Lukko mediassa

  • 674 382
  • 3 718

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minusta ennenkaikkea kyse siitä, että nyt kaikki pelaavat samaa peliä. Alkukaudesta pelitapa oli kellä mitäkin; omaa, Virran ja Virtasen. Mutta suoraviivaisemmalta tosiaan se alkukaudella näytti kuin nyt, mutta väittäisin että se oli enemmänkin seurausta siitä, että ei kiekollisella ollut pelikaveria jonka kanssa pelata yhdessä.
 
Viimeksi muokattu:

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuuntelin tällä viikolla vasta Äijiensuon Teperi-jakson, sekä uusimman Kuosmasen jakson. Molemmat olivat kyllä todella mielenkiintoisia

Teperin tilastojen ympärillä on vielä paljon salamyhkäisyyttä ja huomasi, että ei halua tietenkään avata asioita kovin paljoa - mutta riittävästi kuitenkin, että juttu pysyi mielenkiintoisena.

Kuosmasen jakso kaikkine muisteluineen oli ihan huippu. Saatoin olla lenkillä suhteellisen koominen näky, kun naureskelin yksinäni Kuosmasen muisteluita ylinopeussakkojen käsittelyistä ym.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kuuntelin tällä viikolla vasta Äijiensuon Teperi-jakson, sekä uusimman Kuosmasen jakson. Molemmat olivat kyllä todella mielenkiintoisia

Teperin tilastojen ympärillä on vielä paljon salamyhkäisyyttä ja huomasi, että ei halua tietenkään avata asioita kovin paljoa - mutta riittävästi kuitenkin, että juttu pysyi mielenkiintoisena.

Kuosmasen jakso kaikkine muisteluineen oli ihan huippu. Saatoin olla lenkillä suhteellisen koominen näky, kun naureskelin yksinäni Kuosmasen muisteluita ylinopeussakkojen käsittelyistä ym.
Ei hätää, et ole ainoa podcasteille lenkeillä naurseleleva henkilö.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Rehellistä meininkiä. Maistuu kevät noissa puheissa.
Plussana Kukkos Lassen katkera puuro.
Aina morkkaamassa Lukkoa
Mites palstalaiset, vieläkö kausi on menetetty, kun alkukausi meni niin huonosti? Jos ei mestaruus tuonut kärsivällisyyttä, niin riittääkö tämän kauden nousu sitä tuomaan tuleville kausille?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mites palstalaiset, vieläkö kausi on menetetty, kun alkukausi meni niin huonosti? Jos ei mestaruus tuonut kärsivällisyyttä, niin riittääkö tämän kauden nousu sitä tuomaan tuleville kausille?
Ei riitä. En usko. Joskus kävi mielessä että niitä pahimpia aivopieruja pitäisi kaivaa näytille, mutta ei sekään mitään auttaisi. Ja mikäs siinä, onhan se hyvä että on mielipiteitä ja kääntyviä takkeja.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites palstalaiset, vieläkö kausi on menetetty, kun alkukausi meni niin huonosti? Jos ei mestaruus tuonut kärsivällisyyttä, niin riittääkö tämän kauden nousu sitä tuomaan tuleville kausille?
Itse en yleensä jaksa ryhtyä "mitä minä sanoin" -linjalle, mutta muistan, että olin syksyllä yksi harvoista, joka toisteli, että tärkeintä että ollaan iskussa keväällä - toki tämä täytyy edelleen muistaa.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Mun mielestä olisi ihan aiheellistakin lähteä lällättelylinjalle kun aina vähän vaikeampina hetkinä kuraa tulee yhtä lailla niiden päälle, jotka eivät vaadi kaikille kenkää ja myönnä asioiden olevan täysin päin persettä. Kaksi kuukautta sitten oltiin jo jääty playoff-junasta ja nyt ollaankin yksi mestarikandidaateista, näin se menee ja tulee menemään jatkossakin kun pelillisiä heilahteluita tapahtuu suuntaan ja toiseen. Taustalla olevia isompia kaaria ei hahmoteta eikä haluta hahmottaa, harmi sinänsä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Katse kohti tulevaa. Jokainen varmasti tietää, miten sitä itse on tullut kirjoiteltua tai ajateltua. Kannattaminen on aika henkilökohtaista loppujen lopuksi.

