Aki Linnanahde, meidän miehiä!
Mulla on nyt tähän vähän karuja paljastuksia, jotka eivät ihan sovi yhteen tämän kanssa. Lähes joka kerta kun olen herran nähnyt milloin missäkin, niin käytännössä aina on ollut päällä jotain HIFK-materiaalia. Ja olen myös useasti kuullut tästä Linnanahteen vahvasta HIFK-maniasta. Ja Linnanahde on tehnyt kirjan myös Karalahdesta eli HIFK-ikonista. Sellainen on myös tuo Petrell. Siis ikoni. Häpäiseekö Aki nyt perheensä?
Joku tässä Lukko-jutussa nyt kuitenkin mättää. Joko Linnanahde on seonnut ja ryhtynyt palvomaan väärää Jumalaa. Tai sitten vain juontajana myy itseään joka suuntaan kuin Porin Ässät rahapulassa. Tosin Ässillä on nyt sentään näyttöä rahan tekemisestä. Tänään tuli 100 000 € vain sillä, että järjestettiin arpajaiset. Sillä voidaan maksaa onneksi Lindstenin loppukauden palkka. Eihän sitä saatana saa myytyä edes muutamaa harjoituskartiota vastaan.
Tosi hämmentävää tässä on myös se että Aki on lähtöisin Tampereelta. Eli kuitenkin sieltä suomalaisen kiekkoilun kehdosta, ihan Koulukadun tekojään kaupungista. Eli miksi tämä Lukko, kun Tampereellakin on KooVeen ohella kaksi muutakin perinteitä tihkuvaa seuraa. Lukosta nyt tihkuu pelkkiä riihikuivia seteleitä, joita kärrätään milloin mihinkin.
Pakko on kyllä nyt tehdä asiasta ihan snadisti puolueellinen loppuanalyysi, jonka mukaan Linnanahde on yksinkertaisesti maan ehdottomasti paskin juontaja. Siihen asti kunnes pitää päässään Ässä-lippistä.