monipuolinen ja tunnollinen peluri. Kausi on nyt ohi, mutta itse olisin valmis pistämään miehelle jatkon. Varsinkin jos sillä saataisiin VV Raumalle.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Korinekki kirjoitti:
Jostain syystä meikäläinen tykkää tuosta Kucharcikista. Parantanut koko ajan ja hemmetin monipuolinen ja tunnollinen peluri. Kausi on nyt ohi, mutta itse olisin valmis pistämään miehelle jatkon. Varsinkin jos sillä saataisiin VV Raumalle.

Kyllä minä pitäisin ennemmin Wrightin, jos valita saisi. Kova kaveri ja varmasti ensi vuonna on aika kova jos liigassa jatkaa. Näillä amerikan avuilla menee usein se 1 kausi totutteluun.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
psychodad kirjoitti:
Kyllä minä pitäisin ennemmin Wrightin, jos valita saisi. Kova kaveri ja varmasti ensi vuonna on aika kova jos liigassa jatkaa. Näillä amerikan avuilla menee usein se 1 kausi totutteluun.

Näin tekisin minäkin. Kucharcikin ja Vujtekin parhaat päivät lienevät kuitenkin takanapäin, joten Wright olisi mielestäni riskittömämpi sijoitus. Mies on tämän kauden "totutellut" SM-liigaan ja ensi kaudella esitykset tulisivat todennäköisesti olemaan tätä kautta parempia. Huonosti ei toki ole mennyt miehen tämäkään kausi, vaan pisteitä on tullut ihan mukavaan tahtiin.

Jotenkin on sellainen kutina, että Wright tulisi ensi kaudella tekemään +40 tehopistettä, sillä tälläkin kaudella mies ylittänee 30 tehopisteen rajan suht. helposti. Lukon scouttauksen tuntien on hankalaa uskoa, että ainakaan kovin paljon parempaa kaveria Raumalle Wrightin tilalle löydettäisiin, joten antaisin miehelle kyllä jatkosopimuksen. Toki sillä edellytyksellä, että ensi kauden maalivahti olisi kotimainen.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rosenbergo ja HJL: täällä saa toki kommentoida, sitä vartenhan palsta on olemassa, mutta niitä perusteluja kiitos.

Ensimmäinen kertoo Lankun pettäneen luottamuksensa täydellisesti ja jälkimmäinen odotti että Lankku olisi ollut Vitusti perempi. Miten Mr. L on pettänyt täydellisesti Rosenbergon luottamuksen, ja kuinka Vitusti enemmän HJL odotti, ja miten sen olisi tullut näkyä?

Itse olin epäileväinen Lankun suhteen kun mies Lukkoon tuli, mutta takki on täälläkin napsahtanut toisin päin. Lukon paras pelaaja, ja tasainen suorittaja! Hyvän maalivahdin käsite: ”antaa joukkueelle mahdollisuuden voittaa joka ilta”, on Lankun kohdalla toteutunut, ja mies on myös pystynyt pelaamaan pisteitä Lukolle, jota pidetään taas ns. voittavan maalivahdin merkkinä. Pari notkahduspeliä pitää antaa anteeksi, koska mies pelaa näemmä käytännössä kaikki ottelut.

Sanon kiitoksia.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Johto kirjoitti:
Näin tekisin minäkin. Kucharcikin ja Vujtekin parhaat päivät lienevät kuitenkin takanapäin, joten Wright olisi mielestäni riskittömämpi sijoitus. Mies on tämän kauden "totutellut" SM-liigaan ja ensi kaudella esitykset tulisivat todennäköisesti olemaan tätä kautta parempia. Huonosti ei toki ole mennyt miehen tämäkään kausi, vaan pisteitä on tullut ihan mukavaan tahtiin.

Ehdottomasti samaa mieltä! Ei meidän Juhlakauden Ketuin-Ikinä-Koskaan-Missään-Pojat joukkueen ykkössyömähampaat voi koostua kahdesta 36:sta koukkupolvesta (härskimmät sanoisivat lerppakullista), eikä ainakaan oma uskoni riitä vakuuttamaan, että tällaiset sankarit painaisivat sata lasissa joka ilta kettusydän rinnassa sykkien. Omatpojat ja Kanadanpojat projektit olivat jo tarpeeksi, ei enää Tsekinpojat projektia… tosin Pesukone Tenkasen voin kyllä Poroilta hyväksyä. Sitten heräsin.

Wrighter… hmmm… alussa olin potkimassa pois, pisteistä huolimatta, sillä tämä surfailija on kaukana ostetusta crash’n’bang –laiturista, mutta mies on piristynyt loppukautta kohden, ja tiukemmassa valmennuksessa mies saattaisi olla jopa loistava. Ja sisäänajokin sm –liigaan on jo suoritettu. Splendid.

