Sori. Täysin irti aiheesta, mutta pakkohan tämä on tähän laittaa.
Paikan päältä arvioituna varmaan yli neljäsosa sinikeltaisia. Hyvin oli myös firman kamaa päällä porukalla.Komea määrä sinikeltaisia hallissa!
Sori. Täysin irti aiheesta, mutta pakkohan tämä on tähän laittaa.
Joo. En minä tuommoista mainosta muista, mutta sen Kinnusen mainoksen kyllä.Eikös Kinnusen Heikkikin joskus syönyt yheksän.. Jakub muuten nätisti hyökkäyksen kärkenä :)
Joo. En minä tuommoista mainosta muista, mutta sen Kinnusen mainoksen kyllä.
Juuri näin. Nokitan kyllä vuodet: vuodesta 1957 eli n. 67 vuotta takana ja toivon mukaan jatkoa vielä tulee.Juu samaa mieltä.
n. 40 vuotta seurannut Lukkoa ihan pikkupojasta asti. Ei se saatana ole mitään glory hunttausta.
Tällä hetkellä tämä on vaan erityisen mukavaa!
Ihmeellinen asia kyllä tuo, että Lindgren on selostellut noita pelejä ties kuinka pitkään ja selostustaidot eivät ole parantuneet vuosien varrella, pikemminkin päin vastoin. Sanat takeltelee ja pelistä ei saa selkeää kuvaa. Todella raskasta kuunneltavaa lisättynä kitisevällä värikynällä. Tietämystä, näkemystä ja kielitaitoa miehellä varmasti on, mutta selostamisen ulosanti ei toimi.Nyt oli julkaistu @LukkoUkko79. Vähän kuin Aftonbladetia lukisi Ruotsin hävittyä, ihan viihdyttävää.
Varmaan sitä on tottunut liian hyvään ja lasien väri toki vaikuttaa, mutta onpa onneton tuo selostaja Lindgren. Eihän hän saa selostettua noista maaleista oikeastaan yhtäkään, yleisön kohahduksesta kuulee että maali tulee ja Lindgren hakee sanoja.
Hupaisaa myös tuo perjantain pelin jälkeinen Juujärven haastattelu. Tai siis aika surullistahan se on, että Grönborgin Rönn-painostus on edennyt siihen pisteeseen että pelin jälkeen erotuomaritarkkailijan pitää käydä Tapparan kopilla rauhoittelemassa ja vannottamassa että kyllä ihan väärin meni tyhmiltä tuomareilta jäähy, vaikka siinä kohtaa varmaan tarkkailijakaan ollut vielä tilannetta sen tarkemmin katsonut (koska vihellyshän oli hidastusten perusteella todella hyvä).
No, Lindgrenin toive toteutui ja tuomarit vaihtui lauantaille. Jäi kuulematta mielipide niistä.
Ihmeellinen asia kyllä tuo, että Lindgren on selostellut noita pelejä ties kuinka pitkään ja selostustaidot eivät ole parantuneet vuosien varrella, pikemminkin päin vastoin. Sanat takeltelee ja pelistä ei saa selkeää kuvaa. Todella raskasta kuunneltavaa lisättynä kitisevällä värikynällä. Tietämystä, näkemystä ja kielitaitoa miehellä varmasti on, mutta selostamisen ulosanti ei toimi.
On se meidän Risto vaan täysin eri planeetalta.
Kyllä tässä koosteessa mun mielestä Lindgren ihan hyvin selosti. Toki puolueellisuus Tapparan puolella, mutta ei mun mielestäni mitenkään erikoisen huonosti. Ripa oli kyllä parempi ja elää selkeästi enemmän tunteella mukana.![]()
![]()
Lukko – Tappara 17.1.2025
Lukko vei kotivoiton jatkoaikamaalilla. Kuuntele maalikooste ja haastettelut.kiakkoradio.fi
Lauantain Tappara-Lukko -koosteessa kuuluu enemmän takeltelua. Olen kuunnellut tämän herran selostuksia jo vuosia aina silloin tällöin, enkä ole koskaan tykästynyt. Lähinnä kuuntelen siksi, koska joskus on kiva kuunnella peliä vierasjoukkueen näkökulmasta.Kyllä tässä koosteessa mun mielestä Lindgren ihan hyvin selosti. Toki puolueellisuus Tapparan puolella, mutta ei mun mielestäni mitenkään erikoisen huonosti. Ripa oli kyllä parempi ja elää selkeästi enemmän tunteella mukana.