En minä kyllä näkisi, että ykkönen vahvistuisi vaihdosta Torkki<--->Mustonen. Mun mielestä tuo nykyinen ketju toimii nyt hyvin, ja minulle on ainakin aivan sama vaikka Mustonen ei tekisi ainuttakaan maalia koko kautena jos vain peli kulkee ketjulla hyvin. Ja nyt jos hänet vaihdetaan tällä hetkellä keskenkuntoiseen Samiin niin.. no mene ja tiedä, mutta minun mielestäni tästä siirrosta ei hyödyttäisi.No sitten Torkki sisään ja Mustonen ulos. Ottaisiko Ilves Mustosen vaihdossa? Lukon ykkönen vahvistuisi reippaasti, jos sinne saisi Token. Tekisi hyvin tilaa Oulun pojille ja pystyisi tarvittaessa iskemään kiekkoa reppuun toisin kuin Mustonen.
Silloin hyväksyn siirron jos a) sopimus on vähintää kaksivuotinen ja b) tämä siirto ei vie todella hyvin pelanneelta Virtalalta pelipaikkaa.
Ei Virtala ole esittänyt yhtään mitään. Mestis on tälle miehelle oikea paikka. Torkkia ei nyt välttämättä tämän kauden rosteriin tarvittaisi, mutta tulevina kausina enemmän. Myöskin tämän kauden ryhmään mies kuitenkin sopisi. Itse asiassa Tokelle olisi kaksikin sopivaa paikkaa. Ykköseen mies olisi juuri sitä, mitä Oulun pojat kaipaavat. Kolmosessa olisi tuttu Pahi vieressä.
Itse toivon, että Torkki hankitaan. Minkään virtaloiden pelipaikoilla ei ole tässä mitään merkitystä.
Mustosesta luopuminen tuskin tulee kysymykseen, edes Torkin ollessa kyseessä. Tompan sopimus kattaa vielä seuraavat 2 kautta ja vaikka maalia ei VIELÄ ole Lukossa tehnyt niin Mustonen kuuluu siihen ketsuppi pullo aukee kohta-osastoon,sitäpaitsi 0+12 on "ihan ok" . Rauli varmasti halusi Mustosen Lukkoon kehittymään ja siksi tämä 3-vuotinen sopimus tehtiin.Virtala on pelannut sen verran hyvin ettei miestä saa päästää missään tapauksessa pois. Mustonen ja Aaltonen on mielestäni liipaisimella ja heistä voisikin luopua, jos Torkki tulee.
Lukko tosiaan tiedotti aikanaan, että Mustosen diili on suora kolmen vuoden lappu. Itsellä on sellainen tieto, että Mustosen lappu on 2+1 vuotta.Rauli varmasti halusi Mustosen Lukkoon kehittymään ja siksi tämä 3-vuotinen sopimus tehtiin.
Virtalan (ja osittain myös Mustosen) ongelma on siinä, että kavereiden keskittyminen menee pystyssä pysymiseen. Enemmän nämä miehet ovat jäällä katollaan kuin luistimilla. Virtalalla varsinkaan ei ole mitään käyttöä.Virtala on täysi lapanen liiga-peleihin. Yrittää kyllä paljon ja koko ajan painaa täysillä, mutta ei riitä.
En minä kyllä näkisi, että ykkönen vahvistuisi vaihdosta Torkki<--->Mustonen. Mun mielestä tuo nykyinen ketju toimii nyt hyvin, ja minulle on ainakin aivan sama vaikka Mustonen ei tekisi ainuttakaan maalia koko kautena jos vain peli kulkee ketjulla hyvin. Ja nyt jos hänet vaihdetaan tällä hetkellä keskenkuntoiseen Samiin niin.. no mene ja tiedä, mutta minun mielestäni tästä siirrosta ei hyödyttäisi.
friikki kirjoitti:Sitten lisään uuden huhun, johon en oikein itsekään usko. Lähde on eri kuin Torkki/Tukonen-casessa. Epämääräinen juttu kertoo Lukon vihdoin onnistuneen hankkineen A. Benoitin riveihinsä. Tämä tarkoittaisi Nolanin lähtöä... En vain millään käsitä, että miksi Benoit haluaisi pois Ruotsista paremman tilipussin ääreltä. Ei järkeä?
Tosin ei se mikään epärealistinen varmaan ole kun katsoo miten Benoitin pelit on menny.
Mjaa, Semirin ansiota tai ei, mutta tuo Lukon nelonen on ollut kasasssa koko kauden ja pelannut juuri sitä peliä mitä neloselta odotetaan. Semir nyt kolmikosta ehkä selvin raatajatyyppi, joten ei niitä tehopisteitä toki ropisemalla ole tullut, mutta 1+3 ja tehotilasto +4. Ei mun silmissä missään nimessä taso ole laskenut viime vuodesta, ennemmin noussut, koska löytänyt roolinsa joukkueesta.Ainoa, joka tulee mieleen on Semir, koska hän ei ole ollut läheskään samalla tasolla kun esim. viime vuonna. Ei Ben-Amorin vahvuudet ole missään luistelussa tai neppailussa, ne on puhtaassa agressiivisuudessa ja turpaanvedossa.
Toke olisi 2kk päästä kova sana ja keväällä JUURI se mitä esim kolmoskenttä juuri nyt tarvitsee! Torkki-Viinanen-Saarela, Oulunpojat, "nhl"-ketju ja duunarit niin ei voi vaatia enempiä:)
Jaksaa kyllä naurattaa nämä Benoit-huhut jo nyt. Huhuillaankohan tulevaisuudessa Benoitia Raumalle yhtä paljon kuin Vujtekia aikoinaan Ässiin?
Ala naura! Just nain Benoit:n ABC:lla Rajalan kanssa hillomunkilla. Ja Laiho vei pelaajan tyosuhdeautoa pesuun ja heitti etta hyva juttu ettei koskaan poistettu teippeja kun nyt tulee takas maitojunalla . Numeron nain kyljessa....kuka on 78? Luomala?
Haataja-Saarenheimo-Mustonen
Tukonen-Lindgren-Laaksonen
Torkki-Viinanen-Saarela
Ben-Amor-Koponen-Tuomainen
Pettinen-Kovanen
Cook-Benoit
Laitinen-Nolan
Nevalainen-Honkaheimo
Ja alleviivatut on täksi kaudeksi hankitut pelaajat.
Ala naura! Just nain Benoit:n ABC:lla Rajalan kanssa hillomunkilla. Ja Laiho vei pelaajan tyosuhdeautoa pesuun ja heitti etta hyva juttu ettei koskaan poistettu teippeja kun nyt tulee takas maitojunalla . Numeron nain kyljessa....kuka on 78? Luomala?
Torkkia ei tietääkseni ole vielä hankittu, viittauksena vain alleviivaukseen. Kokoamissasi ketjuissa ei ole Virtalaa. Olisi kyllä aikamoinen virhe jättää mies kokoonpanon ulkopuolelle, kun kerran peli on alkanut luistaa. Olisihan Toke silti hyvä lisä joukkueeseen, mutta ei sillä ehdolla, että Virtala joutuu lähtemään.
Miksi Lukon pitäisi peluuttaa Mestis-tason Virtalaa joukkueessaan? Siksi, että on raumalainen vai? Mitä sillä on tehojakaan? 0+3 vai?