Pomppi muuten aika paljon kameran ja oletettavasti katsojienkin edessä.Tuolta Tapsulta voisi joku repiä pään vittuun.
Samaa mieltä. No junttijoukkueen junttimaskotti niin annetaan anteeksi.Tuolta Tapsulta voisi joku repiä pään vittuun.
Pomppi muuten aika paljon kameran ja oletettavasti katsojienkin edessä.
Se on ilmeisesti joko tai...No mutta, tällä kaudella näköjään kärkijoukkueille hävitään. EOM?
Voitaisko Lukon logo vaihtaa kirveeseen. On oikeasti aika käsittämätöntä, miten yksi seura voi olla noin edellä vaikka resurssierot esim. Kärppiin, Ilvekseen ja IFK:hon on oikeasti aika pienet.Nii.
Eikä se Tapparan rosteri tässä ole, jolla keväällä operoivat. Lukko yhtä miestä vajaa parhaalla.
Joo, tuossa maalissa mun ajatusmaailman mukaan pelataan syöttöä pois ja kassari ottaa kiekollisen. En kyllä tiedä miten nykyään, kun mun pelikirja saattaa olla vähän vanhentunut, mutta luulisin että tuo on edelleen noin.Ervastilta ei ihan paras päivä. Ne pari jäähyä tietysti, ja mikä mahtoi olla ajatuksena 4-2 maalissa kun ei ottanut sen paremmin vetoa kuin syöttöä pois.
Samaa mieltä, varsinkin kun kiekollinen vihu ei ihan parhaassa sektorista ollut. Teki kyllä Ervasti aika helpoksi tilanteen.Joo, tuossa maalissa mun ajatusmaailman mukaan pelataan syöttöä pois ja kassari ottaa kiekollisen. En kyllä tiedä miten nykyään, kun mun pelikirja saattaa olla vähän vanhentunut, mutta luulisin että tuo on edelleen noin.
Joo, tuossa maalissa mun ajatusmaailman mukaan pelataan syöttöä pois ja kassari ottaa kiekollisen. En kyllä tiedä miten nykyään, kun mun pelikirja saattaa olla vähän vanhentunut, mutta luulisin että tuo on edelleen noin.
Samaa mieltä, varsinkin kun kiekollinen vihu ei ihan parhaassa sektorista ollut. Teki kyllä Ervasti aika helpoksi tilanteen.
Et siis tiedä kuka Oiva Keskinen on? Menikö koko viime kausi ohi? Saattaisi olla aika monessa muussakin joukkueessa 2-3 sentteri kuin Tapparassa.Mutta missä oli Olsson? Okei, tuli 4. miehenä alas.
Lethemon on myös noissa poikittaisliikkeissä aika kankea, jos vertaa esim Zagiin.
Mutta ei poista sitä, että Ervastilta huono peli. Pienellä peliajalla 2 turhaa jäähyä.
Yllättävän hyvin Tapparan junnut pelissä pärjäsivät. Eniten itsellä pisti silmään nuoren Keskisen peli, todella kypsää pelaamista ja vahva maila. Odotin Lukon kokemuksen näkyvän enemmän kaukalossa.
Et siis tiedä kuka Oiva Keskinen on? Menikö koko viime kausi ohi? Saattaisi olla aika monessa muussakin joukkueessa 2-3 sentteri kuin Tapparassa.
Hyvin koottu. Allekirjoitan täysin. Vittu että osaa kyllä ottaa päähän taas, varsinkin tuo ylivoima. Ihan käsittämätöntä että mitä, kolmatta kautta hakataan päätä johonkin ikihonkaan.5-5 peli mahdollisti tänään voiton tavoittelun. Tappara oli täysin lyötävissä. Lukko oli mielestäni jopa selvästi edellä.
Erikoistilanteet ja aloitukset eivät mahdollistaneet voittoa. Ja tietysti tehottomuus maalipaikoissa oli silmiinpistävää.
Tappio ei sinänsä niin paljon vituta, kun katsoo tuloksen taakse. Se tyyli vituttaa, miten se tuli. Ja eniten vituttaa se, ettei tuolle ikuisuusongelmalle tehdä yhtään mitään. Mikrodystopia erikoistilanteiden osalta jatkuu...
Sinun pelikirjasta kukaan välitä, mutta Lämsän kyllä. :)Joo, tuossa maalissa mun ajatusmaailman mukaan pelataan syöttöä pois ja kassari ottaa kiekollisen. En kyllä tiedä miten nykyään, kun mun pelikirja saattaa olla vähän vanhentunut, mutta luulisin että tuo on edelleen noin.
Mutta missä oli Olsson? Okei, tuli 4. miehenä alas.
Lethemon on myös noissa poikittaisliikkeissä aika kankea, jos vertaa esim Zagiin.
Mutta ei poista sitä, että Ervastilta huono peli. Pienellä peliajalla 2 turhaa jäähyä.
Yllättävän hyvin Tapparan junnut pelissä pärjäsivät. Eniten itsellä pisti silmään nuoren Keskisen peli, todella kypsää pelaamista ja vahva maila. Odotin Lukon kokemuksen näkyvän enemmän kaukalossa.
Siksi olisinkin huono valmentaja:)Sinun pelikirjasta kukaan välitä
Siltä se todellakin vaikuttaa, eli pään hakkaamisesta ikihonkaan tai kallioon, eikä huomata sitä, että kyseiset esteet voisi vain ohittaa. Tällaiset ongelmat kertovat nimenomaan siitä, että "puristetaan, pakotetaan, ei olla ainakaan rentoja, vaan jännitetään, harjoitellaan kuvioita, ja jännitetään taas, koska olisi aivan Pakko onnistua." Tällaisia tilanteita varten organisaatiot palkkaavat henkisiä valmentajia. En lähde nytkään syyttämään asiasta Lukon nykyistä henkistä valmentajaa, vaan aidon uteliaasti mietin asiaa. Onko henkinen valmentaja Aidosti mukana Lukon valmennustiimissä? Arvostetaanko Lukossa aidosti henkistä valmennusta? Jos vastaus noihin kysymyksiin on aidosti kyllä, niin silloin herää kysymys kyseisen valmentajan työkalupakista ja siitä, että otetaanko hänet vakavasti? Jos noissa kahdessa kysymyksessä on puutteita niin silloin kyseinen valmennus on vähintäänkin turhaa. Helposti tulee mieleen, että Lukolla on nainen kyseisessä toimessa. Ehkäpä häntä ei oteta vakavasti? Ehkäpä häntä ei oteta vakavasti koko organisaatiossa? Olisi mielenkiintoista, kun joku haastattelisi Kallea ja Lämsää asiasta hieman tarkemminkin. P.S. Todella väkinäiseltä ja ennalta arvattavalta tuo Lukon yv- peli todellakin vaikuttaa.Hyvin koottu. Allekirjoitan täysin. Vittu että osaa kyllä ottaa päähän taas, varsinkin tuo ylivoima. Ihan käsittämätöntä että mitä, kolmatta kautta hakataan päätä johonkin ikihonkaan.