Ja tähän vielä Scott Stevensin kovimmat ja kaikkein tarkimmin keskelle päätä osuneet taklaukset hailaittina.Vähän niinkuin "Kanadassa tapeltaisiin" niin "Raumalla käteltäisiin".
Ja tähän vielä Scott Stevensin kovimmat ja kaikkein tarkimmin keskelle päätä osuneet taklaukset hailaittina.Vähän niinkuin "Kanadassa tapeltaisiin" niin "Raumalla käteltäisiin".
Tai valmentajat. Ehkä joulupukki tuo sinnekin ropauksen käyttäytymisetikettiä.On se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat. Ei kai siinä, jatkakaa.
Vielä kun Grönborg oppisi sääntökirjan, niin ei tässä olis mitään hätää. Ei tarttis ihan joka tuomiosta sen jälkeen mussuttaa...On se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat. Ei kai siinä, jatkakaa.
Paha paha Grönborg valittaa asioista. Mutta onneksi Lukossa ei ole kukaan ikinä purnannut mistään tuomiosta. Sehän saattaisi hävettää aika paljon.Vielä kun Grönborg oppisi sääntökirjan, niin ei tässä olis mitään hätää. Ei tarttis ihan joka tuomiosta sen jälkeen mussuttaa...
Asiasta varmasti on siis olemassa jonkinmoinen tiedoite, josta olet itse tuon lukenut ettei kätellä. Saa esittää.On se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat. Ei kai siinä, jatkakaa.
Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.Asiasta varmasti on siis olemassa jonkinmoinen tiedoite, josta olet itse tuon lukenut ettei kätellä. Saa esittää.
Vähän niinkun ne peruukit.Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
Voitte kertoa toki Ilvekselle tästä käytännöstä myös. Näyttää aikalailla siltä, että lukkofanien lisäksi kukaan muukaan pl. Tapparan pelaajat ja fanit ei tiedä tästä käytännöstäOn se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat. Ei kai siinä, jatkakaa.
Rauhotu ny sääkin jo.Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
Tämä! Juuri näin ja Amen! Hokitaunin uumenista ohjataan tapakulttuuria viimeisimpiin ja pimeimpiin kiekkopusikoihin, jotta oppisivat kulkemaan kohti valoa. Hävettää...Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
On se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat. Ei kai siinä, jatkakaa.
Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
Lukon joukkueessa ei kenelläkään ainakaan ollut tällaisesta käytännöstä tietoa.
Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
Tapparalla kuulemma vähän erilaiset sääntökirjat. Selittää Grönborgin ihmetyksiä myös. Ehkä Liigan olis kiva toimittaa samat säännöt Tapparallekin.Liigan kilpailusäännöissä on kohta jossa lukee: ”Runkosarjassa ottelun jälkeen suoritetaan aina kättely.” Sääntökirjassa ei sanota mitään että ensimmäisen back to back pelin jälkeen ei käteltäisi. En tiiä sitten mistä Tapparan fanit löytäneet senkin käytännön ettei käteltäisi.
Joo harmi ettei tästä pidetty lehdistötilaisuutta, kun sinä sitä "virallista" tiedoitetta oikein vaatimalla vaadit. Tsemppiä kevääseen!Totta kai tällaisesta asiasta pitäisi olla olemassa etukäteen tietoa, kyseessä kuitenkin vuosikymmeniä voimassa ollut käytäntö. Nyt näyttää siltä, että Tappara soveltaa omiaan samalla kun muut tekevät niin kuin ennenkin on tehty.
Huomenna on jo korjattu väärät ohjeet, huoli pois!Liigan kilpailusäännöissä on kohta jossa lukee: ”Runkosarjassa ottelun jälkeen suoritetaan aina kättely.” Sääntökirjassa ei sanota mitään että ensimmäisen back to back pelin jälkeen ei käteltäisi. En tiiä sitten mistä Tapparan fanit löytäneet senkin käytännön ettei käteltäisi.
Jep. Meillä on myös jatkossa pressissä sellainen käytäntö, että apteekkari Nyyper esittää vierasjoukkueen koutsille kysymykset paikallisella kielellä ja vissypullossa on topseilvellinkiä.On se hienoa että lukkofanit tietää käytännöt paremmin kuin itse pelaajat.
Vastasitkin viestilläsi riittävästi, kiitoksia!Oletko ihan tosissasi? Niinkuin aikuisten oikeesti.. Ei voi muuta sanoa kuin noloa.
Vaikka itsekin pelin aikana flametin Grönborgia niin täytyy nostaa hattua pelin ulkopuolisesta käytöksestä. Vaikuttaa mukavalta ja intohimoiselta tyypiltä, jolla tunteet läikkyy tehdessä rakastamaansa asiaa.Onhan tuo Grönborg pelien aikana suhteellisen ärsyttävä kitisijä, mutta lehdistötilaisuudessa oikein miellyttävä kuunnella ja puhuu erinomaista englantia. Plussaa Lämsälle siitä, että hänkin puhui englantia ja varsin hyvin sujui.