Mä näen tämän koko jutun niin, että Länsi-Suomen urheilupuoli tekemät jutut Lukosta ja muustakin paikallisurheilusta on vain ja ainoastaan positiivista, joka tuo lisäarvoa tekemillään haastatteluillaan ja uutisillaan kannattajille. Lukko saa itse päättää millaista sisältöä ja miten paljon he haluavat erilaisille somealustoille tuottaa.
Itse olen sen verran kiinnostunut Rauman paikallisurheilusta ja varsinkin Lukosta, että ihan mielihyvin maksan sen n.11€ kuukaudessa Länsi-Suomen digitilauksesta, että tiedän kaikki tuoreimmat uutiset paikallisurheiluun liittyen. Parempaa paikkaahan ei vielä ole olemassa, kun ei jossain iltapuluissa ynnä muissa mainita aina välttämättä edes otteluraporttia joistain Lukon peleistä. Ellei sitten Hifk ole sattunut voittamaan Lukon.
Uskon, että Länskärissä ollaan myös tiedostettu tämä asia, että paikallisurheilu kiinnostaa täällä päin ja tekemällä monipuolisia juttuja siitä, myy niitä lehtiä tai digitilauksia, jonka avulla taas saadaan maksettua toimittajien palkat. Ei varmasti ketään tilaa Länskäriä sen takia, että saa lukea sieltä hallitusneuvotteluiden sujumisesta tai vastaavien uutisten takia, vaan nimenomaan paikalliset asiat kiinnostaa, joita ei mistään muualta saa lukea.
Uskon että on myös Lukon etu, että on olemassa elinvoimainen paikallislehti, joka tuottaa monipuolisia juttuja Lukosta perinteiseen printtimediaan ja näin ollen tavoittaa myös ison määrän ihmisiä, joille somet ja muut digimediat eivät ole niitä niitä pääasiallisia tiedonhaku lähteitä.