Ylitalo tosiaan on Tuton mukana tänään.Nelosketjussa kierrätys jatkuu. Ylitalon vuoro mennä poppareille ja Nieminen sisään.
Ylitalo tosiaan on Tuton mukana tänään.
Jompi kumpi Ilta uutisoi, että Lebe olis ens vuonna meidän mies. Siitä ei ole tietoa itsellä eikä ollut jutussakaan että olisiko ykkös- vai kakkosmolari. Itse odotan ehkä kakkosmolariksi tai ns. 1b molariksi.Oliko niin että Lebedeffiä olisi huhuiltu Rauman suuntaan jos/kun Zagi ja/tai Jukuri ei olisi jatkamassa?
Mielenkiinnolla katse myös vastustajan kassarissa. Oliko niin että Lebedeffiä olisi huhuiltu Rauman suuntaan jos/kun Zagi ja/tai Jukuri ei olisi jatkamassa?
Ei Lebedeff kakkoskassariksi tule tässä kohtaa uraa. Tulee olemaan joko ykkönen tai 1b kuten @nexustron sanoo.Jompi kumpi Ilta uutisoi, että Lebe olis ens vuonna meidän mies. Siitä ei ole tietoa itsellä eikä ollut jutussakaan että olisiko ykkös- vai kakkosmolari. Itse odotan ehkä kakkosmolariksi tai ns. 1b molariksi.
paikanpäällä katsomassa miehen otteita, eiköhän poika laita ”lättyä pussiin”Ja kakkosketjussa, niin saa selvästi enemmän peliaikaa vs Lukon nelosketju. Viime matsissa Nikke kellotti 8.31 min, siinä ei liikaa tarvitse hikoilla.
Kessu, Karjalainen, Kainulainen esim.Tässä kun katselin IFK:n ylivoimaa, niin mietin että onko Lukolla viivapelotteen puute? Eihän Gregoire ikinä ammu suoraan syötöstä tai ainakin harvemmin ja Reunanen useimmiten väärällä puolella. Olisko taktisia muutoksia mahdollisesti viivan suhteen tai lämäripakin hakeminen?
Kessu, Karjalainen, Kainulainen esim.
Gregoire, Reunanen.
Kyllä Lukolla tulivoimaa on.
Luovuutta ja pelintekotaitoa puuttuu.
Mutta kyllä näillä ukoilla pitää tässä sarjassa pystyä parempaan.
Mä katselin puolestaan Ilveksen ylivoimaa ja tulin siihen tulokseen, että viivarohkeudessa on eroa. Lancaster tanssi viivalla, pakotti kärkikarvaajan liikkeeseen ja se avasi tilaa siiville. Lukon ylivoimassa viivapelaajat toimivat lähinnä staattisina syöttöseininä siipimiehille. Se on melko helppo lukea pois. Vähän kaipailisi viivassa alivoiman haastamista. Voisi tiloja aueta paremmin. Kyllä mun mielestä Gregoiren ja Taren kyvyt tuohon riittäisi.Tässä kun katselin IFK:n ylivoimaa, niin mietin että onko Lukolla viivapelotteen puute? Eihän Gregoire ikinä ammu suoraan syötöstä tai ainakin harvemmin ja Reunanen useimmiten väärällä puolella. Olisko taktisia muutoksia mahdollisesti viivan suhteen tai lämäripakin hakeminen?
Taren ja Gregoiren kädet kyllä riittäisi peippaamaan kärkimiehen pois mutta onko vapauksia annettu liian vähän. Tai voiko olla siitä kiinni että Veltsu sanonut että suora levitys parempi kuin että alin lähtee haastamaan, high risk low reward tyyppisesti. Ei sillä, samaa mieltä kyllä.Mä katselin puolestaan Ilveksen ylivoimaa ja tulin siihen tulokseen, että viivarohkeudessa on eroa. Lancaster tanssi viivalla, pakotti kärkikarvaajan liikkeeseen ja se avasi tilaa siiville. Lukon ylivoimassa viivapelaajat toimivat lähinnä staattisina syöttöseininä siipimiehille. Se on melko helppo lukea pois. Vähän kaipailisi viivassa alivoiman haastamista. Voisi tiloja aueta paremmin. Kyllä mun mielestä Gregoiren ja Taren kyvyt tuohon riittäisi.
Tässä kun katselin IFK:n ylivoimaa, niin mietin että onko Lukolla viivapelotteen puute? Eihän Gregoire ikinä ammu suoraan syötöstä tai ainakin harvemmin ja Reunanen useimmiten väärällä puolella. Olisko taktisia muutoksia mahdollisesti viivan suhteen tai lämäripakin hakeminen?
Kakkos-yv pyrkii hakemaan tilaa Kestnerin ranteelle, liikkuvalle ranteelle. Siihenhän juuri Taren kätisyys olisi passeli. Levittäisi kiekollisella liikkeellä peliä vasemmalle ja hakisi levitystä oikealle siivelle. Siinä pitäisi jäädä Kessulle tilaa ranteelle.Tare vähän siinä ja siinä.
Ennen ampuivat ja tuli tehoja. Olen huutanut monta peliä, miksi pakit ei lauo vaikka maalin edessä on liikennettä. Onko joku kieltänyt laukomisen, esim. peläten läpiajoja jos osuu blokkiin? En tiiä, mutta ihmetyttää kanssa.