Lukko mediassa

  • 693 701
  • 3 835

senilix

Jäsen
Kun miettii millainen hässäkkä tässä nyt on ollut jo yhden kirvauksen johdosta niin ehkä parempi että tuota ei aleta enää käsittelemään.
Minä tarkoitin vain kysymykselläni, että onko linjurilla ollut sellainen kotioloista tuttu valikoiva kuulo
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KalPa on lauantaina Raumalla.
Tarmo voisi vetää Mäenpään keskialueella pystyyn. Olisi ns. Piste I:n päälle.

Reunanen vois kyllä tarjota dinnerin Mäenpäälle. Mäenpää veti koodin mukaan, kaukalossa tapahtuneet jäi kaukaloon.

Sen sijaan Tare vois vedellä jollain päiväkotikielellä provosoidakseen tuomareita. Äläs nyt senkin iso tyhmeliini vihellä huonosti.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Onks kukaan nähnyt rapakon takaa mitään muuta uutista kuin se mikä tuonne Reunasen ketjuun oli laitettu, missä todettiin että Rangersin pelaaja lensi ulos rasistisesta haukkumisesta. Olis kiva tietää onko kukaan oikaissut tuota, kun tuolla tuo wokeismi on paljon isompi juttu kuin täällä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minä tarkoitin vain kysymykselläni, että onko linjurilla ollut sellainen kotioloista tuttu valikoiva kuulo

Mun mielestä tilanne alkoi siitä, että Mäenpää löi meidän veskaria käsille, joka näkyi myös telkkarista. Varmasti sananvaihto alkoi siitä, eikä kukaan yksin huutele.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Veikkaan että NHL-Homo. (hymiö)

Ei vaan vitsit sikseen, hyvä ulostulo Tarelta! Erittäin suoraselkästä hommaa Tarelta vielä soitella Mäenpäälle. Toivottavasti seuraavassa pelissä Tare laittaa verkot töttörölle.
Itse olen vuosia marinoinit persustaa sohvalla pelejä katsellen, joskus jopa hallissa.
Joten olen katsomo hinuri ja mielestäni keskiverto valmentajaa taitavampi;)
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Mitäs Ika sanoi?
Yhteenvetona voi niputtaa, että Ikan mielestä koko homma oli täysin syvältä (sieltä, minne ei aurinko paista;). Taressa ei ollut mielestään asiassa vikaa. Tiesi, että Tarmo on ollut moneen otteeseen todella tukemassa ja esikuva nuoremmille pelaajanaluille. Ikan mielestä ammattilaisliigassa kielenkäyttö on ja saa olla kovempaakin. Nuorissa ja junioritasolla siihen voi ja pitääkin puuttua. Kielenkäytöstä Ikan puhekaveri heitti hyviä esimerkkejä, mm. "mä tapan sut" yms., joita otteluissa kuulee jne. Totesivat Liigan tehneen jättiläismäisen virheen, koska linjanveto on mahdoton. Eivät ihmettelisi, jos Tarmo lähtisi muihin liigoihin, joissa miesten pelissä toimitaan miesten pelisäännöillä (ei sanatarkka lainaus).
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Yhteenvetona voi niputtaa, että Ikan mielestä koko homma oli täysin syvältä (sieltä, minne ei aurinko paista;). Taressa ei ollut mielestään asiassa vikaa. Tiesi, että Tarmo on ollut moneen otteeseen todella tukemassa ja esikuva nuoremmille pelaajanaluille. Ikan mielestä ammattilaisliigassa kielenkäyttö on ja saa olla kovempaakin. Nuorissa ja junioritasolla siihen voi ja pitääkin puuttua. Kielenkäytöstä Ikan puhekaveri heitti hyviä esimerkkejä, mm. "mä tapan sut" yms., joita otteluissa kuulee jne. Totesivat Liigan tehneen jättiläismäisen virheen, koska linjanveto on mahdoton. Eivät ihmettelisi, jos Tarmo lähtisi muihin liigoihin, joissa miesten pelissä toimitaan miesten pelisäännöillä (ei sanatarkka lainaus).
Pakko tästä jatkaa, ihan pakko. Saa nähdä mihin linja vedetään, jos itse olisin Tare, niin kävisin jatkuvasti kyselemässä tuomareilta jostain sanoista (jos joku porilainen sanoo "tuannoinnii eks tiä piä pää ylhääl") että kuuluisko laittaa suihkuun? Toki Tare on vähän kovemmissa paikoissa ollut kuin meikäläinen, eikä luultavasti ole yhtä pikkumainen ja osaa olla tuomareita/tilannetta parempi mies.

Onko "vedän sut levyks seuraavas vaihdos" laiton uhkaus? Onko "runkkari" halventavaa kielenkäyttöä?

Joskus entisessä työpaikassa puheltiin kulttuurieroista kahvitunnilla ja yksi työkaveri tuli ilmoittamaan että häntä loukkaa meidän juttelut (ja puheet olivat oikeasti hyvin korrekteja, olisi voinut sanoa kaiken HR-päällikön kuullen). Kysyin häneltä vain että mitä sitten? Jos joku uskoo vaikka yksisarvishoitoon ja sanon että minun mielestäni homma on kusetusta, niin mitä väliä jos toinen loukkaantuu asiasta?

Homoseksuaalit käyttävät myös hintti-termiä haukkuessaan toista ja yleensä jonkun liitteen kanssa, kuten "*emättimen ronskimpi nimitys* kenkähintti", joka ei sinällään liity millään tavalla homoseksuaalisuuteen tai sillä halvenneta seksuaalista suuntausta. Sama kuin mestishintti.

Toki saatan olla ajasta jäljestä ja täysin väärässä, ei ole eka eikä varmaan vika kerta.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Lupaan modeille ja kaikille, että en enää tämän jälkeen tähän keissiin palaa, mutta edelleen Taren sijassa nostaisin kunnianloukkaussyytteen tuomareita kohtaan. Se olisi mielestäni ainut tapa puhdistaa maine esimerkiksi Pohjois-Amerikan suuntaan.
 

Roje36

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Bruins
Lupaan modeille ja kaikille, että en enää tämän jälkeen tähän keissiin palaa, mutta edelleen Taren sijassa nostaisin kunnianloukkaussyytteen tuomareita kohtaan. Se olisi mielestäni ainut tapa puhdistaa maine esimerkiksi Pohjois-Amerikan suuntaan.
Tuo taitaisi olla ihan perusteltuakin. Muistaakseni tuosta on ennenkin annettu tuomioita. Varsinkin ottaen huomioon jutun mittasuhteet.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ensi viikolla vieraaksi tulee Eero Elo. Komea ura, joskin ristiriitaiset vuodet Raumalla.

Tarkoituksena on myös saada halliasiaan lisävalaisua.

Kysymyksiä saa laittaa tulemaan.
- Mitkä olivat Elon omat odotukset, kun tuli takaisin Lukkoon?
- Mikä meni pieleen, kun lähtö tuli niin nopeasti paluun jälkeen?
- Voisiko vielä ajatella pelaavansa Lukossa?
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ensi viikolla vieraaksi tulee Eero Elo. Komea ura, joskin ristiriitaiset vuodet Raumalla.

Tarkoituksena on myös saada halliasiaan lisävalaisua.

Kysymyksiä saa laittaa tulemaan.
Oliko paluu ässiin lähellä toisen Lukosta lähdön aikaan?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Onko mulla mennyt jotain ohi vai koska Lämsä on tulossa vieraaksi?

Ei ollut vielä, piti tulla jo kesällä, mutta emme saaneet aikatauluja sopimaan.

Eiköhän jossain kohtaa tule vielä. Mä jotenkin haluaisin siihen jotain uutta kulmaa/tapaa tehdä ettei jää jargoniksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös