Lukko vs. Tappara kaudella 2024–2025

• 40 507
  • 1 192

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikinpuolin hyvä peli ja olisi ollut kyllä hyvä peli vaikkei Lukko olisi pistettäkään saanut.

Mutta tuohon kättelemättä poistumiseen sen verran, että eikö muka ole näissä tuplapeleissä ensimmäisen matsin jälkeen kätelty?

Väittäisin että on kätelty.

Mutta en minä siitä mieltäni pahoita että Tappara kaukalosta lähti. Varmaan olivat oikeassa ja mun mielestä koko käsien läpsyttely voitaisiin jättää pois sakramentista.
On kätelty. Jokaikisen runkosarjapelin jälkeen. Paskaa selittää ihan muuta.

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieno peli, ja loistavaa kiekkoviihdettä. Samat sanat, vaikka Lukko olisikin hävinnyt... ja kättelyissäkin ollaan/oltaisiin/toimimme protikollan mukaisesti. Huomenna jatketaan.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Toisaalta ehkä voisi hanskat kädessä silti lyödä kivet? En nähnyt peliä. Oli vissiin tasaista vääntöä? Voitto Tapparasta Lämmittää aina!!
Juu ja kyllä se virus tarttui pelin aikana varmasti muutenkin, jos oli tarttuakseen.

Hyvä voitto oli kyllä. Perjantai-iltaan tuli erityisen hieno, positiivinen fiilis.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Enpä tiedä, jotenkin osuu hyvin Tapparalaisuuteen. Pikemminkin hymähdin tota reaktiota, kun kummasteltiin kättelemättömyyttä. Toi on se tuttu Tappara, minkä tunnistaa jo vuosikymmenten takaa.

Voihan sitä sitten vaikka hanska kädessä heittää kivet, jos nyt liikaa jännittää lenssuja.

Aleksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Teppo Numminen
Tuli. Aivan turha selittää mistään tavasta olla kättelemättä. Lukko on kätellyt Porissa vaikka back-to-back.
Tällä kaudella on kaikissa Tapparan back-to-back peleissä toimittu näin. En tiedä onko se yleisesti linjattu vai pelkästään Tapparan tapa, mutta varmasti huomisen jälkeen kätellään. Olkaa siis huoleti.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tällä kaudella on kaikissa Tapparan back-to-back peleissä toimittu näin. En tiedä onko se yleisesti linjattu vai pelkästään Tapparan tapa, mutta varmasti huomisen jälkeen kätellään. Olkaa siis huoleti.
Ihme erivapauksia ja kulttuurieroja luodaan väkisin. Vai onko Tappara vaan sen verran parempi seura ettei mitään maakuntalaisia tarvii kätellä?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edelleenkin mietin syyksi vallalla olevaa sairastelua, jonka vuoksi taidettiin Tampereella joku yleisötapahtumakin peruta.
Totta, silloin Lukon mestaruuskaudella ei kätelty eikä taidettu vielä seuraavallakaan.

Tämmöisestä pitäisi vaan tiedottaa pelin aikana ettei jää paha mieli.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Tätä just meinasin. Ylimielisesti leikitään "kiakkopääkaupunkia" ja esitellään tällainen uusi "tapa". Unohdetaan vain kertoa tuomareille ja vastustajalle, että nyt päätettiin näin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä muistan jostain 30 vuoden takaa kun Porissa pelattiin Ässiä vastaan ja Kimmo Lotvonen sai kovan tälllin ihan pelin viimeisessä vaihdossa. Ilmeisesti kiekko osui pahaan paikkaan ja Lotvonen luisteli saman tien pukukoppiin. Summeri vaan ehti soimaan ja peli loppumaan.

Olin silloin töissä ja matkalla jossain lähellä Poria ja jouduin autossa kuuntelemaan Radio Porin selostusta niin Jussi Ahohan sekosi ihan täysin. "PASKA JÄTKÄ!!!!!", Aho karjui.

Nää on näitä. Mulle ihan sama mutta lienen vähemmistössä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy