Vahva sama kaikesta.Uusimman Liigapyykki-jakson nimi pahaenteisesti Lukossa. Kuuntelusuositus, ihan jo senkin takia että on paras (vain) liigaan keskittyvä podcast.
Vahva sama kaikesta.Uusimman Liigapyykki-jakson nimi pahaenteisesti Lukossa. Kuuntelusuositus, ihan jo senkin takia että on paras (vain) liigaan keskittyvä podcast.
Bonolle kuulijakyssäri (jos vain passaa) täältä.Huomenna äänitetään. Jakson pääaineena pesis ja kausiennakko siihen, mutta soitamme myös Ilkka Bono Heikkiselle ja kysymme kokeneen pelimiehen ajatuksia Lukon otteista ja tilanteesta jossa lähdetään pudotuspeleihin.
Toisesta ketjusta.. kiitos vinkistä, kävin kurkkaamassa Kometan ig:tä ja täytyy sanoa että oli kyllä kaikin puolin hienoa sisältöä. Kaikesta huomasi että tuo puoli on otettu seurassa tosissaan ja ammattitaidolla.Kometa Brnon Instassa ainakin on video tästä kun Kiko riepottelee kaveria kuin paskasta lakanaa.
Lukkohan hallitsi someakin Suomessa, kun palstaveli @1936 oli näppäimistön takana.Lukko saattaisi voittaa Brnon kaukalossa mutta somessa Lukko on korkeintaan Suomisarjassa.
ilves hallitsee tällä hetkellä Somea sekä fanituotekauppaa muihin nähden mailin erolla.Lukkohan hallitsi someakin Suomessa, kun palstaveli @1936 oli näppäimistön takana.
Aika helvetin kauas ollaan noista ajoista tultu, eikä todellakaan parempaan päin.
En tiedä onko jo joku maininnut tästä uutuudesta?
Risto Leino & Otto Honkaheimo | Jäägone Podcast | Jakso 1 | Vieraana HesaÄijä
Vielä en ole itse ehtinyt kuuntelemaan. Katellaan josko tänään ottais iltasaduksi tästä tyypit itelle.
En tiedä onko jo joku maininnut tästä uutuudesta?
Risto Leino & Otto Honkaheimo | Jäägone Podcast | Jakso 1 | Vieraana HesaÄijä
Vielä en ole itse ehtinyt kuuntelemaan. Katellaan josko tänään ottais iltasaduksi tästä tyypit itelle.
Ekat jaksot on podcasteissa aina hakemista. Hyvä esimerki Urheilucastista, joka kuulostaa nykyään huomattavasti paremmalta kuin ensimmäisten jaksojen aikana.Mitäs kansa on mieltä tästä Jäägone-podcastista? Meikäläisellä alkoi aika vahvasti tökkiä Ripan radiopuhetyyli, tai siis äänenpainot on hänellä podcastissa lähes samat kuin alun mainosspiikeissä tai radiossa yleensäkin ("Voittoisaa illanjatkoa" vähän vaan downshiftattuna), kun toivoisin että voisi vaan puhua normaalisti. Tai siis minusta podcasteista tulee aika raskaita kunneltavia jos niissä aletaan puhua ns radioäänellä.
Honkaheimo ihan jees. Aika pinnalliseksihan jutut jää, mutta ehkä se siitä alkaa terävöityä.
Laadullisesti vielä melko kevyttä kamaa, mutta ei näitä Lukon asioita käsitteleviä podcasteja vielä niin paljon ole, että olisi varaa jättää kuuntelematta. Lukko tätä taisi myös itse mainostella kanavillaan, joka ainakin minulle tuo myös tietynlaisen leiman siihen, että on enemmän sellainen "Lukon oma" podcast, jossa ei välttämättä puhuta oikeasti asioista niiden vakavuuden mukaan vaan on enemmän tuollaista hyvin kevyttä pintaliitoa. Toivottavasti kuitenkin tulee tätä kautta jotain uutta ja saadaan kuulla vierailuja esim. vanhoilta pelaajilta. Annetaan mahdollisuus paikallisuutensa takia.Mitäs kansa on mieltä tästä Jäägone-podcastista? Meikäläisellä alkoi aika vahvasti tökkiä Ripan radiopuhetyyli, tai siis äänenpainot on hänellä podcastissa lähes samat kuin alun mainosspiikeissä tai radiossa yleensäkin ("Voittoisaa illanjatkoa" vähän vaan downshiftattuna), kun toivoisin että voisi vaan puhua normaalisti. Tai siis minusta podcasteista tulee aika raskaita kunneltavia jos niissä aletaan puhua ns radioäänellä.
Honkaheimo ihan jees. Aika pinnalliseksihan jutut jää, mutta ehkä se siitä alkaa terävöityä.
Vai loppuiko Business Finlandin tukirahat jo kesken?Mihin muuten jäi tuo Lukon oma Podcast?
Surullinen esimerkki jälleen, että mennään hirveällä vauhdilla sinne sun tänne toimiston osalta ja yhtäkkiä kiinnostus loppuukin.
Eikös tuossa ollut jotain sellaisia kuvioita, että tuohon oli jotain rahoituksia haettu ja saatu? Jos ei muuta niin yhteistyökumppanien kautta, koska eihän tuo ollut sisällöltään mitään muuta kuin sponsorien höpinää tekaistuin aihein. Podcastin osalta taitaa olla parempikin, että seura itse ei tee sisältöä jo edellä mainituista syistä. Siksi olen kiitollinen @1936 ja kumppaneille, että on Äijiensuo. Tehkää muutkin vaan omianne rohkeasti, jos tarmoa (ei reuna-) riittää.Mihin muuten jäi tuo Lukon oma Podcast?
Surullinen esimerkki jälleen, että mennään hirveällä vauhdilla sinne sun tänne toimiston osalta ja yhtäkkiä kiinnostus loppuukin.
Harkintaa, toimintaa ja pitkäjänteisyyttä näihin projekteihin.
Ikävä on näitä @1936 aikoja, kun oli edes joku lanka ulosannissa ja tekemisestä huokui ammatillisuus!
Miten ois "Jatkoajan Lukko-osio -podcast" (mielellään vähän seksikkäämmällä nimellä) vaihtuvin juontajin. Juontajat tietenkin Jatkoajan Lukko-osion nimimerkkejä. Vaihtuvista juontajista huolimatta mulla olisi ainakin pari-kolme vakituista ohjelmaosioideaa: 1) "Positiivarit vs. Negapetterit", 2) "Parryn fantasiakorneri" ja 3) "Bring back CoP (never surrender)".Sellainen podcast missä Lukkofanit voisi antaa kunnolla rapaa tai kehuja ilman, että tarvitsisi pelätä sanomisiaan. Joskus vitsillä miettinyt, että sellaisen voisi itse tehdä jonkun kaverin kanssa. Ei sen tarvitsisi vakavaa ja asiallista aina olla.
Kuulostais todella hyvältä.Miten ois "Jatkoajan Lukko-osio -podcast" (mielellään vähän seksikkäämmällä nimellä) vaihtuvin juontajin. Juontajat tietenkin Jatkoajan Lukko-osion nimimerkkejä. Vaihtuvista juontajista huolimatta mulla olisi ainakin pari-kolme vakituista ohjelmaosioideaa: 1) "Positiivarit vs. Negapetterit", 2) "Parryn fantasiakorneri" ja 3) "Bring back CoP (never surrender)".