Pidetään lippu korkealla, koska nyt varmasti kelpaa kaikille. Ei lähdetä kuittailemaan jälkikäteen, koska ne kyllä tietää sisimmässään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jälkiviisastelu on oikeasti aivan helvetin noloa hommaa.
No niin on kyllä myös kaiken manaaminen paskaksi marraskuussa jne. Sen tämä kyllä osoittaa hyvin, että niiden vanhojen viestien kaivelu ei tosiaan kannata, koska se ei muuta mitään, jos asia nähdään niin että joku oli oikeassa tai väärässä. Eihän siitä ole kyse.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Plussana Kukkos Lassen katkera puuro.
Aina morkkaamassa Lukkoa
Mun mielestä oli muuta kuin katkeraa morkkaamista. Tuossa myönsi suoraselkäisesti, ettei enää itse uskonut Lukon tulemiseen tällä kaudella. Eli oli ajatellut, kuten osa palstalaisistakin. Tietenkin tässä studiossa, kun on kaksi asiantuntijaa arvioimassa, niin eiväthän he voi täysin toistensa kommentteja kopioida, joten saattaa näissä olla sellaista käsikirjoitettuakin sisältöä. Arska syönyt näköjään johtavan analyytikon puppua, kun tuota "mätä omena" - retoriikkaa harjoittaa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt itsekkään muista mitä kaikkea tuli kirjoitettua Joulukuun alkupuoliskolla, mutta todennäköisesti jotain vitutuksen maustamaa tekstiä se oli, enkä nyt muista että haukuinko Abtin, Kainulaisen ja Ilomäen lisäksi muita, mutta en näitäkään kovin montaa kertaa bussin alle heittänyt (kuulemma kerta tosin riittää oikeassakin elämässä riippuen bussin vauhdista) ;) Hagaakin taisin puolustella toisinaan ja toisinaan taas en. Vaikea sitä tosin kauheasti haukkua olikaan, kun aika meni suurimman osan sairastuvalla.

Pääasia varmaan meidän Lukon matkassa elävien mielestä kuitenkin on se että nyt menee hyvin, oli sitä uskoa 2kk sitten tai ei ja kyllä mä ainakin voin sen myöntää, että yleensä kun Lukolla sujuu paremmin, myös mun ympärillä elävillä on edes vähän helpompaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä ainakin myönnän selkä suorana oman tuuliviirinä olon, sekä kuinka huutelin alkukaudella, myönsin olleeni väärässä ja nyt taas fanitan ihan hemmetisti, enkä häpeä sitä kyllä yhtään. Jos joku haluaa lainata minun pimeitä marraskuisia viestejäni pönkittääkseen egoa, niin feel free to do it. Minä olen tästä itseasiassa vain onnellinen, että olin väärässä ja nyt Lukon peli kulkee, kuin mestarilla konsanaan.

Tunteella kuitenkin toistaiseksi tässäkin hommassa ollaan, eikä se paskan pelin kiroaminen taida itsellä loppua kuin ehkä silloin kun on joku +10 koettua mestaruutta takana, niin osaa ottaa ehkä vähän rennomminkin.

Kuitenkin itse ehkä sanoisin, että jos osaa antaa risuja, niin pitää myös osata olla valmis antamaan ruusuja, kun niiden aika on.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niin, jokainen reagoi omalla tavallaan. Uskoo tai ei usko. Harva osaa nähdä pelistä asioita, joita esimerkiksi joukkueen sisällä nähdään.

Ehkä tässä peräänkuuluttaisin sitä _miten_ kritisoidaan. Kaikki henkilöön, ulkonäköön yms menevä kuittaaminen on mautonta. Vitutti epäuskossa sitten kuinka paljon vaan.

Dynastia ei olla vielä eikä historia peilaten ihme olekaan ettei luottoa kaikilta löydykään.

Mutta tyylin voi aina valita.
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Minä ainakin myönnän selkä suorana oman tuuliviirinä olon, sekä kuinka huutelin alkukaudella, myönsin olleeni väärässä ja nyt taas fanitan ihan hemmetisti, enkä häpeä sitä kyllä yhtään. Jos joku haluaa lainata minun pimeitä marraskuisia viestejäni pönkittääkseen egoa, niin feel free to do it. Minä olen tästä itseasiassa vain onnellinen, että olin väärässä ja nyt Lukon peli kulkee, kuin mestarilla konsanaan.

Tunteella kuitenkin toistaiseksi tässäkin hommassa ollaan, eikä se paskan pelin kiroaminen taida itsellä loppua kuin ehkä silloin kun on joku +10 koettua mestaruutta takana, niin osaa ottaa ehkä vähän rennomminkin.

Kuitenkin itse ehkä sanoisin, että jos osaa antaa risuja, niin pitää myös osata olla valmis antamaan ruusuja, kun niiden aika on.
Tämä on kuin suoraan mun ajatusmaailmasta enkä häpeä sitä pätkän vertaa. Eikä todellakaan kiinnosta, jos joku jotain vanhoja viestejä kaivaa esille. Tunnemyrskyssä kirjoiteltuja. Mihin muualle sitä pahaa oloa oksentaa kuin tänne? Avovaimoon ja lapsiin vai?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Pointtihan ei ollut jälkiviisastelu, vaan se, että voisi antaa jatkossa sitä aikaa joukkueelle. Enkä todellakaan ole kaivamassa vanhoista viesteistä mitä on haukuttu, tai kuka on haukkunut.

Siellä on kuitenkin aika kova porukka näitä Lukon joukkueita nykyään kasaamassa, eikä tuloskaan ole hassumpi ollut. Kärsivällisyyttä ja uskoa, sitä minä yhteisöltä toivon!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Pointtihan ei ollut jälkiviisastelu, vaan se, että voisi antaa jatkossa sitä aikaa joukkueelle. Enkä todellakaan ole kaivamassa vanhoista viesteistä mitä on haukuttu, tai kuka on haukkunut.

Siellä on kuitenkin aika kova porukka näitä Lukon joukkueita nykyään kasaamassa, eikä tuloskaan ole hassumpi ollut. Kärsivällisyyttä ja uskoa, sitä minä yhteisöltä toivon!
Niin on kova porukka kasaamassa ja pelaamassa. Se ei silti poista sitä pienen kannattajan oikeutta purkaa pahaa oloa huonojen esitysten ja tappioiden jälkeen.

Nyt menee hyvin. Se on hienoa. Toivottavasti kantaa koko loppu kauden. Sitä varmasti toivoo kaikki Lukon puolella olevat. Eikös?

Voisi sitä itsekin käydä jossain Abtin ketjussa kaivamassa kaikkien haukkuja mutta se ei ole mistään kotoisin.

Hei! Nyt kulkee, niin nautitaan.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Pointtihan taisi olla se, että tulevaisuudessa olisi porukoilla kärsivällisyyttä, tai ainakin asiallisempaa kritiikkiä, kuin valmentajan yrmystä ilmeestä valittaminen. Mielestäni hyvä pointti katsoa tulevaisuuteen sen enempää vanhoja esiin kaivamatta.
Jälkiviisaus käsitykseni mukaan on sitä, että ollaan hiljaa, kunnes jälkeenpäin viisastellaan. Jos taas jo tilanteen ollessa päällä esittää omat oikeaksi osuvat argumenttinsa voi hyvällä syyllä palata aiheeseen, kun viisautta löytyi jo aiemminkin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
@1936 sanoi minusta hyvin:

Asiattomuudet pois.

Muutoin mielestäni kaikki kriittinenkin keskustelu ja arviointi on sallittua kannattajille.

Sahlstedtin roolia ei oikein voi ylikorostaa siinäkään, että juna saatiin käännettyä.
Valmentajilla on taatusti tuki ja työrauha ja Kallella on myös valtava näkemys pelistä ja pystyy varmasti tukemaan siinäkin.

Lukolla on sarjan paras urheilujohtaja, joten luottamusta ehkä pitääkin löytyä.

Kilpaurheilussa pitää silti muistaa se, että niin hyviä ollaan mitä viimeisin peli kertoo.

Ja myös vastakkaisesta suunnasta ajatellen, vain yksi voittaa.

Itselle tärkeintä on se, että löydään kaikki likoon joka vuosi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei riitä. En usko. Joskus kävi mielessä että niitä pahimpia aivopieruja pitäisi kaivaa näytille, mutta ei sekään mitään auttaisi. Ja mikäs siinä, onhan se hyvä että on mielipiteitä ja kääntyviä takkeja.

Eihän ikinä voi saada 100% kannattajista uskomaan, mutta mielestäni oli hämmästyttävän iso osa repimässä verkkareita alkukaudella. Se vähän ihmetytti ainakin itseäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös