Liksa tuntuu kyllä aika kovalta mikäli pitää paikkansa.Kyllä siinä Tareen viitattiin. Kyllähän tuohon joku nuori yleispuolustaja menisi mukavasti.
Liksa tuntuu kyllä aika kovalta mikäli pitää paikkansa.Kyllä siinä Tareen viitattiin. Kyllähän tuohon joku nuori yleispuolustaja menisi mukavasti.
Ameriikka tuonut valelämyyn lisää variaatioita ja se maksaa enemmän kuin viimeksi.Liksa tuntuu kyllä aika kovalta mikäli pitää paikkansa.
Jos ja ilmeisesti kun tässä puhutaan joukkueista edelleen "paperilla", niin mitä väliä sillä on millä sijalla Lukko päätti kautensa? Eikö sun pitäisi verrata siihen viime kauden alkuun, että missä silloin oltiin? _Paperilla_.
Ei paperilla mestaruutta ikinä voiteta, mutta samalla kannattaa tarkastaa vaikka kaikki 2000-luvun mestareiden kokoonpanot, niin ei siellä taida yhtä taikka kahta yllättäjää enemmän olla.Monelta unohtuu että Jokereilla oli myös helvetin kova nippu monta kertaa. Jos katsotaan 2003 keväästä lähtien, niin ei se pelkkä nippu paperilla kauheasti auttanut. Monessa mestaruusjoukkueessa on myös mahtavia kasvutarinoita
No juurikin sen tähden, että tässä nyt on sitä vertailua haluttu käydä PAPERILLA. Siihen Lukon viime kauden sijoitukseen on niin moni muukin asia vaikuttanut kuin se PAPERI.Pari juttua. Miksi pitäisi verrata edellisen kauden alkuun? Mielestäni on paljon mielekkäämpää verrata kauden päättäneeseen joukkueeseen ja tuo vertailu elää sitä mukaa kun uuttaa pelaajaa rinkiin ropisee?
Jälkiviisaus on kyllä helppoa. Lukon rosteri ei etukäteen ollut ylivoimaisesti sarjan paras. Ennakoissa laitettiin sijoille 2-3.Ei Lukkokaan sattumalta voittanut kannua, vaan siksi että rosteri oli ylivoimaisesti sarjan paras.
Vedonlyöntitilastoissa oli kyllä ensimmäinen.Ennakoissa laitettiin sijoille 2-3.
Jos tämä oli minulle suunnattu, niin minä olen käynyt sitä vertailua juuri niillä "säännöillä", millä lainaamani kirjoittajat ovat käyneet. Henkilökohtaisesti olen ehdottomasti sitä mieltä, että viime kauden Lukkoon on turha verrata.”Joukkue pyritään rakentamaan sellaiseksi, joka taistelee kärkisijoista.”
Kai sitä vertailua käydään kilpailijoihin eikä viime kauden Lukkoon?
Jollei Ikosta voi laskea uudeksi niin vielä hölmömpää on laskea enää Pospisilia lähteneisiin pelaajiin, kun herra poistui joukkueesta jo aikoja ennen joulua.Toisena, Ikonen ehti pelata ihan hyvän tovin menneellä kaudella ja em. mainintaan viitaten, oli siis jo menneen kauden joukkueessa mukana, eikä tule nyt uutena.
Viiden kärki menee menojaan ja Lukko ei siinä porukassa ole yhdellä sentterihankinnalla.
Millä firmalla? Oli sitten niukasti eka tai top3 niin pointti oli, että Lukon rosteri ei etukäteen ollut ylivoimaisesti sarjan paras.Vedonlyöntitilastoissa oli kyllä ensimmäinen.
Sama ensireaktio. Mutta suora kahden vuoden pahvi on painanut epäilemättä vaakakupissa. Toivottavasti nähdään parasta (myös mentaalipuolella) Tarea Raumalla. Siinähän meillä on kyllä oikeasti taas aihio liigan parhaaksi pakiksi.Liksa tuntuu kyllä aika kovalta mikäli pitää paikkansa.
No juurikin sen tähden, että tässä nyt on sitä vertailua haluttu käydä PAPERILLA. Siihen Lukon viime kauden sijoitukseen on niin moni muukin asia vaikuttanut kuin se PAPERI.
Jollei Ikosta voi laskea uudeksi niin vielä hölmömpää on laskea enää Pospisilia lähteneisiin pelaajiin, kun herra poistui joukkueesta jo aikoja ennen joulua.
Tässä on aika paljon sulateltavaa. Jos mestaruus toi jonkun sortin imun, joka nyt on menetetty, niin missä vaiheessa se imu realisoitui? Viime kaudella?Eniten tässä edelleen vituttaa mestaruuden tuoman imun menettäminen. Lukolla oli kaikki mahdollisuudet profiloitua jatkuvan menestyksen joukkueeksi ja kaikki tämä vedettiin viemäristä alas.
Itsellä on jopa fiilis, että Virtasen joukkueeseen ei haluta tulla. Kun tähän lisätään olettamus kitsaasta palkanmaksusta niin ollaan tosiaan tilanteessa, jossa markkinat ovat kuivat - Lukolle.
Mä en pysty tähän enää muuta sanomaan, kuin että lue ne viestit mihin minä olen vastannut, ja _mihin_ minä olen vastannut. Totta helvetissä se vertailu on turhaa.Ja miten tämä vaikutti vertailun mielekkyyteen? Jos halutaan verrata tulevan kauden joukkuetta menneen kauden joukkueeseen ja peilata sitä mahdolliseen menestykseen, kaikkein turhinta on verrata siihen mitä oli kauden alla. Tämä vertailu itsessään on tietysti melko turhaa, kuten esille on tuotu. Mutta ei tuo paperilla vertailu mitenkään tilannetta muuta.
Aivan järjettömän kova lausunto. Yhden alisuoritetun kauden - ja siinäkin alisuorituksessa oli aika paljon kaikenlaisia joukkueen ulkopuolisia tekijöitä - kaikki on vedetty "viemäristä alas". Ja sitten loppuun joku aivan päätön mutuilu siitä, että Virtasen Lukkoon ei haluta tulla. Ilman mitään villoja.Eniten tässä edelleen vituttaa mestaruuden tuoman imun menettäminen. Lukolla oli kaikki mahdollisuudet profiloitua jatkuvan menestyksen joukkueeksi ja kaikki tämä vedettiin viemäristä alas.
Itsellä on jopa fiilis, että Virtasen joukkueeseen ei haluta tulla. Kun tähän lisätään olettamus kitsaasta palkanmaksusta niin ollaan tosiaan tilanteessa, jossa markkinat ovat kuivat - Lukolle.