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jep, kyllähän Wrightistä kannattaa pitää kiinni. Kun miettii sitä, että QH teki "tulokaskaudellaan" vain 12+11 ja sitten seuraavalla kaudella 44(10+34) pojoa, niin varmasti Wrightissä on hyvinkin potentiaalia tuohon Johdon mainitsemaan "neljänkympin" ryhmään. QH on hyvä esimerkki tästä, että vasta seuraavalla kaudella tajutaan mitä Suomessa ulkomaalaiselta vaaditaan ja miten täällä treenataan. No, oli QH:lla viimekausi vähän kuivempi pisteiden(maaleja tuli ihan kivasti) valossa, mutta veikkaisin tämän johtuneen joukkueesta kun nyt taas tahti on kova.

Eli sitä ajan takaa ettei hyväksi havaittua kaveria kannata lähteä korvaamaan sellaisella avustuksella jonka tasoa ei varmasti voida tietää(Esim. White (: ). Parempi on vaan pitää kiinni pelurista jolle ympäristö on jo entuudestaan tuttu, eikä lähteä millekään toivotaan toivotaan linjalle. Vielä kun tiedetään ettei noita hyviä pelureita taida tulevallakaan kaudella pahemmin olla tarjolla.

Wright olisi muuten sellainen 20 maalin mies tulevalla kaudella.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
L4E kirjoitti:
Wright olisi muuten sellainen 20 maalin mies tulevalla kaudella.


Näkisin jopa 25 maalin kaveriksi, ja 50 pisteen ylittäjäksi. Tietenkin sillä ajatuksella että kaveri pelaisi paremmin suorittavassa joukkueessa, hyvien ketjukavereiden kanssa. Tällä kaudella on ollut hiukan heikompaa tuo sentteriosasto.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pistetään nyt tähän ketjuun vaikka ei mikään huhu olekaan. Santala totesi tämän päiväisessä SK:ssa että oli onni onnettomuudessa kun ulkomaalainen loukkaantui. Eli kuhan lokkaantumisen johdosta Jyrki ilmoitti sentterin metsästyksen alkaneen. Saapa nähdä millaisen ulkomaanavun meinaavat hommata. No, sopiihan tuota tietysti huhuilla ketäs sieltä onkaan tulossa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
L4E kirjoitti:
Pistetään nyt tähän ketjuun vaikka ei mikään huhu olekaan. Santala totesi tämän päiväisessä SK:ssa että oli onni onnettomuudessa kun ulkomaalainen loukkaantui. Eli kuhan lokkaantumisen johdosta Jyrki ilmoitti sentterin metsästyksen alkaneen. Saapa nähdä millaisen ulkomaanavun meinaavat hommata. No, sopiihan tuota tietysti huhuilla ketäs sieltä onkaan tulossa.

Onhan tässä ruhtinaallisesti aikaa metsästää, tiistai-iltana pitäisi jo paperien olla kunnossa ja miehen suomessa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kucharcik on Lukon sivujen mukaan sivussa 4-6 viikkoa. Jotain siis on tehtävä, jos meinataan tosissaan vielä sääläreihn yrittää. Sääli Kuhan kannalta, ihan pätevä pelimies, osasi kääntää pelin suuntaa mukavasti (omalta alueelta ylöspäin siis) ja muisti puolustuspelin tärkeydenkin.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
L4E kirjoitti:
Pistetään nyt tähän ketjuun vaikka ei mikään huhu olekaan. Santala totesi tämän päiväisessä SK:ssa että oli onni onnettomuudessa kun ulkomaalainen loukkaantui. Eli kuhan lokkaantumisen johdosta Jyrki ilmoitti sentterin metsästyksen alkaneen. Saapa nähdä millaisen ulkomaanavun meinaavat hommata. No, sopiihan tuota tietysti huhuilla ketäs sieltä onkaan tulossa.

Mitä Helvettiä se Jyrki on vetänyt? Että ihan onnea kanssa? Mistä se meinaa löytää edes Kuhaa paremman stuntin, ja toisekseen, mitä pirun järkeä tänne on raahata isolla rahalla joku ulkomaan elävä, koska Lukko ei näillänäkymin ole pleijareihin menossa. Ainoastaan sellainen kaveri joka vetää nimensä lappuun myös ensi kaudelle, TAI, on niin kova pelimanni että ratkoo yksin loput pelit Lukolle (tyyliin Machulda, Caloun) kannattaa tänne tuoda. Huh huh.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Borgie kirjoitti:
Mitä Helvettiä se Jyrki on vetänyt? Että ihan onnea kanssa?
Sanatarkasti kommentti meni näin:
Loukkaantuminen ei tietenkään ole koskaan hyvä, mutta onni onnettomuudessa oli, että nyt tämä vamma tuli ulkomaalaiselle. Kotimaasta ei sentteritäydennystä saisi millään, ulkomailta voi olla jokin sauma.

Tuon kun oikein sanatarkasti tulkitsee voisi jopa päätellä, että Salosella on jokin muu kuin suomalainen passi takataskussaan :).
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
L4E kirjoitti:
Tuon kun oikein sanatarkasti tulkitsee voisi jopa päätellä, että Salosella on jokin muu kuin suomalainen passi takataskussaan :).

Jeps, Turkulaiset lasketaan nykyään näemmä ulkomaan kiintiöön piiriin ;)

EDIT: ettei mene ihan chattäilyksi, niin Stepanek olisi kyllä todella tunnollinen omanpään pelaaja, mutta pitäisikö juhlakauden ulkomaan elävät olla enemmän kaliiberiltaan luokkaa Kurdoc, Nickerson, jotka ovat sekä fyysisiä että kiekollisia, tai sitten erikoistuneet joko lihaosastolle tai kiekolliseen peliin, tyyliin Murphy tai Norton. Noh, kunhan ajattelen ääneen.
 
Viimeksi muokattu:

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Korinekki kirjoitti:
Mies olisi tiettävästi vapaana. Tästä mies puolustukseen täksi ja ensi kaudeksi?
Mikäpä siinä, hyvät muistot kaverista jäi Lukkopaidasta. Helvetin hyvä peruspakki, ei paljon näy kentällä, virheetöntä peliä. Kiekollinen puoli ei ehkä ihan parasta mahdollista, nykyliigassa toki aivan hyvää tasoa (ja nykylukossa kovaa tasoa). Riittääkö liike vielä? Fyysinen peli? Siinä pari kysymysmerkkiä. Jos on kunnossa, ei epäilystä etteikö tästä herrasta tietäisi, mitä saa. Varmaa suorittamista pelistä toiseen. Eikä edes tsekkinivuset vaivaa. Lukossa ehdottomasti kahden ensimmäisen parin kamaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Johto kirjoitti:
Stepanek voitaneen unohtaa, sillä mies on eurohockey.net sivuston mukaan siirtynyt Malmöön.

Olisiko tuosta ollut enää sateentekijäksi? Mielestäni kaikki tarmo pitäisi kohdistaa ensikauteen. Nuo jätetyt tarjoukset (Hyvönen ja Pirnes) tuskin poikivat sopimuksia, jollei kyseessä ole todella suuri raha. Ensi kaudelle on kuitenkin saatava tuon luokan pelaajia, hinnalla, millä hyvänsä, jos aiotaan kamppailla mitalleista. Myöskin tuo Toivolan jo varmana pidettävä sopimus askarruttaa. Onko miehestä siihen, mitä Raumalaiskatsomo odottaa?
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkku kirjoitti:
Olisiko tuosta ollut enää sateentekijäksi?

Omasta mielestäni ei. Olen ihan tyytyväinen ettei Stepanek Lukkoon tullut ja tuskin häntä edes kysyttiin.

Samuli Suhonen lähtee KalPasta tämän kauden jälkeen ja siinä olisi puolustaja jolle Lukon toivoisin tarjoavan sopimusta. Kotimainen pisteiden tekoon kykenevä puolustaja olisi enemmän kuin tervetullut hankinta. Kysyntää miehellä on varmasti muuallakin, mutta aina kannattaa yrittää.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korinekki kirjoitti:
Suhosen varusteet löytyvät ensi kaudella Ritarihallista.

Niinpä. Itse meinasin jo tuohon edelliseen viestiini kirjoittaa, että todennäköisesti Suhonen siirtyy HPK:hon ja tekee siellä yli 30 tehopistettä. Mies on kyllä todella paljon HPK:n näköinen pelaaja, sitä ei käy kiistäminen.

Mutta jatketaan spekulointia ja heitetään ilmoille nimi Frank Banham. Mies aloitti tämän kauden Fribourgissa, mutta on siirtynyt kesken kauden Salzburgiin. Siinä olisi varteenotettava vaihtoehto Lukon maalintekopulmien ratkaisijaksi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Banham on ihan samanlainen pelaaja tyyliltään kuin oli Martin Bartek. Eli ei osallistu puolustamiseen ollenkaan, vaan kyttää koko ajan maalintekopaikkoja. Yksi tuollainen tietysti joukkueessa saa olla, ja pitäisikin kenties, muttei yhtä enempää.

Muutenhan Banham varmasti olisi parempi hankinta kuin Bartek aikoinaan, onhan Albertassa Calahoossa syntynyt kanukki viihtynyt pimeässä ja sateisessa Suomessa ennenkin. Muutenkin nämä kanukit yleensä ovat pikkukylien poikia, joita ei haittaa Rauman pienuus.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roku kirjoitti:
Banham on ihan samanlainen pelaaja tyyliltään kuin oli Martin Bartek. Eli ei osallistu puolustamiseen ollenkaan, vaan kyttää koko ajan maalintekopaikkoja. Yksi tuollainen tietysti joukkueessa saa olla, ja pitäisikin kenties, muttei yhtä enempää.

Totta. Kyllä Lukko ensi kaudeksikin tarvitsee vähintään yhden huippuluokan snaipperin tyyliin Saarela, Hyvönen, Banham tai joku vastaava. Tälläiselle kaverille tarvitaan myös huippuluokan peliä tekevä sentteri. Banham toisi takuuvarmasti piristystä ja tehoja myöskin Lukon yv-peliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös