Lukko kaudella 2022–2023 – ”que sera, sera”

  • 817 266
  • 6 122

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikä perheenlisäys itsestään ole syy palata kotiin, vaan pikemminkin ehkä sitten, kun lapset ovat aloittamassa koulutaivalta, niin silloin varmaan moni Euroopassa pelaava jääkiekkoilija haluaa mennä maahan, missä haluaa lapsien koulua käyvän.
Kyllähän lastenhoitoapu jne varmaan merkkaa myöskin, varsinkin siitä 1v ylöspäin. Sokeasti toivon että vuoden (tai kahden) päästä olisi Virtasen perheen aika palata Raumalle
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse jotenkin vierastan sellaista että ukkoja sijoitellaan eri kenttiin sen mukaan mitä joku Eliteprospect tjsp näyttää. Odottelisin nyt ainakin sen verran että näkee äijän kentällä tositoimissa, kuvittelisin että M. Virtanenkin tekee näin. Ja Saarijärven paikalle ei voi laittaa kuin Saarijärven. Sen verran kurko pakki kuitenkin kyseessä. Saman tasoista ja varsinkaan tyylistä pakkia tuskin löydetään, niin jonkun sekin paikka on otettava.
Miten ne sitten kokoonpanoon laitetaan? Listataan vaan, että tämmöiset hyökkääjät ja puolustajat meillä on?

Ei kai kannattajalla oikein muuta ole tuossa käytettävissä kuin tilastot, jos ei pelejä itse ole nähnyt.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Miten ne sitten kokoonpanoon laitetaan? Listataan vaan, että tämmöiset hyökkääjät ja puolustajat meillä on?

Ei kai kannattajalla oikein muuta ole tuossa käytettävissä kuin tilastot, jos ei pelejä itse ole nähnyt.
Ei kai siinä muuta vaihtoehtoa jää kuin listata ne. Mutta en nyt ole arvostelemassa muiden tekemisiä, vaan kerroin omat ajatukseni kokoonpanon muodostamisen suhteen. Kukin tavallaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos itse laskeskelin oikein niin vielä tulee ehkä noin 4 jatkosopparia joukosta: Zagidulin, Almari, Slovacek, Ilomäki, Repo, Säkkinen, Ylitalo

Tuo "noin 4" sen takia, että huhuja on liikkunut suuntiin jos toisiinkin. Voipi olla, että vain 1 tai 2 noista jatkaa, voi olla että kuusikin jatkaa.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Jos itse laskeskelin oikein niin vielä tulee ehkä noin 4 jatkosopparia joukosta: Zagidulin, Almari, Slovacek, Ilomäki, Repo, Säkkinen, Ylitalo

Tuo "noin 4" sen takia, että huhuja on liikkunut suuntiin jos toisiinkin. Voipi olla, että vain 1 tai 2 noista jatkaa, voi olla että kuusikin jatkaa.
Zagi ja Almari jatkavat varmuudella, ulkomaanoptioista en tiedä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos itse laskeskelin oikein niin vielä tulee ehkä noin 4 jatkosopparia joukosta: Zagidulin, Almari, Slovacek, Ilomäki, Repo, Säkkinen, Ylitalo

Tuo "noin 4" sen takia, että huhuja on liikkunut suuntiin jos toisiinkin. Voipi olla, että vain 1 tai 2 noista jatkaa, voi olla että kuusikin jatkaa.
En edelleenkään ymmärrä, miksei jatkoja voi julkistaa heti ja pyhittää #Anu Saukon perustama legendaarinen #poterovartio uusille tulijoille. Kausi on päättynyt ajat sitten ja anti on ollut laihaa Tomppaa lukuun ottamatta. #Dream Team voisi valottaa tätä julkaisustrategiaa, joka ei ainakaan itselle aukene. Toivottavasti se ei oikeasti ole kiinni jostain Länskärin ilmestymispäivistä...
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon tärkein uutiskanava yhteisölle ja paikallisille on paikallislehden ilmestyminen, eli totta kai julkaisupäivät ovat kiinni Länsi-Suomesta myös.
Juu, omassa arjessa myös lukutaitoni ekat vuosikymmenet, mutta vaikka en nykymediasta mitään ymmärrä, niin tietyt asiat haluaisi nähdä heti. Kun se kerran on mahdollista...
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Juu, omassa arjessa myös lukutaitoni ekat vuosikymmenet, mutta vaikka en nykymediasta mitään ymmärrä, niin tietyt asiat haluaisi nähdä heti. Kun se kerran on mahdollista...
Eikö se nyt ole aivan älyttömän tylsää, kun painetaan 9 jatkosopimusta kerralla ulos? (KooKoo) Sitten odotellaan ja ehkä kerran kuukaudessa saattaa tulla joku ukko ulkoa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö se nyt ole aivan älyttömän tylsää, kun painetaan 9 jatkosopimusta kerralla ulos? (KooKoo) Sitten odotellaan ja ehkä kerran kuukaudessa saattaa tulla joku ukko ulkoa.
Kyllä noiden isojen jatkojen kanssa voi ja pitääkin vähän hehkuttaa, mut jos sieltä nyt seuraavana aletaan tiedottamaan junnuja ja Ylitalot yksitellen poterovartion kautta, niin menee kyllä yli.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä noiden isojen jatkojen kanssa voi ja pitääkin vähän hehkuttaa, mut jos sieltä nyt seuraavana aletaan tiedottamaan junnuja ja Ylitalot yksitellen poterovartion kautta, niin menee kyllä yli.
Tässä ymmärrettiin viestini pointti. Gregoire ansaitsi oman hetkensä yksin, Kainulaisen kanssa olisi voinut julkistaa jonkun toisenkin, samoin Abtin. Etc. etc...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En edelleenkään ymmärrä, miksei jatkoja voi julkistaa heti ja pyhittää #Anu Saukon perustama legendaarinen #poterovartio uusille tulijoille.
Hieman tuota vastaan että kaikki julkistetaan kerralla. Mieluummin tasaisemmin ripotellen. Esmes samalla viikolla Kainulainen-Abt-Gregoire. Gregoire perjantaina (tai koska länskäri ilmestyy) ulos ja loput sitten aiemmin. Eli viikko huipentuisi kovimpaan vahvistukseen. Seuraava viikko voisi olla Säkkinen-X-Repo esimerkiksi
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman tuota vastaan että kaikki julkistetaan kerralla. Mieluummin tasaisemmin ripotellen. Esmes samalla viikolla Kainulainen-Abt-Gregoire. Gregoire perjantaina (tai koska länskäri ilmestyy) ulos ja loput sitten aiemmin. Eli viikko huipentuisi kovimpaan vahvistukseen. Seuraava viikko voisi olla Säkkinen-X-Repo esimerkiksi
Jep, jotenkin noin. Mut esim. jatkavat junnut on tainnut jäädä Lukolta itseltään vahvistamatta, vaikka Länskärissä olikin heistä jo jotain mainintaa. Jotenkin tämä on kyllä nyt mennyt perseelleen, ainakin mun mielestä. Viime viikolla kuitenkin "hehkutettiin" että poterovartion vaikeusastetta lisätään ja jatkoja on useampia kuitenkin julkaisematta. Toki Almaria ei voi julkaista niin kauan kuin Pingviinien kausi jatkuu, Zagilla saattaa olla joku ulkomaan optio kuten Sebulla jne. mut jos sieltä nyt meinataan lyödä seuraavana tiskiin Slovacek (?), Säkkinen ja Ylitalo jatkoina ja Saarela + Pavelka uusina, niin ei siinä kauhean hyvin ole onnistutttu, kun nämä kaikkien tiedossa näyttävät jo olevan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse jotenkin vierastan sellaista että ukkoja sijoitellaan eri kenttiin sen mukaan mitä joku Eliteprospect tjsp näyttää. Odottelisin nyt ainakin sen verran että näkee äijän kentällä tositoimissa
Kasper Björqvist jyräksi Skalickyn tilalle, kiekolliseksi huippupakiksi Peter Ceresnak ja ykköstykiksi laitaan Rhett Rakshani. Tositoimissa nähnyt miehet monta kertaa ja olisivat taattua laatua. Ykkössentterin ja muut saa sitten Kalle ihan itse yllättää.

Ketju toki väärä ja ennemmin sopisi sinne unelmia ja unia osastolle.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon vasemmat laidat ensi kaudella siis ilmeisesti

Hakulinen
Saarela
Nyman
Ikonen
Ja jos Säkkinen sitten tuohon lisäksi:

Hakulinen-C1-RW1
Saarela-C2-RW2
Nyman-Mattila-Pooley
Ikonen-Kainulainen-Suni
Säkkinen-Päivärinta-Tammela/Ylitalo jne.

Piipponen-P1
Abt-Gregoire
P2-P3
P4-Ervasti/Korkka/Nyman/Laitinen jne.

MV1
MV2
Jukuri
Helomaa

Vaiheessa vielä on, eli n. kymmenisen nimeä vielä puuttuu, mut jos hyvät palaset tuonne on löydetty ja muutama kova jatko saatu, niin hyvältä näyttää.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Hakulinen-C1-RW1
Saarela-C2-RW2
Nyman-Mattila-Pooley
Ikonen-Kainulainen-Suni
Kyllä itse laittaisin edelleen Pooleyn ykköskenttään. Tekee ensi kaudella varmasti 20 maalia, todennäköisesti kolkuttelee 30 ovea. Tämän lisäksi JOUKKUEPELAAJA isoilla kirjaimilla ja vielä boldattuna
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä itse laittaisin edelleen Pooleyn ykköskenttään. Tekee ensi kaudella varmasti 20 maalia, todennäköisesti kolkuttelee 30 ovea. Tämän lisäksi JOUKKUEPELAAJA isoilla kirjaimilla ja vielä boldattuna
Kentällisillä ei ole mitään väliä, vaan tässäkin varmaan tarkoitettiin, että kaksi kovaa oikean puolen laituria vielä tarvitaan.

Itse haluaisin kyllä yhden kovan varman tekijän myös vasempaan laitaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä itse laittaisin edelleen Pooleyn ykköskenttään. Tekee ensi kaudella varmasti 20 maalia, todennäköisesti kolkuttelee 30 ovea. Tämän lisäksi JOUKKUEPELAAJA isoilla kirjaimilla ja vielä boldattuna
Joo, no tuossa hahmotelmassa on vaan ne pelaajat mitä nyt on "tiedossa".

Valmennus tekee ketjut sitten miten tekee ja tuossakin mulla oli ajatuksena on kolme "ykkösketjua". Vähän turhaa toisaalta sijoitella noita vielä mitenkään, kun ei tiedetä kuka on C1 tai C2, tai kuka on RW1 tai RW2. Repo nyt ajatuksena on ainakin yksi RW, mut annetaan olla niin kauan kunnes jatko on 100-varma ja seuran julkistama.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Kentällisillä ei ole mitään väliä, vaan tässäkin varmaan tarkoitettiin, että kaksi kovaa oikean puolen laituria vielä tarvitaan.

Itse haluaisin kyllä yhden kovan varman tekijän myös vasempaan laitaan.


Juu hyökkäys kaipaa vielä 2 sentteriä ja 2 laituria.

Mutta vasemmalla on Hakulinen, Saarela, Nyman ja Ikonen. Kenet pudottaisit pois jos halutaan vielä sinne vahvistusta? Reservissä Säkkinen, Päivärinta, Tammela, Ylitalo.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta vasemmalla on Hakulinen, Saarela, Nyman ja Ikonen. Kenet pudottaisit pois jos halutaan vielä sinne vahvistusta?
En ketään, vaan löisin kunnon kilpailutilanteen rosteriin ja voihan Nyman tarvittaessa pelata oikeassa laidassa, kuten on useasti pelannutkin. Loukkaantumisia varten on aina hyvä olla leveä rosteri.

Esitysten mukaan sitten pelipaikat.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
En ketään, vaan löisin kunnon kilpailutilanteen rosteriin ja voihan Nyman tarvittaessa pelata oikeassa laidassa, kuten on useasti pelannutkin. Loukkaantumisia varten on aina hyvä olla leveä rosteri.

Esitysten mukaan sitten pelipaikat.

Juu epäilen vain junnut on niitä haastajia nyt. 4 kovaa poikaa hengittää niskaan tarvittaessa, jopa enemmän. Jatkuvuutta siitä. 15 liiga tason hyökkääjää riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös