Lukko mediassa

• 835 908
  • 4 382

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Olikos niin että huomenna julkaistaan nuo talviklassikko-pelipaidat?
Selostaja tänään mainitsi, ja kuulemma myös pe käydään Läpi Lukon virettä ja miten tällä hetkellä myös dominoidaan suomi-kiekkoa juniorit mukaanluettuna.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olikos niin että huomenna julkaistaan nuo talviklassikko-pelipaidat?
Selostaja tänään mainitsi, ja kuulemma myös pe käydään Läpi Lukon virettä ja miten tällä hetkellä myös dominoidaan suomi-kiekkoa juniorit mukaanluettuna.
Erätauollahan ne jo tänään näytettiin suurelle yleisölle..

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi

Lämsä vakuuttanut myös Johtavan.
Onko? ;)

"– Eikä tässä nyt mennä asioiden edelle sillä tavalla, että toteaisin, että keväällä Lämsäkin sitten lopullisesti punnitaan. Heitän tähän kohtaan lakkini ilmaan sen merkiksi, että onpa upeaa lätkää Lukolta!"

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko? ;)

"– Eikä tässä nyt mennä asioiden edelle sillä tavalla, että toteaisin, että keväällä Lämsäkin sitten lopullisesti punnitaan. Heitän tähän kohtaan lakkini ilmaan sen merkiksi, että onpa upeaa lätkää Lukolta!"
En kyllä juurikaan yllättynyt että nostat tuosta kirjoituksesta ainoastaan tuon kappaleen esille.

"-Eikä pidä ymmärtää väärin, kun luettelen noita muita koutseja, kyllä se on Tomi Lämsän ansiota, että Lukko saa yhdistellyksi aivan kaikki parhaita suomalaisen lätkän perinteitä pelikirjaansa. Minä en ole Lämsään uskonut, mutta nyt peli näyttää, että olen ollut sikäli väärässä, etten millään uskonut, että Lämsä saisi koskaan johdettuaan orkesteriaan tällaiseen pelilliseen iskuun, Sihvonen sanoo."

Kyllä tuo minusta vaikuttaa että Lämsä on vakuuttanut Sihvosen.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
En kyllä juurikaan yllättynyt että nostat tuosta kirjoituksesta ainoastaan tuon kappaleen esille.

"-Eikä pidä ymmärtää väärin, kun luettelen noita muita koutseja, kyllä se on Tomi Lämsän ansiota, että Lukko saa yhdistellyksi aivan kaikki parhaita suomalaisen lätkän perinteitä pelikirjaansa. Minä en ole Lämsään uskonut, mutta nyt peli näyttää, että olen ollut sikäli väärässä, etten millään uskonut, että Lämsä saisi koskaan johdettuaan orkesteriaan tällaiseen pelilliseen iskuun, Sihvonen sanoo."

Kyllä tuo minusta vaikuttaa että Lämsä on vakuuttanut Sihvosen.
"Tosissaan"

Sihvonen vaan odottaa sitä että pääsee keväällä lynkkaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy