Erikoistilanteet tällä hetkellä 1-1.Erikoistilanteisiin tämä peli taitaa ratketa. Niin ennustelin.
Mitä? Kainulainen myöhässä, levittää jalkansa ja kamppaa vastustajan, maailman selvin jäähy linjasta riippumattaKoistinen tapansa mukaan ottaa roolia lopussa. Oliko linjan mukainen jäähy..
Tämän miehen paikka ei ole pelaavassa kokoonpanossa. Ei minun Lukossani. Jäätävää paskaa jumalauta pelistä toiseen.Mitä helvettiä Kainulainen? Mikä tolle kaverille on tullut? Aivan jäätävän hidas ja kankea... KIITOS!!!
Joo mutta oliko kenties muitakin tilanteita mistä olis voinut antaa? Oliko linjan mukainen?Mitä? Kainulainen myöhässä, levittää jalkansa ja kamppaa vastustajan, maailman selvin jäähy linjasta riippumatta
Ja isot luvut 2-3.Erikoistilanteet tällä hetkellä 1-1.
Sanoisin ettei ollut jäähyn paikka, mutta mikäs minä olen sanomaan.
Juu. Ei maallikkona käsitä näitä pelin hienouksia, kai se valmentaja nämä sitten tietää.Toisessa erässä hyvin toiminut pakka syystä tai toisesta uusiksi kolmanteen.
Kyllä. Lämsä on velho. Kannattaa pitää jatkossakin. Pelissä on paljon hyvää.Juu. Ei maallikkona käsitä näitä pelin hienouksia, kai se valmentaja nämä sitten tietää.
Miten toi ratkeaa erikoistilanteisiin, kun niiden perusteella peli on tasan? Eikö peli nimenomaan ratkea silloin tasakentällisin?Ja isot luvut 2-3.
Olisi voinut pitää 1-0 niin oltaisiin tasoissa eikös niin?
Joskus voisi voittaa oman erikoistilanteensa
Voisi pelata av:n nollilla joskus. Eikös sillä oltaisi päästy jatkoille?Miten toi ratkeaa erikoistilanteisiin, kun niiden perusteella peli on tasan? Eikö peli nimenomaan ratkea silloin tasakentällisin?