Perhana. On tuo sun hahmotelma kivempi muutenkin, mut mä luulen kyllä että LW:t menee niin että Nymankin on siellä ja se puoli on Saarelan kanssa täynnä.Mis Suni on?
Perhana. On tuo sun hahmotelma kivempi muutenkin, mut mä luulen kyllä että LW:t menee niin että Nymankin on siellä ja se puoli on Saarelan kanssa täynnä.Mis Suni on?
Ei ole mahdoton tehtävä ja näin myös tapahtunee. Loppujen lopuksi Lukon tämän kauden ongelmat ovat melko selkeästi lueteltavissa ja nämä sentterit ovat yksi.Miettikääs veljet ja sisaret. Meillä on IIomäki ja Haga kärkisenttereinä. 0+0 so far kauden tärkeimmässä sarjassa.
Siihen nähden olen hieman positiivisesti yllättynyt, että näinkin tasavertaisesti vedetään suurinta mestaria vastaan, playoffeissa. Miettikää ku siellä olisi oikeita kevään miehiä. Ei olisi väärin, vaikka tilanne olisi nyt 1-2.
Ensi vuodeksi näiden korvaaminen ei pitäisi olla mahdoton tehtävä.
Lähtijöitä on jossain medioissa uutisoitu nyt siis olevan Ilomäki, Skalicky, Saarijärvi, Petman ja Kainulainen. Revon, Gregoiren ja Kukkosen huhutaan lähtevän myös pitkin ATK:ta milloin minnekin (ulkomaat, TPS, SaiPa jne.).Näitä lähtijöitä huhutaan olevan nyt aikalailla. Joidenkin huhujen täytyy olla ankkoja. Kallehan jutteli, että runko pysyy hyvin kasassa. Nyt näitä "varmoja" ja huhuttuja lähtijöitä on kolmen kentällisen verran. Mattilankin lähtökin oli varma.
Mikä tämän firmasi virkistyspäivän viestin tarkoitus oli?Lukko ja Miko Malkamäki sopimukseen
Rauman Lukko ja joukkueen mukana jo ennen kesätaukoa harjoitellut Miko Malkamäki ovat tehneet alkavaa kautta koskevan sopimuksen. Viime kauden 27-vuotias puolustaja kuului Vaasan Sportin miehistöön, mutta kausi jäi väliin Pitsiturnauksessa sattuneen ikävän...www.raumanlukko.fi
Aprillipila.Mikä tämän firmasi virkistyspäivän viestin tarkoitus oli?
Hiihaa, silli ja kuravesi maistuu. Sinänsä paska pila, kun Miko ei enää ole 27 v. ja kaikki varmaan muistavat tuon uutisen.Aprillipila.
Tärkeimmät ja isoimmat syömähampaat hankittuna ennen kauden alkua.1. Joukkueen laadukas ja riittävä perusrunko valmiiksi runkosarjan alkuun mennessä.
2. Laadukas maalivahtitandemi.
3. Erikoistilanteet, erikoistilanteet, erikoistilanteet. Jumpatkaa niitä koko kesä ja tuleva syksy.
4. Hagalle kenkää 1.5 alkaen.
Näillä teeseillä päästään kohtalaisen pitkälle.
Ei kai se uutisointi muuta vaadi kuin sen, että toimittaja on saanut tiedon että tällainen sopimus on allekirjoitettu. Taustalla olevat tekniset sopimustekijät ovat sitten asia erikseen, mutta kyllä uutisoida voidaan ihan koska vaan.Eikös muuten Kainulaiselle tehty 1+1 vuotinen sopimus seuran optiolla, mietin vain miksi sitä ei olisi käytetty tai käyttämässä. Millon nuo optioiden "takarajat" umpeutuu? Mietin myös miten on voitu uutisoida Jyp siirrosta, vaikka Lukolla on optio ensi kaudesta...
???? Slovacek oli usein Lukon parhaimpia puolustajia ennen kuin polvi meni paskaksi. Kyllä itse todellakin sorvaisin jatkon Slovacekille, kuten myös Abtille, Kukkoselle ja Almarillekkin. Tohon Piipposen lisäksi 2 loistavaa kiekollista/hyökkäävää pakkia (mallia Gregoire/Press) niin ensi kaudella olis hyvä pakisto.Slovacek ei ole kehittynyt Lukossa mihinkään päin eikä ole mitenkään Pressiin verrattavissa
Jos Lukon pakistossa ensi kaudellakin pelaa jokainen nelikosta Abt, Almari, Kukkonen ja Slovacek, niin voi kyllä hyvin mielin sanoa, että mitään ei olla opittu.???? Slovacek oli usein Lukon parhaimpia puolustajia ennen kuin polvi meni paskaksi. Kyllä itse todellakin sorvaisin jatkon Slovacekille, kuten myös Abtille, Kukkoselle ja Almarillekkin. Tohon Piipposen lisäksi 2 loistavaa kiekollista/hyökkäävää pakkia (mallia Gregoire/Press) niin ensi kaudella olis hyvä pakisto.
Ymmärrän kantasi ihan hyvin. Itse olisin tyytyväinen jos ensi kaudella pakisto olisi:Jos Lukon pakistossa ensi kaudellakin pelaa jokainen nelikosta Abt, Almari, Kukkonen ja Slovacek, niin voi kyllä hyvin mielin sanoa, että mitään ei olla opittu.
Slovacekin piti olla kiekollinen puolustaja ja "Pressin korvaaja", mutta kaveri on hädintuskin rotaatiopakkia ihmeellisempi pelaaja Liigaan. Ei todellakaan jatkoa hänelle.
Almari, Abt ja Kukkonen kolmikosta antaisin max yhdelle pelaajalle jatkon ja tällä hetkellä se on Almari, joka voidaan laittaa mestaruudesta taistelevan joukkueen kolmospariin taikka seiskapakiksi.
Eli käytännössä sama pakisto kuin tällä kaudella. Miksi olisit tyytyväinen siihen, kun tälläkään kaudella se ei ole ollut riittävä?Ymmärrän kantasi ihan hyvin. Itse olisin tyytyväinen jos ensi kaudella pakisto olisi:
Piipponen-Press
Abt-Gregoire
Slovacek-Kukkonen
Almari
Olen jotenkin pitänyt Lukon tämän kauden pakistoa mukiinmenevänä, mutta tuon edelliskausien vertailujen jälkeen tajusin, että saatanallista sekundaahan se on edellisiin kausiin verrattuna. Toivottavasti ensi kaudeksi saataisiin taas oikeasti laadukkaita hakuja, eikä tälläistä säästökuuria.Eli käytännössä sama pakisto kuin tällä kaudella. Miksi olisit tyytyväinen siihen, kun tälläkään kaudella se ei ole ollut riittävä?
Muistutuksena kahden edellisen kauden pakisto, kun Lukko menestyi kaukalossa.
Heinola-Press
Reunanen-Heikkinen
Klok-Nemecek
Sevänen
Piipponen-Saarijärvi
Klok-Press
Sevänen-Gregoire
Kukkonen
Jos haluaa menestyä, niin jotenkin tuollaiselta sen pitää näyttää. Itseäni ei kiinnosta ainakaan tippaakaan enää katsella mitään kakkos- tai kolmoskorin ulkomaalaisia ja toivoa, että Lukko tekee ihmeitä jostain säälipleijareista.