Lukko mediassa

  • 683 178
  • 3 775

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin näytti SaiPassa pelaavan ja tehoilevan Helewkan laidassa. Eli ei se sentteritontti välttämättä autuaaksi tee

En siis allekirjoita tuota Huttusen kirjoittamaa "mokaa"

Ei toki autuaaksi tee, mutta esimerkkinä Fontaine, joka pelasi aluksi laiturina ja sen jälkeen siirrettiin sentteriksi, ja peliotteet paranivat heti. Ihan voisikin olla kokeilemisen arvoinen laittaa Morand keskelle. Kääntäisin kaikki mahdolliset kivet, jos peliotteet joukkueessa eivät muuten ala paranemaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei toki autuaaksi tee, mutta esimerkkinä Fontaine, joka pelasi aluksi laiturina ja sen jälkeen siirrettiin sentteriksi, ja peliotteet paranivat heti. Ihan voisikin olla kokeilemisen arvoinen laittaa Morand keskelle. Kääntäisin kaikki mahdolliset kivet, jos peliotteet joukkueessa eivät muuten ala paranemaan.
Sinäänsä tässä ollaan jälleen pienen sentteriongleman äärillä. Lukolla on hyviä 2-3 senttereitä nyt mun laskutavan mukaan 4-5 kpl, eli Mattila, Westerholm, Krannila, Morand ja Fontaine, sekä yksi hyvä nelossentteri, eli Kainulainen. Eli määrää kyllä riittää ja nyt kun Fontaine on pois, niin noista senttereistä ehkä sitten juuri Morand sopii parhaiten laitaan, kun on laidassa suurimman osan Liiga-urastaan pelannutkin. Krannilan laidassa pelaamisesta ei kyllä tule l**ta tai p***aakaan, eli jos Morand siirretään keskelle, niin jonkun nelikosta Mattila-Westerholm-Krannila-Kainulainen pitää siirtyä laitaan. Itse lähtisin kokeilemaan jos tämä homma ei nyt näillä aukea nelikolla Morand-Mattila-Westerholm-Krannila ja ketjut näin:

Jandric-Morand-Repo
Burke-Mattila-Westerholm
Kainulainen-Krannila-Tieksola
Ikonen-Westerholm-Ylitalo
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: joan

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuvia eilisestä ottelusta JYP - Lukko löytyy TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • 00aIMG_2028.jpg
    00aIMG_2028.jpg
    711,4 KB · kertaa luettu: 135

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tässä SKLS lueskellessa netsitä huomaan, että yhtään juttua ei ole pelistä ns. Lukon näkökulmasta.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Lehti koeajalla lokakuulle, jos sielä vielä silloinkin jaetaan ottelun top3 "patoja" niin jää tilaamatta jatkossa.
Omasta puolesta saa jakaa padat, kunhan jakaa myös lukot. Tai ketut. Tai vaikka puksprööt-lasilliset.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lehti koeajalla lokakuulle, jos sielä vielä silloinkin jaetaan ottelun top3 "patoja" niin jää tilaamatta jatkossa.
Anna vaan periksi. Minä annoin kuun vaihteessa, kun lehti muuttui tuoksi nimihirviöksi. Olen tosin töissä sitä lehteillyt sen minkä olen ehtinyt, muttei vielä kertaakaan ole tullut tunne että se pitäis tilata. Eikä ole kyllä kukaan myyntitykkikään ollut minuun yhteydessä, vaikka Länsi-Suomen pitkäaikainen kestotilaaja olenkin. Tai olin.

Eikä mulla ole mitään Satakunnan Kansaa vastaan, vaan niitä jotka tämän yhdistymisen mahdollistivat ja aikaansaivat.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä peruin jo tilaukseni tällä viikolla, ei kiinnosta padat ja patajutut - ja entisen Länsi-Suomen tilasin vain ja ainoastaan Lukko-juttujen vuoksi.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jossain luki juuri noista top3 padoista, että ensi kaudella on yhteneväiset otteluraportit. Eivät lähteneet muuttamaan enää tälle kaudelle. Tulee siis ilmeisesti myös "top3 lukot" tms. silloin.
Hölmö veto sanoisin. Markkinoinnin kannalta olisi ollut fiksua tehdä vähintään tasapuolista urheilujournalismia, jos halutaan pitää Länsi-Suomen lukijoita tilaajana. Tosin, onhan paperilehti jo tiensä päässä, en montaa alle 50 ikäistä lehden tilaajaa tiedä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Anna vaan periksi. Minä annoin kuun vaihteessa, kun lehti muuttui tuoksi nimihirviöksi. Olen tosin töissä sitä lehteillyt sen minkä olen ehtinyt, muttei vielä kertaakaan ole tullut tunne että se pitäis tilata. Eikä ole kyllä kukaan myyntitykkikään ollut minuun yhteydessä, vaikka Länsi-Suomen pitkäaikainen kestotilaaja olenkin. Tai olin.

Eikä mulla ole mitään Satakunnan Kansaa vastaan, vaan niitä jotka tämän yhdistymisen mahdollistivat ja aikaansaivat.

Mulla on määräaikainen sinne asti. Kauankohan kestää, että pienellä fontilla oleva Länsi-Suomi tippuu pois?

Seuraan nyt miten Länskärin toimituksen jälki siellä näkyy. Tänään oli tasoa ampärpori.

Mun mielestä journalistisen julkaisun ei pitäisi jakaa mitään ottelun patoja tai kattiloita. Fanisivustoille nämä.

Huvittavinta oli muutama vuosi sitten kun Ässät taapersi kunnolla niin SK jätti mielenosotukseksi kokonaan jakamatta.

Piti lukea kaksi kertaa oliko kyseessä pataljoona ry vai Satakunnan Kansa.

Lisäys. Futiksesta SK kirjoittaa, alasarjoistakin. Siitä plussaa. Tosin nyt jäänyt Pallo-Iirojen sopimukset julkaisematta. Seurataan sitäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
80% lehden jutuista koskee suippoja. Itsellä digitilaus, joka siirtyi Länsi-Suomesta. Näyttää siltä, että kohta lähtee peruutukseen.
 
Viimeksi muokattu:

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
80% jutuista lehden jutuista koskee suippoja. Itsellä digitilaus, joka siirtyi Länsi-Suomesta. Näyttää siltä, että kohta lähtee peruutukseen.
Täsmälleen sama, Länsi-Suomen digitilaus. Edellispäivänä loppui kärsivällisyys. Toki, se L-S tilaus jatkuu vielä heinäkuuhun asti, mutta sen jälkeen loppuu. Todella pettynyt olen ollut siihen, etteivät edes näin alkuun yrittäneet feikata yhtään tasapuolisempaa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Täällä alkaa myös hieman ärsyttämään jo tuo satakunnan kansa. Aluksi meni mutta nyt kun jokaisen lehden muuroksen jälkeen selannut niin alkaa tuo porilaisuus paisumaan korvista. Raumasta erittäin vähän mitään asiaa. Todennäköisesti tulee itselläkin loppumaan.
Itselläni oli urheilusivut tärkeät, pelasi Lukko tai ei, ne oli vaan luettava. Nykyiset urheilusivut menee lukematta ohi ja niinpä perusinkin tilaukseni kokonaan. Pitkä taival oli ja meni lehden osalta, toivon sydämmestäni että UutisRauma kehittyy niin että siitä saa uuden luettavan lehden, missä nähdään raumaa koskevat uutiset, suippojen asiat eivät kiinnosta pätkääkään.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Itselläni oli urheilusivut tärkeät, pelasi Lukko tai ei, ne oli vaan luettava. Nykyiset urheilusivut menee lukematta ohi ja niinpä perusinkin tilaukseni kokonaan. Pitkä taival oli ja meni lehden osalta, toivon sydämmestäni että UutisRauma kehittyy niin että siitä saa uuden luettavan lehden, missä nähdään raumaa koskevat uutiset, suippojen asiat eivät kiinnosta pätkääkään.
Ihan sama juttu täällä. Jo ihan kakarana, kun isäukko pyysi aamulla hakemaan päivän Länskärin postilaatikosta niin jo matkalla tuli napattua siitä urheilusivut erikseen itelle ja annettua iskälle loput lehdestä. Ja kun joskus oli aika muuttaa kotoa pois, niin silloin sain häneltä lahjaksi Länsi-Suomen kestotilauksen vuodeksi eteenpäin ja siitä päivästä saakka Länsi-Suomi tuli tähän taloon melkein 25-vuoden ajan, kunnes nyt on kyllä todella lähellä päättyä tämä suhde, koska urheilusivujen taso on radikaalisti muuttunut. Paikallisurheilu ja niistä tehdyt jutut on ollut se juttu, jonka takia olen vuosikausia lehteä tilannut ja lukenut ja jos se tämän miutoksen myötä loppuu niin aviisi kelpaa enää saunan sytykkeiksi ja siihenkin löytyy parempia vaihtoehtoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös