Minä tarkoitin vain kysymykselläni, että onko linjurilla ollut sellainen kotioloista tuttu valikoiva kuuloKun miettii millainen hässäkkä tässä nyt on ollut jo yhden kirvauksen johdosta niin ehkä parempi että tuota ei aleta enää käsittelemään.
Minä tarkoitin vain kysymykselläni, että onko linjurilla ollut sellainen kotioloista tuttu valikoiva kuuloKun miettii millainen hässäkkä tässä nyt on ollut jo yhden kirvauksen johdosta niin ehkä parempi että tuota ei aleta enää käsittelemään.
KalPa on lauantaina Raumalla.
Tarmo voisi vetää Mäenpään keskialueella pystyyn. Olisi ns. Piste I:n päälle.
Minä tarkoitin vain kysymykselläni, että onko linjurilla ollut sellainen kotioloista tuttu valikoiva kuulo
Itse olen vuosia marinoinit persustaa sohvalla pelejä katsellen, joskus jopa hallissa.Veikkaan että NHL-Homo. (hymiö)
Ei vaan vitsit sikseen, hyvä ulostulo Tarelta! Erittäin suoraselkästä hommaa Tarelta vielä soitella Mäenpäälle. Toivottavasti seuraavassa pelissä Tare laittaa verkot töttörölle.
Kalju Cornerissa (
) Ikalta TÄYTTÄ ASIAA eräästä tuorehkoosta casesta.
Mitäs Ika sanoi?Kyllä, IKA on Äijä, olen täysin samaa mieltä case Reunasesta.
Yhteenvetona voi niputtaa, että Ikan mielestä koko homma oli täysin syvältä (sieltä, minne ei aurinko paista;). Taressa ei ollut mielestään asiassa vikaa. Tiesi, että Tarmo on ollut moneen otteeseen todella tukemassa ja esikuva nuoremmille pelaajanaluille. Ikan mielestä ammattilaisliigassa kielenkäyttö on ja saa olla kovempaakin. Nuorissa ja junioritasolla siihen voi ja pitääkin puuttua. Kielenkäytöstä Ikan puhekaveri heitti hyviä esimerkkejä, mm. "mä tapan sut" yms., joita otteluissa kuulee jne. Totesivat Liigan tehneen jättiläismäisen virheen, koska linjanveto on mahdoton. Eivät ihmettelisi, jos Tarmo lähtisi muihin liigoihin, joissa miesten pelissä toimitaan miesten pelisäännöillä (ei sanatarkka lainaus).Mitäs Ika sanoi?
Pakko tästä jatkaa, ihan pakko. Saa nähdä mihin linja vedetään, jos itse olisin Tare, niin kävisin jatkuvasti kyselemässä tuomareilta jostain sanoista (jos joku porilainen sanoo "tuannoinnii eks tiä piä pää ylhääl") että kuuluisko laittaa suihkuun? Toki Tare on vähän kovemmissa paikoissa ollut kuin meikäläinen, eikä luultavasti ole yhtä pikkumainen ja osaa olla tuomareita/tilannetta parempi mies.Yhteenvetona voi niputtaa, että Ikan mielestä koko homma oli täysin syvältä (sieltä, minne ei aurinko paista;). Taressa ei ollut mielestään asiassa vikaa. Tiesi, että Tarmo on ollut moneen otteeseen todella tukemassa ja esikuva nuoremmille pelaajanaluille. Ikan mielestä ammattilaisliigassa kielenkäyttö on ja saa olla kovempaakin. Nuorissa ja junioritasolla siihen voi ja pitääkin puuttua. Kielenkäytöstä Ikan puhekaveri heitti hyviä esimerkkejä, mm. "mä tapan sut" yms., joita otteluissa kuulee jne. Totesivat Liigan tehneen jättiläismäisen virheen, koska linjanveto on mahdoton. Eivät ihmettelisi, jos Tarmo lähtisi muihin liigoihin, joissa miesten pelissä toimitaan miesten pelisäännöillä (ei sanatarkka lainaus).
Tuo taitaisi olla ihan perusteltuakin. Muistaakseni tuosta on ennenkin annettu tuomioita. Varsinkin ottaen huomioon jutun mittasuhteet.Lupaan modeille ja kaikille, että en enää tämän jälkeen tähän keissiin palaa, mutta edelleen Taren sijassa nostaisin kunnianloukkaussyytteen tuomareita kohtaan. Se olisi mielestäni ainut tapa puhdistaa maine esimerkiksi Pohjois-Amerikan suuntaan.
- Mitkä olivat Elon omat odotukset, kun tuli takaisin Lukkoon?Ensi viikolla vieraaksi tulee Eero Elo. Komea ura, joskin ristiriitaiset vuodet Raumalla.
Tarkoituksena on myös saada halliasiaan lisävalaisua.
Kysymyksiä saa laittaa tulemaan.
Ajankohtaisempi kysymys olisi, että onko hokkarit jo naulassa.- Voisiko vielä ajatella pelaavansa Lukossa?
Onko muuten Elo jo lopettanut? Luulin hänen pelaavan vielä Sveitsissä...Ajankohtaisempi kysymys olisi, että onko hokkarit jo naulassa.
Ei ole sopparia mihinkään. Eikä lopettamisilmoitustakaan. Eiköhän Äijiensuolaiset kysele että vieläkö uusi seura on hakusessa.Onko muuten Elo jo lopettanut? Luulin hänen pelaavan vielä Sveitsissä...
Oliko paluu ässiin lähellä toisen Lukosta lähdön aikaan?Ensi viikolla vieraaksi tulee Eero Elo. Komea ura, joskin ristiriitaiset vuodet Raumalla.
Tarkoituksena on myös saada halliasiaan lisävalaisua.
Kysymyksiä saa laittaa tulemaan.
Onko mulla mennyt jotain ohi vai koska Lämsä on tulossa vieraaksi?
Äijiensuo Live ja siihen Q&A osio.Mä jotenkin haluaisin siihen jotain uutta kulmaa/tapaa tehdä ettei jää jargoniksi.
Äijiensuo Live ja siihen Q&A osio.
Saa käyttää.