Anna vaan periksi. Minä annoin kuun vaihteessa, kun lehti muuttui tuoksi nimihirviöksi. Olen tosin töissä sitä lehteillyt sen minkä olen ehtinyt, muttei vielä kertaakaan ole tullut tunne että se pitäis tilata. Eikä ole kyllä kukaan myyntitykkikään ollut minuun yhteydessä, vaikka Länsi-Suomen pitkäaikainen kestotilaaja olenkin. Tai olin.
Eikä mulla ole mitään Satakunnan Kansaa vastaan, vaan niitä jotka tämän yhdistymisen mahdollistivat ja aikaansaivat.
Mulla on määräaikainen sinne asti. Kauankohan kestää, että pienellä fontilla oleva Länsi-Suomi tippuu pois?
Seuraan nyt miten Länskärin toimituksen jälki siellä näkyy. Tänään oli tasoa ampärpori.
Mun mielestä journalistisen julkaisun ei pitäisi jakaa mitään ottelun patoja tai kattiloita. Fanisivustoille nämä.
Huvittavinta oli muutama vuosi sitten kun Ässät taapersi kunnolla niin SK jätti mielenosotukseksi kokonaan jakamatta.
Piti lukea kaksi kertaa oliko kyseessä pataljoona ry vai Satakunnan Kansa.
Lisäys. Futiksesta SK kirjoittaa, alasarjoistakin. Siitä plussaa. Tosin nyt jäänyt Pallo-Iirojen sopimukset julkaisematta. Seurataan sitäkin.