Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Hyvin noustu tasoihin.
Mä jatkan urheilua enkä katso peliä, niin Lukko voittaa.
Mä jatkan urheilua enkä katso peliä, niin Lukko voittaa.
Oletko nähnyt pelin, missä molemmat joukkueet ovat olleet ns.tasollaan, ja peli on ollut viihdyttävä? Kerrohan, sillä minulla ei ole muuta kuin aikaa seurata tällaisia pelejä, ja oppia niistä. P.S. Ei ole helppoa olla minä, mutta en pääse helpolla Raumalle katsomaan, koska tarvitsen kuljettajan.Aikamoista sähläämistä toinenkin erä puolin ja toisin. Jos pisteet voisi jättää jakamatta kokonaan niin tässä pelissä vois tehdä niin.
Ehkä tomi tykkää "pelipaikattomasta" jääkiekostaTomin salainen ase on laittaa sentterit laitaan. Nyt Krannilan vuoro.
Tänäänkin.Kainulainen pelaa tänään kyllä kehnoa peliä.
Hyvä purku av:älä, ei jääty säästelemään.Kainulainen pelaa tänään kyllä kehnoa peliä.
Vähän huolestuttavaa kun 1 ja 2 sentterit ovat tällä hetkellä laitureina.Ehkä tomi tykkää "pelipaikattomasta" jääkiekosta
Sinun ei varmaan ole pakko puolisollesi asiasta kertoa. Kerroit kuitenkin jo meille, ja se on tärkeintä.En tiedä miten puolisolleni asian ilmaisen mutta rakastan Ylitaloa.
Kyllähän se vähän ihmetyttää myös täälläkin varsinkin Khodon kohdalla, kun kuitenkin meille faneille markkinoitiin klassisena peliä tekevänä sentterinäVähän huolestuttavaa kun 1 ja 2 sentterit ovat tällä hetkellä laitureina.
Se on vain nykyaikaista, meillä kuka tahansa voi identifioitua ykkösketjun sentteriksi. Jääkiekko on murroksessa ja Lämsä sen uusi messiasVähän huolestuttavaa kun 1 ja 2 sentterit ovat tällä hetkellä laitureina.