Länsi-Suomen tekstaripalsta näytti taas voimansa.Asun hallin läheisyydessä niin nyt iltalenkillä huomannu, että hallin mäki on pimeä.
Länsi-Suomen tekstaripalsta näytti taas voimansa.Asun hallin läheisyydessä niin nyt iltalenkillä huomannu, että hallin mäki on pimeä.
Tai vaikka kantaa vettä mökin saunaan ym ym. Joskus viikonloppuna sellaisen voi ottaa sängyn viereenkin jos vaikka tulee yrjö syystä taikka toisesta.Olisivat nyt vaan jakaneet ne ämpärit, (vaikka aika huvittava markkinointitapa onkin) ja sanoneet, että ämpäreitä voi käyttää seuraavat 20 vuotta roskien keräämiseen.
Entä Lukon omistamat kadunvarsimainostaulut? Hyvä uutinen, jos nekin ovat ja kertoo, että Lukko välittää.Asun hallin läheisyydessä niin nyt iltalenkillä huomannu, että hallin mäki on pimeä.
Mua ottaa lähinnä päähän, että kaikki maineenhallintaan liittyvät vaikutusyritykset nähdään jonain ihmeen cancelointina. Tässäkin oli kysymys vain yksinkertaisesta asiasta, jossa Keula reagoi mahdolliseen mainehaittaan.En tiiä....mua ottaa lähinnä päähän tämä cancel-kulttuuri ja muutaman somekommentin takia tehdyt selittelyt, anteeksipyynnöt ja perumiset. Olisivat nyt vaan jakaneet ne ämpärit, (vaikka aika huvittava markkinointitapa onkin) ja sanoneet, että ämpäreitä voi käyttää seuraavat 20 vuotta roskien keräämiseen.
= Cancelin pelkojossa Keula reagoi mahdolliseen mainehaittaan.
Maineenhallintaa, joka on ollut oleellinen osa liiketoimintaa ennen kuin mistään canceloimisesta on edes puhuttu.= Cancelin pelko
Ei paska muutu konvehdiksi, vaikka se tarjoillaan hienommassa paketissa.Maineenhallintaa, joka on ollut oleellinen osa liiketoimintaa ennen kuin mistään canceloimisesta on edes puhuttu.
Tällaisiin Ilta-Sanomien paskahousut tarttuvat välittömästi, mutta onko siellä kevään tai kesän aikana yhdestäkään Lukon pelaajahankinnasta mainittu? Ei.Että tällaista. Mutta eikös se Mr. Sinatra jo aikoinaan sanonut, että ei sillä ole väliä, mitä puhutaan. Pääasia on, että nimi on kirjoitettu oikein!
Rauman Lukon hämmentävä tempaus aiheutti hetkessä äläkän somessa – kelkka kääntyi pikatahtia
SM-liigassa pelaava Rauman Lukko tiedotti tiistaina jakavansa ämpäreitä Maailman ympäristöpäivän kunniaksi. Päivää myöhemmin seura luopui ideasta.www.is.fi
Tuleeko tänään ulos vielä?Saadaan keskiviikkona Kalle myös podcastiin puhelimen kautta. Kysellään kuulumisia ja tälläkin palstalla esiin nousseita asioita.
Toki aika nyt rajallinen niin kaikkea ei ehdi.
Tuleeko tänään ulos vielä?
Oliko markkinat keisarille edelleenkin kuivat?Ei nyt ihan hirveästi kannata pidätellä hengitystä sen The Sentterin saapumisen suhteen.
En tiedä mistä kohtaa olet iltalenkit vetänyt, mutta ainakin ma-ti yönä ovien yläpuoliset ledit paloivat. Nortamonkadun puolella hillitympi pysyvä kuva ja räiskyvämpi disco takaoven ledinäytössä. Käsittääkseni tekstaripalstan valitukset (mitä omaan silmään osunut) ovat koskeneet juurikin näitä ledejä. Etuoven lediin taidetaan laittaa still kuva hieman hillitymmällä valolla yön ajaksi. Ihan hyvä ratkaisu, takaovellakin voisi olla still kuva, vaikkei se takaoven ledi taida kenenkään ikkunaan soikatakaan.Asun hallin läheisyydessä niin nyt iltalenkillä huomannu, että hallin mäki on pimeä.
En tiedä mistä kohtaa olet iltalenkit vetänyt, mutta ainakin ma-ti yönä ovien yläpuoliset ledit paloivat. Nortamonkadun puolella hillitympi pysyvä kuva ja räiskyvämpi disco takaoven ledinäytössä. Käsittääkseni tekstaripalstan valitukset (mitä omaan silmään osunut) ovat koskeneet juurikin näitä ledejä. Etuoven lediin taidetaan laittaa still kuva hieman hillitymmällä valolla yön ajaksi. Ihan hyvä ratkaisu, takaovellakin voisi olla still kuva, vaikkei se takaoven ledi taida kenenkään ikkunaan soikatakaan.
Ainakin mä olen noin kivenkovaa väittänyt ja jostain muistelen Kallelta tuollaisen kommentin lukeneeni (L-S?). Ja nimenomaan muistini väittää, että kyseessä oli Danforth. Mut ei kai siinä. Käsi täältä sitten vaan ylös virheen merkiksi.En tiedä mistä tämä palstatotuus syntyi, että Sahlstedt nosti Danforthin palkkaa optiovuodelle.
Se oiottiin jaksossa. Seuralle ei ole mitään mieltä nostaa palkkoja kesken sopimuskauden, se kun ei toimi toiseenkaan suuntaan.
Danforth oli todella edullinen pelaaja Lukolle, mutta tiesi mihin kyvyt riittää ja tili tulee myöhemmin.
Olen kyllä asiasta ihan samaa mieltä. Muistaakseni Kalle jossain jutussa kertoi, että Danforthin palkkaa katsottiin lähemmäksi oman tasonsa arvoista.Ainakin mä olen noin kivenkovaa väittänyt ja jostain muistelen Kallelta tuollaisen kommentin lukeneeni (L-S?). Ja nimenomaan muistini väittää, että kyseessä oli Danforth. Mut ei kai siinä. Käsi täältä sitten vaan ylös virheen merkiksi.
Minäkin muistan tuon. Se oli minusta ensimmäisen kauden jälkeen kesällä.Olen kyllä asiasta ihan samaa mieltä. Muistaakseni Kalle jossain jutussa kertoi, että Danforthin palkkaa katsottiin lähemmäksi oman tasonsa arvoista.
En tiedä mistä tämä palstatotuus syntyi, että Sahlstedt nosti Danforthin palkkaa optiovuodelle.
Se oiottiin jaksossa. Seuralle ei ole mitään mieltä nostaa palkkoja kesken sopimuskauden, se kun ei toimi toiseenkaan suuntaan.
Danforth oli todella edullinen pelaaja Lukolle, mutta tiesi mihin kyvyt riittää ja tili tulee myöhemmin.