Lukko mediassa

  • 677 256
  • 3 729

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse kuuntelin Urheilucastia muutama vuosi takaperin melkein jokaisen jakson. Seppänen puhuu niin laajasti kaikesta ettei millään voi olla asiantunteva kaikesta mistä puhuu. Hänellä on hyviä ja asiantuntevia mielipiteitä, kuten myös huonoja ja kehnosti perusteltuja mielipiteitä. Itse olen siirtynyt pois Urheilucastin piiristä kuuntelemaan esim. Liigapyykkiä, joka keskittyy mua enemmän kiinnostaviin aiheisiin ja jossa Hultin ja Nättinen käsittelee asioita aika fiksulla tavalla.
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pystyykö joku oikeasti kuuntelemaan tuota ulosantia kahta minuuttia kauempaa? Jos joutuisi koko jakson kuuntelemaan kerralla, niin joutuisin varmaan lataukseen. Vaikka jaksossa ei puhuttaisi Lukosta sanaakaan, niin on niin helvetin raskasta kuunneltavaa.

Täysin samaa mieltä. Otin keväällä jonkun jakson paremman puutteessa kuuntelutestiin - ulosanti oli kuin yläasteen röökirinkiläisellä ja jutut Parry "Parrot" Sound -tyyppistä väsynyttä jankkaamista.
 

Niqulishin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pystyykö joku oikeasti kuuntelemaan tuota ulosantia kahta minuuttia kauempaa? Jos joutuisi koko jakson kuuntelemaan kerralla, niin joutuisin varmaan lataukseen. Vaikka jaksossa ei puhuttaisi Lukosta sanaakaan, niin on niin helvetin raskasta kuunneltavaa.
Seppänen on oikein mukavaa kuulusteltaa. Mutta jos kaikki asiat ottaa aivan tosissaan nii sitten ei varmaankaan ole. Itse otan suurimman osan jutuista huumorilla vastaa niin on loistavaa viihdettä
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seppäsen podcastissa oikeastaan yhdistyy kaikki ne asiat mistä en pidä podeissa. Tuli taas todettua, ja hämmästyttää kyllä että kuka vittu noita jaksaa kuunnella.
Kuuntelin tuossa kesällä yhden jakson tätä Seppäsen podcastia, kun hänellä oli Wilma Murto vieraana. Kolmessa osassa jouduin kuuntelemaan, kun alkoi se Seppäsen aikuisjonnemainen ulosanti vituttamaan. Sen jälkeen en ole kuunnellut enkä kuuntele - joskin Spotify täysin käsittämättömästi kuvittelee nyt että kyseessä on joku suosikkipodcastini ja tyrkyttää niitä jaksoja minulle. Jopa niin, että joskus auton käynnistäessä sieltä lähtee betsi-Esko suoraan papattamaan, mikä on aina yhtä karmaiseva yllätys.

Kun yhdistää tuon karmean ulosannin, oksettavan affitouhun (ainakin menneisyydessä, nykytilannetta en tiedä), usein läpeensä paskat mielipiteet sekä porilaisten perseessä olevan kielen siitä asti kun pääsi ampumaan rankkareita Raannalle, niin eihän tuota voi täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva tolkun ihminen kuunnella.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Seppänen on oikein mukavaa kuulusteltaa. Mutta jos kaikki asiat ottaa aivan tosissaan nii sitten ei varmaankaan ole. Itse otan suurimman osan jutuista huumorilla vastaa niin on loistavaa viihdettä
Mukavaa kuulusteltaa? Selkee.
Olkoot huumoria vaikka kuinka paljon mutta jos tuollaista aivotonta rääkymistä ja itsensä esille nostamista pitää humorina, niin sitten pitää. Totta kai jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Jos tuo tyyli jollekin uppoaa, niin ei ole multa pois.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seppäsen podcastissa oikeastaan yhdistyy kaikki ne asiat mistä en pidä podeissa. Tuli taas todettua, ja hämmästyttää kyllä että kuka vittu noita jaksaa kuunnella.
Se vähä mitä olen podcasteja kuunnellut, niin kuulostaa lähinnä siltä kuin harrastelijat larppaa radiotoimittajaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se vähä mitä olen podcasteja kuunnellut, niin kuulostaa lähinnä siltä kuin harrastelijat larppaa radiotoimittajaa.
On niitä ihan hyviäkin, esim Liigapyykki, Äijiensuo, ja ehkä TNF (en ole hetkeen kuunnellut), mutta kaikki ärsyttävät piirteet tiivistyvät tuossa betsi-Eskossa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miltä tuntui olla Suomen aliarvostetuin huippumaalivahti?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1936

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joko Pete saa käydä rauhassa Rauman Prismassa? Onko joku Rauman katukuvassa saatu palaute tai kohtaaminen jäänyt erityisesti mieleen peliuran ajalta?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1936
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
- Oliko Norjan komennus ratkaisevassa asemassa uran nousun kannalta? Siellähän sai pelata ja torjua paljon.
- Mikä juttu oli se 1+1+1+1+1 sopimus Lukon kanssa?
- Millaista oli jakaa torjuntavastuu Rolosonin kanssa silloin lock-out kaudella?
- Miten arvotat Lukko-Jokerit sarjan voiton urallasi?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tilastoissa kummittelee kaudelta 2000-01 neljän pelin mittainen keikka Italiaan ja Val Pusteriaan. En muista onko tätä koskaan missään Petestä tehdyssä jutussa käsitelty, nyt voisi kysyä että mikä kuvio tuo oli?
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Keskiviikkona äänitellään ja vieraana (nyt kehtaa kirjoittaa legenda) Lukko-legenda Petri Vehanen!

Onko sulla kysyttävää Peteltä?
Mitkä fiilikset oli 11.5.2021?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
UC:n Seppänen ennakoi perjantaina näin.

Mielenkiinnolla odotan ensiviikkoa. Pystyykö Esko myöntämään olleensa väärässä ja kommentoimaan Lämsän alistaneen Härkälää 100-0 viikonlopun peleissä?
Jostian syystä yllätin itsenikin ja kuuntelin kaksi minuuttia. Pystyi myöntämään olleensa "kaikesta väärässä". Toki pisti Ässien paskuuden piikkiin, ja vastavittuili raumalaisille kesystä vittuilusta. Jätti toki huomioimatta sen, että varmaan aika moni kokee Seppäselle vittuilun olevan kuin vittuilisi apukoululaiselle; ei oikein tyylikästä tai kiinnostavaa.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Jos on perillä seuran nykytoiminnasta, niin miten hyvin Vehanen näkee Lukon tukevan tällä hetkellä nuoren raumalaiskiekkoilijan tietä ammattilaiseksi? Onko organisaatio, toimintatavat, valmennus, ja koko tukiverkko läpi sillä tasolla kuin sen pitää olla? Mitkä Pete itse näkee tärkeimmiksi tekijöiksi oman kehittymisensä mahdollistajina aina ammattilaisuuteen ja Euroopan huipulle asti?

Tai jotenkin muuten muotoiltuna, että miten Vehasen mielestä Raumalla saataisiin tuotettua enemmän ammattilaiskiekkoilijoita.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings

Tuli tästä jutusta mieleen, kuinka JVDT:n aikaan muualla inistiin Lukon saamista ilmaispisteistä. Mikä se rekordi oli suippoja vastaan? Pisteet 30-0 ja maalit tyyliä 57-10?

Ei siinä, on ne edelleen kyllä helppoja pisteitä.

Edit. Jaa, sehän olikin mulla omassa profiilissa :D
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Keskiviikkona äänitellään ja vieraana (nyt kehtaa kirjoittaa legenda) Lukko-legenda Petri Vehanen!

Onko sulla kysyttävää Peteltä?
Miltä tuntui siirtyä silloin kesken kauden Khl:llään ja jos olisi jäänyt raumalle niin olisiko joukkueen vire silloin riittänyt jopa finaaliin asti
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Keskiviikkona äänitellään ja vieraana (nyt kehtaa kirjoittaa legenda) Lukko-legenda Petri Vehanen!

Onko sulla kysyttävää Peteltä?
Miten vanhat ne patjat todellisuudessa oli joita käytti silloin 90-luvun alkupuolella Lukon B-junioreissa? Millainen oli kausi jonka pelasi Norjassa? Entä minkälainen oli ensimmäinen idän reissu Neftehimikissä?/seuraavalla kaudella playout pelit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös