Jaakolan Topi on kenties Kärppien tämän hetken paras pakki.
Jaakola matkustaa ensi kaudeksi hieman Raumaa enemmän länteen
Jaakolan Topi on kenties Kärppien tämän hetken paras pakki.
Mitäs sulla on enää menetettävissä vaikka paljastaisit ihan nimenkin? Tossa huhussa nyt ei muuten oo mitään järkeä. "Määtiedänlällällää..."
Kyse ei ole huhusta. Ja mielestäni kyseisessä hankinnassa on ihan järkeäkin.
Uskon, että Lukko tiedottaa pelaajista ihan itse sitten kun asiat on varmoja. He eivät varmastikaan halua, että nimi vuodetaan etukäteen julkisuuteen jotain muuta kautta, joten niin en myöskään tee, vaikka kolmekonsonanttinen nimimerkki sitä haluaa..
Niin tai sitten toinen vaihtoehto on esimerkiksi O`Brien. Mies joka kehuu omat taitonsa melkeimpä taivaisiin, mutta todellisuus sanoissa ja teoissa ei sitten kohtaakkaan, kun tosipelit alkavat.Jotenkin vaan tuntuu, että jos tässä vaiheessa saadaan joku ulkomaalainen isonveden takaa kiinnitettyä, käy Rullierit tai Petersit.
Mitä siellä on tapahtunut, kun asia ei ainakaan minulle ole mitenkään tiedossa? Ja mitä sillä on merkitystä ensi kautta ajatellen, pelaa Kovanen sitten ihan missä vaan?Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden.
Mitä merkitystä tällä sitten taas on esimerkiksi Lukkoa kohtaan, jos seura sattuu Kovasen palkkamaan ensi kaudeksi?Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.
Kovanen vissiin sitten tulee. Oikein perus Lukko-hankinta taas: Vanha, muualla viime aikoina epäonnistunut kiukuttelija. Eiköhän kauden alussa meillä ole taas 1 kakkosketju ja 5 nelosketjua. Sitten ihmetellään kun Hokissa vetää kentällinen junnuja ja Lapa metsästää koko kauden ykkösketjua. Jeejee.
Niin, jos Kovanen on sinulle vanha, niin mikä Eepi sitten on?Vanha,
Oletko nyt yhtään seurannut, miten Kovanen pelasi esim. playoffeissa?muualla viime aikoina epäonnistunut kiukuttelija.
Ei todellakaan, vaan meillä tulee olemaan 1 kolmosketku, ja 32 kuutos ketjua.Eiköhän kauden alussa meillä ole taas 1 kakkosketju ja 5 nelosketjua.
Oletko nyt yhtään seurannut, miten Kovanen pelasi esim. playoffeissa?
Mitä siellä on tapahtunut, kun asia ei ainakaan minulle ole mitenkään tiedossa?
Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden. Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.
vaikka Lukko voittaisi Kärpät finaalissa upeasti esim. lukemin 7-2,niin ihmiset puhuisivat enemmän siitä,että kyllä Vehanen päästi helpon maalin tai tulipa herra X:ltä toisessa erässä kaksi paskaa syöttöä,kuin siitä, että olipa mahtava voitto.
Ehkä hieman kärjistetysti...
Kolmas asia on se,että tuntuu monen nyt jo arvostelevan ensi kauden vahvistukset ja joukkueen
Mielestäni ei todellakaan pidä paikkaansa että selkeän voiton jälkeen olisi keskustelu negatiivista. Mielestäni A-, B-, C-katsomotkin saavat ihan rauhassa antaa negatiivista palautetta koska ovat sikahintaisen lippunsa ostaneet ja varsinkin tämän kauden osalta koska ovat sillä nähneet tolla paskaa jääkiekkoa ainakin pääosin.Andji kirjoitti:
Olen huomannut saman. Muillakin paikkakunnilla tuota tapahtuu, mutta Raumalla potenssiin x. Tuollaisen 7-2 -voiton, olkoon sitten runkosarjassa tai finaalissa, jälkeen voi tosiaan kuulla suunnilleen "olipas taas väärin voitettu" -tyylisiä kommentteja. Yleensä niitä kuulee siellä A-, B- ja C-katsomoissa istuvilta kiekkoasiantuntijoilta. Seisomakatsomossa on sentään ainakin näennäisesti voitoista aidosti riemuitsevia faneja.
Kenestä Lukon kakkosvahti? Huhuissa on pyörinyt vanha tuttu Antti Jokela ja Jukureiden Joni Myllykoski.
Mielestäni A-, B-, C-katsomotkin saavat ihan rauhassa antaa negatiivista palautetta koska ovat sikahintaisen lippunsa ostaneet ja varsinkin tämän kauden osalta koska ovat sillä nähneet tolla paskaa jääkiekkoa ainakin pääosin.
Nimimerkki mirasane pätee ihan turhaan määpäsjuupasenpäs tyylisesti tiedolla joka on jo yleisesti tiedossa, eli julkisesti sanottu kettujohdon toimesta että ryhmään liittyy ulkomainen puolustaja..
Sehän on hienoa sitten jälkiviisaana hehkutella et hei mähän sanoin..=) ulkolainen pakki tuli ja nyt mä voin sen nimenkin sanoa kun se lukee kotisivuilla..=)
Minua etoo Kovasessa hänen toimintansa Jypissä, joukkueen kapteeni ottaa ritolat kesken sopimuskauden. Eikä Hifk-kaan toiminut asiallisesti kun vastoin nk. herrasmiessopimusta palkkasi Kovasen.
Kerrottakoon sitten, että Lukon tavoittelemalla pakilla on sama agentti kuin Scott Niedermayerilla. Tuo fakta ei käsittääkseni ole missään vaiheessa ollut yleisessä tiedossa.
Kas kun ei Ville Piekkola tai Mikko Purontakanen.. Niin, mikäs mies tämä Mustonen sitten on? Joku oululaistaustainen pakki hänkin?Tomi Mustonen pelaa Rauman Lukossa ensi kaudella.