Lukko mediassa

  • 690 272
  • 3 802

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niin kyllä itse ainakin ymmärsin niin, että @MPN odottaisi Lukolta joihinkin juttuihin julkaisuja, eikä niin että ovat vain länskärissä. Onko fanilta väärin odottaa sellaista? Ei mielestäni. Itse en länskäriä tilaa. Ymmärrän, että osa jutuista on heidän hyvyyttään ja ylimääräistä. Osa on varmasti sellaista materiaalia, mitä pitäisi ehdottomasti olla Lukon omissakin kanavissa.
Kiitos, tuota juuri tarkoitin. Enkä sitä että asioita ei tulisi lainkaan tietoon. Vieläkin länskärin kuuluukin tehdä juttuja jotka tuovat lisäarvoa, jotta saavat tilaajia yms, mutta Lukon kuuluisi hoitaa oma viestintänsä siten että fanit saavat Lukolta ne "tärkeät" tiedot. Tätä @Via Dolorosa ei tunnu minun pointista ymmärtävän ja homma muistuttaa ristiretkeä Länskärin suojelemiseksi.

Jos nyt koittaa helvetisti yksinkertaistaa:
Länskärin kuuluu kirjoittaa Lukosta (jos itse niin haluavat), mutta Lukon kannattajien pitäisi saada tietoa myös suoraan itse seuralta.

Sitten taas monimutkaisemmin, Lukon pitäisi laittaa tiedotus siihen kuntoon ettei kenenkään tarvitse tilata mitään ylimääräistä sen takia että saa ne tärkeät tiedot Lukosta (tämä toki aina henkilökohtainen mielipide että mikä on tärkeää tietoa, joku Krannilan haastattelu ei ole sellaista tärkeää tietoa, pelaajan palaaminen treenaamaan tai joutuminen jatkotutkimuksiin mielestäni on). Äijien suo -podcast on sitten loistava homma, kun sieltä tulee suhteellisen tärkeää tietoa ja se on fanien vapaasti kuunneltavissa. Toki vastaavan voisi Lukko laittaa kyllä pystyyn myös, mutta en todellakaan valita kun tuote on hyvä.

Ja kuten aiemmin sanoin, jos länskäri kirjoittaisi analyysiä Lukon pelistä (esim tasoa @Kyljys ), niin tilaisin mielihyvin lehteä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Viestintää kiekon kuin futiksen puolella tehneenä, niin voin todeta, että suhde seuroilla paikallismediaan olivat ainakin silloin erilaiset.

Vuotamisesta en tiedä, mutta se ei ole oman kokemukseni mukaan yleisesti suomalaisissa urheiluseuroissa mitenkään itsestäänselvä asia, että seuran pitäisi itse viestiä ensin asioistaan. Viestintäihmisenä oli yksi asia mistä sai usein seurojen sisällä nostaa keskustelua.

Toinen oli, että viestintään pitäisi aina resursoida niin ettei se katkea. Viestintä ei voi siirtyä kesä- tai talvilomalle ja jatkaa kun pelit jatkuvat.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Mielestäni on ihan ok hinta Länsi-Suomesta lukea nettisivuja vuorokauden ajan yhdellä eurolla ( viimeksi, kun kävin). Ei se ihan mahdoton summa ole uhrata pari kertaa kaudessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni on ihan ok hinta Länsi-Suomesta lukea nettisivuja vuorokauden ajan yhdellä eurolla ( viimeksi, kun kävin). Ei se ihan mahdoton summa ole uhrata pari kertaa kaudessa.
Hinta on pompsahtanut, 2€ nykyään. Eikä tuokaan nyt siis mikään mahdoton ole, jos jonkun jutun tai varsinkin laajemman kokonaisuuden, esim pitsiennakon, haluaisi lukea.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukolta päivitystä.
 

Liitteet

  • 1308B33C-918F-4E3C-A7AB-B0140FF1506D.jpeg
    1308B33C-918F-4E3C-A7AB-B0140FF1506D.jpeg
    233,5 KB · kertaa luettu: 256

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Maanantaina äänitellään Sahlstedtin kanssa!

