Lukkohuhuja

• 1 861 801
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi toteutuessaan ns. kovin ikina missaan hankinta mutta ehka joku toinen kerta.

Liian kallis Moralle, liian kallis meille. Jannu joka tekee ekassa elitserienmatsissaan 3+3 ei sm-liigaan tule.

Niin no, Mora pelaa allsvenskanissa tällä kaudella ja niinkuin joku jo taisi ilmoittaa, niin Healey teki tänään sopimuksen Sveitsin Langnaun kanssa.

Kyllä mulle Tukonenkin kelpaisi, on se suunnilleen yhtä paljon pojoja tehnyt kuin Laaksonenkin ja lisäarvona hyvä rankkariosaaminen.

Poke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tigers
Tukonen ainakin lähdössä ilveksestä. Olisi kuulemma halunnut jäädä Ipaan pelaamaan pienemmällä palkalla, mutta Ilves sanonut ensin Ei. Eilisen pelin jälkeen ilves nosti asian uudelleen esille ja tällä kertaa huhujen mukaan Tukonen olisi sanonut EI.

Samasta lähteestä kuultua että Tukonen ja Torkki Lukkoon.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tukonen ainakin lähdössä ilveksestä. Olisi kuulemma halunnut jäädä Ipaan pelaamaan pienemmällä palkalla, mutta Ilves sanonut ensin Ei. Eilisen pelin jälkeen ilves nosti asian uudelleen esille ja tällä kertaa huhujen mukaan Tukonen olisi sanonut EI.

Onko Ilves hommaamassa uusia pelaajia sitten noiden tilalle vai mitä ne oikein meinaavat siellä mansessa? Mielenkiintoisia aikoja taas eletään. Kun tänään tulisi edes piste Helsingistä, niin hyvä olisi.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilveksellä on kova tarve ykkössentterille, mutta ensin pitäisi saada 1-2 miestä ainakin kaupattua muualle. Mieluiten varmasti luopuisivat Nickersonista ja Leinosesta, mutta suurta hinkua noita pelaajia kohtaan ei taida olla muualla.

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin nyt Tukonen ja Torkki molemmat Lukkoon ovat tulossa tai sitten pitäisi täältä päinkin jo ulostaa hyökkääjiä. Aaltonen?

Vaikka eihän tämmöinen kokoonpano huono olisi keväällä:

Vehanen
Pettinen-Kovanen
Nolan-Cook
Laitinen-Nevalainen
Lehikoinen-Honkaheimo

Haataja-Saarenheimo-Mustonen
Tukonen-Lindgren-Laaksonen
Saarela-Viinanen-Torkki
Tuomainen-Koponen-Ben-Amor
Virtala

Sulee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Antti " Anakonda " Laaksonen
Käytännössä huomenna näkee aika pitkälle onko se huhuttu/huhutut miehet Torkki ja Tukonen kun Ilveksellä on Niiralassa peli. Mikäli nämä kaksi ovat huomenna ulkona Ilveksen kokoonpanosta, pidän 110% varmana Lukon miehinä!!

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue

Onko sama lähde kuin minulla, eli tämän päivän Ilta-Sanomien urheiluliitteen sivu 8?
Siinähän tuo selvästi kirjoitetaan, että:
"Matt Nickerson ja Geoff Platt ehtivät kotiutua hädin tuskin Ässien faniristeilyltä, kun esiin nousi kaksi siirtoepäilyä. Kahden hyökkääjän, Lauri Tukosen ja Sami Torkin, uskotaan siirtyvän Lukkoon hetkenä minä hyvänsä."

Sulee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Parempi olisi tulla. Muuten en Tukosta sitten taida oikeen mitenkään ymmärtää. Mahtaisko legendaarinen Token-Tuuletus palata sitten Äijänsuolle?

Toke tul jo kotio sielt manses mustast ryynist!!

PS; Kenellä mitään oikeaa tietoa Torkista? Ilves fanit ?

Viimeksi muokattu:

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Kunpa tämä huhu pitäisi paikkansa. Juuri Token tyyppiselle pelaajalle on tilausta. Sen lisäksi että tuo tunnetta katsomoon ja peliin niin on vielä oman kylän poikiakin ja tuo vähän sydäntäkin.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Torkki Lukko-kasvattina on kyllä aina tervetullut takaisin, mutta onko kenelläkään mitään tietoa mikä Token terveystilanne on? Minkälaisessa kunnossa hän on ja olisiko hänestä mitään hyötyä Lukolle tällä kaudella? Tosin sen verran voisi ajatella eteenkin päin että Toke sopisi hyvin tähän Lukon "pitkän tähtäimen projektiin", ainakin paremmin kuin nämä normi-keikkatyöläiset jotka käyvät pelaamassa yhden kauden ja siirtyvät taas jonnekin muualle sen jälkeen.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Voi olla etta nuo Tukosen siirron ehdot ovat sisaltaneet Torkin siirtymisen lukkoon myos. Ipan pitaa paasta palkanmaksuvelvotteista etta saavat ykkossentterinsa, joten mita useamman jannun saavat raumalle siirrettya, sita parempi. Torkkia tarvitaan kuitenkin seuraavassa pelissa ipan paidassa joten siirto tulee siksi viiveella.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
Torkki

Onko tässä Torkki "huhussa" minkäänlaista todellista toristetta muutakun se, että joku sanoo hänen olevan lähtökuopissa Ilveksessä?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tässä Torkki "huhussa" minkäänlaista todellista toristetta muutakun se, että joku sanoo hänen olevan lähtökuopissa Ilveksessä?

Enpä osaa sanoa muuta kuin että perjantain Ilta-Sanomissa luki Ilves-Kärpät-pelistä kertovassa peliraportissa että "Lauri Tukosen ja Sami Torkin uskotaan siirtyvän Lukkoon hetkenä minä hyvänsä". Ei kai tuo siitä huhusta sen todempaa tee vaikka se Iltiksessä lukikin, vähintään samanlaisia tietäjiä Jatkoajassakin on kuin Iltiksen toimituksessa.

Mutta ainakin Tukosen kohdalla se jo piti paikkansa ja mä toivon että pitää Torkinkin kohdalla, sillä erotuksella että Sami tekisi saman tien loppukauden lisäksi kaksivuotisen sopimuksen.

Sulee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Enpä osaa sanoa muuta kuin että perjantain Ilta-Sanomissa luki Ilves-Kärpät-pelistä kertovassa peliraportissa että "Lauri Tukosen ja Sami Torkin uskotaan siirtyvän Lukkoon hetkenä minä hyvänsä". Ei kai tuo siitä huhusta sen todempaa tee vaikka se Iltiksessä lukikin, vähintään samanlaisia tietäjiä Jatkoajassakin on kuin Iltiksen toimituksessa.

Mutta ainakin Tukosen kohdalla se jo piti paikkansa ja mä toivon että pitää Torkinkin kohdalla, sillä erotuksella että Sami tekisi saman tien loppukauden lisäksi kaksivuotisen sopimuksen.

Harvoin se IS paskaa selittää. Ja onhan tuolla Ilveksen omissa foorumeissa puhuttu, että KalPa peli oli Token viimeinen Ilveksessä ja että Raumalle menossa. Joten tähän onkin hyvä heittää 3 tekijää minkä takia Torkki Raumalle tulisi.

1) Iltapulun kirjotukset
2) Ilveksen foorumin tietäjät
3) Tukosen sopimuksen "ehdot" (?)

=

Torkki --> Rauma
€€€€ --> Tampere, Ilves Hakametsä.

Kyllä tää tälläinen yhtälö mullekin kelpaa. Lisätään vielä, että HUHUN mukaan Torkki olisi jo eilen voinut ollaan Lappeenrannas pelaamas, mutta Ilves ei halunnut miestä vielä päästää. Eiköhän se Token Corvette huomenna kurvaile Rauman Äijänsuolla!!

Mikäli jonnekin toiseen seuraan menee kuin Lukkoon SM-Liigassa, niin persettä näytän Rajalalle. On kuitenkin 2000-luvun Lukon lemmikki, jota Rauma rakastaa.

Elämme mielenkiintoisia aikoja!!!!

Voi olla etta nuo Tukosen siirron ehdot ovat sisaltaneet Torkin siirtymisen lukkoon myos. Ipan pitaa paasta palkanmaksuvelvotteista etta saavat ykkossentterinsa, joten mita useamman jannun saavat raumalle siirrettya, sita parempi. Torkkia tarvitaan kuitenkin seuraavassa pelissa ipan paidassa joten siirto tulee siksi viiveella.

Muuten ihan järkevää tekstiä, mutta tuo viimeinen lause ihmetytti. Ei Ilves Torkkia mihinkään tarvitse, ainakaan tämän kauden olemattomien esitysten valossa. Viime tiistaina Äijänsuollakin oli niin surkuhupaisa esitys, että oksat pois. Torkki ei itse kestänyt edes kahta erää, joten tuska on ilmeinen. Ilveksen on syytä päästä tästä miehestä eroon ja äkkiä. Ja sitä Torkki itsekin luultavasti hakee esityksillään.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missäs muuten Justin Morrison pelaa?

Morrison teki viikonlopun aikana sopimuksen DEL:iin Hamburger Freezersiin. Saas nähdä viihtyykö tuo sielläkään muutamaa peliä kauempaa?

Eikä ole Torkistakaan sitten mitään kuulunut. Vähän olen odotellut.

Herrasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman sinikeltaiset.

Itsekin olen Torkin nuorempaa vesi kielellä odottanut, mutta eipä ole tullut (ainakaan vielä). Sen verran Aamulehti oli tarinoinut että Ilveksen TJ Honkanen oli sanonut, että Torkki on ainakin "toistaiseksi" Ilveksen mies.

Olisiko täällä ketään kenellä olisi ihan " oikeaa tietoa " Torkista?

Sulee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itsekin olen Torkin nuorempaa vesi kielellä odottanut, mutta eipä ole tullut (ainakaan vielä). Sen verran Aamulehti oli tarinoinut että Ilveksen TJ Honkanen oli sanonut, että Torkki on ainakin "toistaiseksi" Ilveksen mies.

Olisiko täällä ketään kenellä olisi ihan " oikeaa tietoa " Torkista?

Pettynyt olen kun varmana sitä sopimusta huudeltiin. Nooh, mutta lohduttaa se jos Torkki Lukossa pelaa helmikuussa vaikka ei sitten vielä ennen joulua pelaisikaan.

Torkki <--> Aaltonen, Virtala ?

EDIT; Ei kenellekään ole hajua niistä Tukosen ehdoista mitä ne todellisuudessa tarkoittavat?

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Olen ymmärtänyt, että pelaa ainakin huomenna Ilves-paidassa. Mutta kuten jokainen voi huomata tj. Honkalehdon kommenteista, niin seuraavan pelin pelipaidan seuratunnukset saattavat olla jotain muutakin.

Ilves tarvitsee kipeästi rahaa uuteen sentteeriinsä, mutta ei niitä pelaajia voi liikaa myydä pois kerralla, ettei katu-uskottavuus sponsoreiden ja fanien silmissä kärsi liikaa.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Torkki on kaupan, ja ilmeisen halukas itse pelaamaan Lukko-paidassa. Pallo on nyt Lukolla.

No sitten Torkki sisään ja Mustonen ulos. Ottaisiko Ilves Mustosen vaihdossa? Lukon ykkönen vahvistuisi reippaasti, jos sinne saisi Token. Tekisi hyvin tilaa Oulun pojille ja pystyisi tarvittaessa iskemään kiekkoa reppuun toisin kuin Mustonen.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pettynyt olen kun varmana sitä sopimusta huudeltiin. Nooh, mutta lohduttaa se jos Torkki Lukossa pelaa helmikuussa vaikka ei sitten vielä ennen joulua pelaisikaan.

Torkki <--> Aaltonen, Virtala ?

Virtala on pelannut sen verran hyvin ettei miestä saa päästää missään tapauksessa pois. Mustonen ja Aaltonen on mielestäni liipaisimella ja heistä voisikin luopua, jos Torkki tulee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.