Lukko vs. Tappara kaudella 2024–2025

• 50 947
  • 1 505

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienoa, että tälläkin hetkellä pääsit vähän kuittaamaan muille Lukko-kannattajille. Onnea. Olet varmasti hieno mies/nainen/muun sukupuolinen.
Jos sinulla on "huono omatunto" niin katso toinen viestini asiasta. Olen aidosti onnellinen, että kannattajat ovat nyt kaikki yhdessä Lukon puolella. Ei minua Glory Hunterit sinänsä haittaa, eikä takin käännöt myöskään. Minusta on aidosti hienoa, että kaikki ovat nyt Viimenkin mukana kannustamassa, eikä haukkumassa joukkuettaan, johon valmennus osaltaan kuuluu. P.S. Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi - se ei ollut lainkaan tarkoitukseni.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Jos sinulla on "huono omatunto" niin katso toinen viestini asiasta.
Joka välissä muistat kuitenkin piilo kuittailla. Jos et itse sitä huomaa niin peilin eteen. ;)

Hienoa että Lukon peli on saatu tuloksellisesti uomiinsa. Pelejä en tällä hetkellä näe niin en myöskään pelillisiin asioihin puutu.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Jos sinulla on "huono omatunto" niin katso toinen viestini asiasta. Olen aidosti onnellinen, että kannattajat ovat nyt kaikki yhdessä Lukon puolella. Ei minua Glory Hunterit sinänsä haittaa, eikä takin käännöt myöskään. Minusta on aidosti hienoa, että kaikki ovat nyt Viimenkin mukana kannustamassa, eikä haukkumassa joukkuettaan, johon valmennus osaltaan kuuluu. P.S. Anteeksi, jos loukkasin tunteitasi - se ei ollut lainkaan tarkoitukseni.
Ei mun tunteita tällä palstalla kukaan pysty loukkaamaan. Eikä oikein muuallakaan enää tällä elämän kokemuksella.
Se vaan ottaa päähän, että osa jaksaa edelleen kuittailla niille/meille, jotka Lämsälle potkuja halusi. Jatkot tehtiin ja potkuketju hiljeni muulta osalta paitsi näistä kuittailuista. Jatkoja en edelleenkään sulata mutta näin on päätetty ja sillä mennään. Asian kanssa osaan elää.
Lukon peli näyttää juuri nyt hyvältä. Miellyttää silmää.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joka välissä muistat kuitenkin piilo kuittailla. Jos et itse sitä huomaa niin peilin eteen. ;)

Hienoa että Lukon peli on saatu tuloksellisesti uomiinsa. Pelejä en tällä hetkellä näe niin en myöskään pelillisiin asioihin puutu.
Kyllä. Koko syksyn oksennus ei niin helposti lähde pois mielestä. Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että on hienoa, että me kaikki voimme taas kerran kannattaa Yhdessä Lukkoa.

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Ei mun tunteita tällä palstalla kukaan pysty loukkaamaan. Eikä oikein muuallakaan enää tällä elämän kokemuksella.
Se vaan ottaa päähän, että osa jaksaa edelleen kuittailla niille/meille, jotka Lämsälle potkuja halusi. Jatkot tehtiin ja potkuketju hiljeni muulta osalta paitsi näistä kuittailuista. Jatkoja en edelleenkään sulata mutta näin on päätetty ja sillä mennään. Asian kanssa osaan elää.
Lukon peli näyttää juuri nyt hyvältä. Miellyttää silmää.
Mä ainakin ymmärrän kaikkia "puolia". cMennään eteenpäin ja kannustetaan joukkuettamme, sitä varmasti kaikki haluaa. Sydän.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
me kaikki voimme taas kerran kannattaa Yhdessä Lukkoa.
Kannattaminen ei liity mitenkään negatiiviseen/positiiviseen näkökantaan peleissä.

Katson pelitilanteita kriittisesti ja suurin osa niistä mainitsemistani asioista on tullut kuntoon. Ilman Gelinaksen tuloa yksi osa alue olisi vieläkin retuperällään.

Mutta, nautitaan kun kulkee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy