Mainos

Lukkohuhuja

• 1 862 382
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mitäs sulla on enää menetettävissä vaikka paljastaisit ihan nimenkin? Tossa huhussa nyt ei muuten oo mitään järkeä. "Määtiedänlällällää..."

Kyse ei ole huhusta. Ja mielestäni kyseisessä hankinnassa on ihan järkeäkin.

Uskon, että Lukko tiedottaa pelaajista ihan itse sitten kun asiat on varmoja. He eivät varmastikaan halua, että nimi vuodetaan etukäteen julkisuuteen jotain muuta kautta, joten niin en myöskään tee, vaikka kolmekonsonanttinen nimimerkki sitä haluaa..

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkki mirasane pätee ihan turhaan määpäsjuupasenpäs tyylisesti tiedolla joka on jo yleisesti tiedossa, eli julkisesti sanottu kettujohdon toimesta että ryhmään liittyy ulkomainen puolustaja..

Sehän on hienoa sitten jälkiviisaana hehkutella et hei mähän sanoin..=) ulkolainen pakki tuli ja nyt mä voin sen nimenkin sanoa kun se lukee kotisivuilla..=)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyse ei ole huhusta. Ja mielestäni kyseisessä hankinnassa on ihan järkeäkin.

Uskon, että Lukko tiedottaa pelaajista ihan itse sitten kun asiat on varmoja. He eivät varmastikaan halua, että nimi vuodetaan etukäteen julkisuuteen jotain muuta kautta, joten niin en myöskään tee, vaikka kolmekonsonanttinen nimimerkki sitä haluaa..

Kyllä mirasane varmaan kertoo aikanaan, mistä pelaajasta on kyse, menee pelaaja minne sitten aikanaan sopimuksen tekeekin. Jotenkin vaan tuntuu, että jos tässä vaiheessa saadaan joku ulkomaalainen isonveden takaa kiinnitettyä, käy Rullierit tai Petersit.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jotenkin vaan tuntuu, että jos tässä vaiheessa saadaan joku ulkomaalainen isonveden takaa kiinnitettyä, käy Rullierit tai Petersit.
Niin tai sitten toinen vaihtoehto on esimerkiksi O`Brien. Mies joka kehuu omat taitonsa melkeimpä taivaisiin, mutta todellisuus sanoissa ja teoissa ei sitten kohtaakkaan, kun tosipelit alkavat.

Kyllähän AHL:sta löytyy hyviä puolustajia vaikka kuinka paljon. Vuosien saatossa Suomeenkin rantautuneita miehiä kun katsellaan, niin siltikin puhtaita huteja on tullut monellekin seuralle, joskin toistakin ääripäätä löytyy.

Se on aina hieman arpapeliäkin, vaikka sitä asiaa miten yrittäisi tulkita. Monet arvostavat sitäkin ominaisuutta pohjois-amerikkalaisissa, että on pelannut aiemmin jossain eurooppalaisessa joukkueessa, ja näin ollen täkäläinen kulttuuri on edes jollain tavoin tuttua puuhaa. Mutta ei sekään takaa mitään varmuutta siitä, että hyvä ulkomaalaisapu joukkueeseen saadaan.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tää ei oo mikään huhu tai muukaan, mutta ainakin muuan Oskar Ackeström on lähdössä nykyisestä joukkueestaan. Olisikohan tuollaisella pelaajalla käyttöä? Ainakin itselleni kelpaisi. Ikää alkaa tietysti jo olemaan, mutta pelilliset avut ovat edelleen loistavat tai ainakin kelvolliset.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
En ole ihan varma, suorittaako eurohockey.net kuinka paljon huhuilua, mutta yksi nimi ainakin sieltä löytyy koskien ensi kauden Lukkoa, vaikka seura ei ole mitään ilmoitusta asiasta antanut. Siihen asti kuitenkin tyylinä on ollut, että pysytään huhu-asteella.

http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=721

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Tommi Kovanen

Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden. Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden.
Mitä siellä on tapahtunut, kun asia ei ainakaan minulle ole mitenkään tiedossa? Ja mitä sillä on merkitystä ensi kautta ajatellen, pelaa Kovanen sitten ihan missä vaan?
Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.
Mitä merkitystä tällä sitten taas on esimerkiksi Lukkoa kohtaan, jos seura sattuu Kovasen palkkamaan ensi kaudeksi?

Kovanen vissiin sitten tulee. Oikein perus Lukko-hankinta taas: Vanha, muualla viime aikoina epäonnistunut kiukuttelija. Eiköhän kauden alussa meillä ole taas 1 kakkosketju ja 5 nelosketjua. Sitten ihmetellään kun Hokissa vetää kentällinen junnuja ja Lapa metsästää koko kauden ykkösketjua. Jeejee.

Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
Kovanen vissiin sitten tulee. Oikein perus Lukko-hankinta taas: Vanha, muualla viime aikoina epäonnistunut kiukuttelija. Eiköhän kauden alussa meillä ole taas 1 kakkosketju ja 5 nelosketjua. Sitten ihmetellään kun Hokissa vetää kentällinen junnuja ja Lapa metsästää koko kauden ykkösketjua. Jeejee.

Kovanen on kuitenkin puolustaja.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä siellä on tapahtunut, kun asia ei ainakaan minulle ole mitenkään tiedossa?

Ei asialla ole minullekaan mitään merkitystä, mutta Kovanen yritti purkaa sopimustaan JYPin kanssa voidakseen siirtyä ulkomaille, Sveitsiin. Asiasta oli kai suullisesti sovittu Matti Alatalon kanssa aikaisemmin, mutta kun asia tuli ajankohtaiseksi, seura ei enää tähän sopimuksen purkuun suostunutkaan ja lopulta se johti siihen että Kovanen ei pelannut pitkään aikaan missään.

Joku asian tarkemmin muistava, JYP-kannattaja tai ei, voi kertoa tarkasti kuinka se meni (harmi vaan että nimimerkki Pee ei enää Jatkoajan muonavahvuuteen kuulu, häneltä saisi varmasti värikkäimmän selonteon varsinkin näin viikonloppuyönä).

luimuri

Jäsen
Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden. Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.

Ilmeisesti tiedät tarkkaan mitä siellä tapahtui kun haukut Kovasen tässä asiassa. Kannattaa pitää suunsa kiinni jollei asioista mitään tiedä. Onko mitään mahdollisuutta,että JYP olisi luvannut Kovaselle mahdollisuuden siirtyä ulkomaille kesken kauden,kun sopimustaan kirjoitti,mutta vetikin homman puihin kun mahdollisuus Kovaselle tarjoutui?Ei kai. Muutenkin täällä jo haukutaan Kovanen ennen ensimmäistäkään peliä Lukossa,kyllä on fiksua porukkaan taas! Kertokaapa kenet Lukon olisi pitänyt hankkia Kovasen sijaan,siis sellaisen joka Raumalle olisi tullut ja on hinnaltaan samaa luokkaa?Saman asian huomaa monen muunkin pelaajan kohdalla,pelaaja on jo valmiiksi paska tullessaan tänne,jos ei ole paukutellut edellisellä kaudella kauheita pisteitä. Huonoja hankintoja täällä on tehty,se on selvää,mutta tuntuu että mikään tai kukaan pelaaja täällä ei o riittävän hyvä.

Ei ihmekään kun Raumalle vaikea saada pelaajia,kun koko helvetin "kiekkoväki" on yhtä negatiivisuutta täynnä. Kyllä asia huomataan muuallakin,uskokaa vaan. Porukka täällä on sellasta, että vaikka Lukko voittaisi Kärpät finaalissa upeasti esim. lukemin 7-2,niin ihmiset puhuisivat enemmän siitä,että kyllä Vehanen päästi helpon maalin tai tulipa herra X:ltä toisessa erässä kaksi paskaa syöttöä,kuin siitä, että olipa mahtava voitto. Ehkä hieman kärjistetysti mutta pointti on se,että täällä ei nautita edes "pienistä" positiivisista asioista,esim. tietyn pelin voittamisesta vaan kiinnitetään enemmän huomiota aina siihen asiaan mikä on huonoa tai kuka pelasi heikon ottelun.

Kolmas asia on se,että tuntuu monen nyt jo arvostelevan ensi kauden vahvistukset ja joukkueen vaikkei joukkue olle lähellekkään koossa,eikä montaakaan pelaajahankintaa ole julkaistu.Jopa useimmat huhut haukutaan,vaikkei niissä olis mitään perää Lukkoon tulemisen suhteen.Täysin käsittämätöntä!Ehkä kannattaisi odottaa edes siihen asti ,kun kaikki äijät on tiedossa.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
vaikka Lukko voittaisi Kärpät finaalissa upeasti esim. lukemin 7-2,niin ihmiset puhuisivat enemmän siitä,että kyllä Vehanen päästi helpon maalin tai tulipa herra X:ltä toisessa erässä kaksi paskaa syöttöä,kuin siitä, että olipa mahtava voitto.

Olen huomannut saman. Muillakin paikkakunnilla tuota tapahtuu, mutta Raumalla potenssiin x. Tuollaisen 7-2 -voiton, olkoon sitten runkosarjassa tai finaalissa, jälkeen voi tosiaan kuulla suunnilleen "olipas taas väärin voitettu" -tyylisiä kommentteja. Yleensä niitä kuulee siellä A-, B- ja C-katsomoissa istuvilta kiekkoasiantuntijoilta. Seisomakatsomossa on sentään ainakin näennäisesti voitoista aidosti riemuitsevia faneja.

Ehkä hieman kärjistetysti...

Surullisinta tässä aiheessa tosiaan on se, että esimerkkisi ei ollut kovinkaan kärjistetty.

Kolmas asia on se,että tuntuu monen nyt jo arvostelevan ensi kauden vahvistukset ja joukkueen

On helpompi kauden jälkeen tulla kehuskelemaan, että "mitäs minä silloin viime maaliskuussa jo tänne kirjoittelin..." kuin uskoa joukkueeseen ennen kautta ja läpi kauden. Itse heitin tällä kaudella pyyhkeen kehään vasta kuultuani radiosta Hakametsän hallin loppusummerin viimeisessä säälipleijaripelissä. Silloin "harmitti", mutta läpi kauden uskoin joukkueeseen. Niin tulen tekemään seuraavallakin kaudella. Uskon nimittäin niiden mestaruusjuhlien tunteen olevan parempi kuin "mitäsminäsanoin" sanomisen tunteen.

Kovasesta vielä sen verran, että tervetuloa. On täällä ennenkin nähty kiertäjiä, jotka ovat löytäneet uuden vaihteen peliinsä. Pitäisin Kovasta kakkosparin puolustavana puolustajana, joka osaa myös pelata viivalla. Eikä ikääkään ole mitenkään liikaa, kunhan vain terveenä saataisiin Raumalle.

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni Kovanen on Lukon mittapuulla todella hyvä hankinta, kiekollista osaamista löytyy ja sitä tuolla peräpäässä ei kauheasti toistaiseksi ole ollut. Jypin kapteeninakin mies on kuitenkin ollu josta taas voi päätellä että johtajatyypistä pitäisi ainakin olla kyse. Hyvä hankinta ykkös-kakkospariin.

Andji kirjoitti:
Olen huomannut saman. Muillakin paikkakunnilla tuota tapahtuu, mutta Raumalla potenssiin x. Tuollaisen 7-2 -voiton, olkoon sitten runkosarjassa tai finaalissa, jälkeen voi tosiaan kuulla suunnilleen "olipas taas väärin voitettu" -tyylisiä kommentteja. Yleensä niitä kuulee siellä A-, B- ja C-katsomoissa istuvilta kiekkoasiantuntijoilta. Seisomakatsomossa on sentään ainakin näennäisesti voitoista aidosti riemuitsevia faneja.
Mielestäni ei todellakaan pidä paikkaansa että selkeän voiton jälkeen olisi keskustelu negatiivista. Mielestäni A-, B-, C-katsomotkin saavat ihan rauhassa antaa negatiivista palautetta koska ovat sikahintaisen lippunsa ostaneet ja varsinkin tämän kauden osalta koska ovat sillä nähneet tolla paskaa jääkiekkoa ainakin pääosin.

Kun esitykset kentällä alkavat muistuttaa edes hieman viihdyttävää jääkiekkoa niin tuskin kovinkaan paljon negatiivista palautetta tulisi.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kenestä Lukon kakkosvahti? Huhuissa on pyörinyt vanha tuttu Antti Jokela ja Jukureiden Joni Myllykoski.

Jokelan olen itsekin kuullut mainittavan mutta Myllykoski on uusi tuttavuus huhurintamalla. Jos näistä kahdesta pitää valita, tai minä saisin valita, niin ehdottomasti Myllykoski.

Mitä tulee tuohon negatiiviseen palautteeseen, niin samaa mieltä olen siitä kuin Number 87:kin eli harvoin sitä selkeän voiton jälkeen negaiivisesti tulee ajateltua. Ja sitten kun sellaisen palautteen paikka on, niin minä ainakin olen niin helvetin paljon kantanut Lukon kassaan rahaa että jos se ei oikeuta antamaan negatiivista palautetta niin jo on kumma.

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Mielestäni A-, B-, C-katsomotkin saavat ihan rauhassa antaa negatiivista palautetta koska ovat sikahintaisen lippunsa ostaneet ja varsinkin tämän kauden osalta koska ovat sillä nähneet tolla paskaa jääkiekkoa ainakin pääosin.

Tästä hyvinkin samaa mieltä. Kausari löytyy juurikin tuolta akselilta, enkä mielestäni ole täällä käynyt avautumassa. Ensikaudella 600 (oikeastaan 610 € laskutuslisineen) ja jos taso on samaa kuin parilla viimekaudella ei hymyä ja kehuja juurikaan irtoa. Kuitenkin on tärkeää muistaa että A-, B-, C-, katsomoitten kausaripaikoilla on todella paljon niitä jotka ovat siellä olleet jo monia vuosia.

Kovanen tosiaan olisi hyvä hankinta. Vanhoja JYP-aikaisia asioita on turha täysin muistella, sillä siinä kinassa oli myös JYP hyvin aktiivisena osapuolena mukana. Kovanen olisi osaamisensa näyttänyt pakki liigatasolla toisin kuin moni aikaisempi hankinta Lukossa on ollut, vai väittääkö joku Alenia aikaisempien näyttöjensä perusteella hyväksi liigapakiksi.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Nimimerkki mirasane pätee ihan turhaan määpäsjuupasenpäs tyylisesti tiedolla joka on jo yleisesti tiedossa, eli julkisesti sanottu kettujohdon toimesta että ryhmään liittyy ulkomainen puolustaja..

Sehän on hienoa sitten jälkiviisaana hehkutella et hei mähän sanoin..=) ulkolainen pakki tuli ja nyt mä voin sen nimenkin sanoa kun se lukee kotisivuilla..=)

Kerrottakoon sitten, että Lukon tavoittelemalla pakilla on sama agentti kuin Scott Niedermayerilla. Tuo fakta ei käsittääkseni ole missään vaiheessa ollut yleisessä tiedossa.

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Niin, jos joku ei muista Kovas-episodia aivan kunnolla, niin voi lukea vaikka tämän jutun: Case Kovanen. Case Closed. Eli monennäköiset kokit olivat soppaa keittämässä eikä varmasti vähiten roolia ottanut agentti Mika Koivunen, kuten kolumnissa vihjataan.

Minun silmissäni Kovasen maine ei tämän tapauksen johdosta mennyt. Silti, kyllähän pidän Kovasta ärsyttävänä lasileukaisena mikkihiirenä, mutta niitäkin tarvitaan kiekkojoukkueissa. Varsinkin kun kyseessä on puolustaja, joka osaa käsitellä kiekkoa ja avata peliä hyökkääjille. Onko Lukossa parina viime talvena ollut liikaa tälläisiä pelaajia? Tervetuloa Tommi Raumalle.

Vielä jos Pettis-huhut pitävät paikkansa, niin puolustus alkaa näyttää pikkuhiljaa ihan tasapainoiselta.

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kerrottakoon sitten, että Lukon tavoittelemalla pakilla on sama agentti kuin Scott Niedermayerilla. Tuo fakta ei käsittääkseni ole missään vaiheessa ollut yleisessä tiedossa.

Agentti on Kevin Epp ja agenttitoimisto Titan Sports Management. Sitä minä en tiedä mistä löytäisi listan kaikista tämän agentin asiakkaista, kun kotisivuilta ei näytä löytyvän. Monien forumistien elämä olisi helpompaa, kun mirasane vain paljastaisit suoraan pelaajan nimen. :)

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Tomi Mustonen

Tomi Mustonen pelaa Rauman Lukossa ensi kaudella.

Lähde: IkuinenPata(salainen)

Ps. En viitsinyt tarkistaa, onko tämä jo vanha uutinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.