Kiitos kysymyksistä taas. Koostaan tänään / huomenna pohjaa, vielä ehtii jos jotain kysyttävää.
Nyt kun Jokerien tilanne on kehittynyt viime kerrasta kun hän oli podcastissa vieraana niin mikä on hänen mielipiteensä tällä hetkellä Liigan auki laittamisesta, sarjajärjestelmästä ja mahdollisesta Jokerien ja/tai Kiekko-Espoon noususta Liigaan?
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Kallelta voisi myös kysellä, että onko siihen koukkuun tarttunut joku kunnon vonkale? Vai nykiikö, mutta ei ole vielä saatu saalista baattiin? Vai kenties pyristellyt irti?
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Voiko tässä mennä @1936 nukkumaan, vai tuleeko vielä tänään ulos?
Jos klo. 19.00 on alkanut nauhoitukset ja usein on tainnut se kolmekin tuntia kulua Kallen kanssa rupatellessa. Niin riippuen siitä että paljonko tarvii jälkisäätöjä niin voi mennä lähemmäs yhtätoista ennen kuin on kuunneltavissa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kallelta aivan mitäänsanomaton "perkaus" viime kaudesta, ihan kuin poliitikkoa olisi kuunnellut...
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitihän se kuunnella heti kun kerran oli mahdollisuus.

Särähtikö kenelläkään korvaan vai tulkitsinko itse vain väärin kertakuulemalta kun puhuttiin valmentajan palkkaamisesta niin Kalle olisi vähän "huokaillut", että Lukossa hallitus päättää valmentajan? Mielestäni Kalle kuitenkin vaikuttaa luottavaiselta Lämsän suhteen mutta olisko siellä voinut olla joku toinen valmentaja jonka Kalle olisi mielummin palkannut. Vaikkapa Miettinen josta oli kovin vaitonainen. Erkan osuus nyt ainakin ammuttiin alas.

Harmi että laituri-lohi pääsi karkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan mielenkiintoinen jakso. Viime kauden lopun syitä ja sen perkausta ei kyllä Kalle tosiaan meille kuuntelijoille juurikaan avannut, mikä ehkä hieman yllättävää. Kuulemma on kuitenkin kunnon analyysit, raportit ja haastattelut tehty. Mutta ei edes sitä maininnut, minkä jokainen katsojakin näki eli peli ei kehittynyt yhtään loppukaudesta, vaan oli pelkkää junnaamista paikallaan. Rivien välistä pystyi lukemaan, että Virtaselta oli toiselle kaudelle toivottu ainakin ihmisläheisempää tapaa valmentaa/kommunikoida pelaajien kanssa ja tämä oli parantunut.

Pelaajista puhuttaessa jäi päällimmäisenä mieleen ehkäpä Nymanin tilanne. Kauden jälkeisessä exit-keskustelussa Kallen kanssa oli ollut puhetta oikeastaan vähän samasta asiasta mistä monesti täällä palstallakin. Eli voimatasot ovat vielä vähän vajaat ja kestävyyttä pitäisi saada paremmaksi. Nyman oli itse myös samaa mieltä. Tämän keskustelun ja kauden päättymisen jälkeen oli mennyt vain muutama päivä kun Kalle oli nähnyt Nymanin menevän jo kuntosalille ja hämmennys oli Kallella iso. Ja nyt on kuulemma Nyman vihdoin tajunnut itsekin tilanteen ja ymmärtänyt, että nyt pitää tämä kesä paiskia helvetisti hommia. Ruvennut jo vähän häntä itseäkin harmittamaan kun ei sitä ihan viimeistä steppiä ole pystynyt ottamaan. Peliälykkyyshän Nymanilla on aina ollut hyvällä tasolla ja nyt jos saisi fysiikan ja kestävyyden uudelle tasolle, sieltä voi olla tulossa todella tykkikausi.

2-3 pelaajan kanssa on ollut neuvotteluja tämän viimeisen laiturin paikan osalta. Yhden kanssa neuvottelut etenivät melko pitkällekin, mutta tällä hetkellä näyttää ettei sopimukseen asti päästä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuohon Nyman kommenttiin voisi irvileukana sanoa, että ei riitä pelkästään punttisalille meneminen. Kyllä siellä pitäisi rautaa punnertaa ja vielä muistaa syödäkin hyvin. Itse olen täällä kuulunut siihen porukkaan, joka on ihmetellyt, miksei Nymanille lihas tartu. Aina pimennossa, kun pelataan kovia pelejä. Muita ominaisuuksia olisi kyllä, mutta ilmeisesti oheistreenit eivät oikein maistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös