LS:n jutussa sanotaan, että "on huhuttu", ei että "huhutaan". Kyllähän ainakin Tapparan edesmenneissä jälkipeleissä puhuttiin Öhmanin ja Jamien vaihtokaupasta, siis aikaan ennen Kucharcikin hankkimista.
Ainut syy, miksi Jamien siirtämistä voitaisiin harkita, on miehen kova palkka. Ja tämän kanssa ei sitten mene ihan yksi yhteen, että johtomiehet kertovat rahaa olevan käytössä vahvistuksiin. Jamie on kuitenkin kultakypärä ja tärkeä jätkä kopissa. Itse ainakin olen todella pettynyt, jos mies Raumalta potkaistaisiin, ja toivon todella jatkosopimusta.
Parsons näyttää olevan IFK:n mies ja Mike Wirll mennee Tapparaan, jos palstaveljiä on uskominen. Tämä tarkoittaa myös sitä, että Tapparan ulkomaalaiskiintiö on täynnä, joten Wrightia ei suoraan voisi sinne ostaa.
Tosiaan sitten vielä tuo Steinerin "aivan eri lukemissa" oleva hintalappu, itse lehteä lukemalla tulkitsin heti, että Steiner on huomattavasti kalliimpi, varsinkin kun siinä jutussa puhuttiin vielä että "Sveitsistä saisi 100k loppukaudesta". Psychodad jo koetti parhaansa mukaan puhua mua ympäri tajuamaan, että se Ondrej olisi huomattavasti halvempi, mutta en ihan vielä vakuuttunut.