Kiitos, tuota juuri tarkoitin. Enkä sitä että asioita ei tulisi lainkaan tietoon. Vieläkin länskärin kuuluukin tehdä juttuja jotka tuovat lisäarvoa, jotta saavat tilaajia yms, mutta Lukon kuuluisi hoitaa oma viestintänsä siten että fanit saavat Lukolta ne "tärkeät" tiedot. Tätä @Via Dolorosa ei tunnu minun pointista ymmärtävän ja homma muistuttaa ristiretkeä Länskärin suojelemiseksi.Niin kyllä itse ainakin ymmärsin niin, että @MPN odottaisi Lukolta joihinkin juttuihin julkaisuja, eikä niin että ovat vain länskärissä. Onko fanilta väärin odottaa sellaista? Ei mielestäni. Itse en länskäriä tilaa. Ymmärrän, että osa jutuista on heidän hyvyyttään ja ylimääräistä. Osa on varmasti sellaista materiaalia, mitä pitäisi ehdottomasti olla Lukon omissakin kanavissa.
Jos nyt koittaa helvetisti yksinkertaistaa:
Länskärin kuuluu kirjoittaa Lukosta (jos itse niin haluavat), mutta Lukon kannattajien pitäisi saada tietoa myös suoraan itse seuralta.
Sitten taas monimutkaisemmin, Lukon pitäisi laittaa tiedotus siihen kuntoon ettei kenenkään tarvitse tilata mitään ylimääräistä sen takia että saa ne tärkeät tiedot Lukosta (tämä toki aina henkilökohtainen mielipide että mikä on tärkeää tietoa, joku Krannilan haastattelu ei ole sellaista tärkeää tietoa, pelaajan palaaminen treenaamaan tai joutuminen jatkotutkimuksiin mielestäni on). Äijien suo -podcast on sitten loistava homma, kun sieltä tulee suhteellisen tärkeää tietoa ja se on fanien vapaasti kuunneltavissa. Toki vastaavan voisi Lukko laittaa kyllä pystyyn myös, mutta en todellakaan valita kun tuote on hyvä.
Ja kuten aiemmin sanoin, jos länskäri kirjoittaisi analyysiä Lukon pelistä (esim tasoa @Kyljys ), niin tilaisin mielihyvin lehteä.