Luulen että jos Tarmo palaa, ei pakkihankintoja tehdä ainakaan heti. Vainio saattaa jatkaa.
On kyllä molemmissa veljeksissä Ramstedtin näköä. Melkoiset posket kiekkoilijaksi.
Mutta mikäs siinä kun homma toimii kaukalossa.
Mitä itse kuullut niin kaksoset on todella urheilullisia kavereita. Näkeehän Ponthuksestakin että on jämäkkä kiekon kanssa ja vahva luistelija.
Ei ne posket taida hirveästi siihen peliin vaikuttaa.
Matias Lehtonen sai kahden ottelun pelikiellon taklauksesta Vainioon. Olisi voinut antaa myös sen 5+20.
Taas tuli todistettua se, että ainoa oikea tapa menetellä tuollaisen taklauksen jälkeen on jäädä makaamaan useammaksi minuutiksi jäälle. Kun pomppaat ylös, "ei se ollutkaan niin paha", ja 2+10. Liiga on tehnyt tämän ihan itse, seuraus määrittelee rangaistuksen.Matias Lehtonen sai kahden ottelun pelikiellon taklauksesta Vainioon. Olisi voinut antaa myös sen 5+20.
Toisaalta esimerkiksi Jokinen nappasi itselleen ulosajon ja 8 pelin pannan vaikka kohde ei juuri edes käynyt maissa. Ja Laatikainen ajettiin ulos samalla lailla. Taitaa se että kuka siellä on tuomarina vaikuttaa myös aika paljon. Mikä tietysti on todella huono juttu.Taas tuli todistettua se, että ainoa oikea tapa menetellä tuollaisen taklauksen jälkeen on jäädä makaamaan useammaksi minuutiksi jäälle. Kun pomppaat ylös, "ei se ollutkaan niin paha", ja 2+10. Liiga on tehnyt tämän ihan itse, seuraus määrittelee rangaistuksen.
Juu ja tulihan tästäkin jälkikäteen pelikieltoa, mutta juuri itse pelissä tuomarin ratkaisuun se tuntuu vaikuttavan liikaa. Lukkohan ei tästä hyödy, että Tapparan pelaaja saa jälkikäteen kakkua, mutta pelissä 5min yv olisi voinut olla käänteen tekevä.Toisaalta esimerkiksi Jokinen nappasi itselleen ulosajon ja 8 pelin pannan vaikka kohde ei juuri edes käynyt maissa. Ja Laatikainen ajettiin ulos samalla lailla. Taitaa se että kuka siellä on tuomarina vaikuttaa myös aika paljon. Mikä tietysti on todella huono juttu.
Toisaalta näinkin, mutta olen myös miettinyt että tuomareilta voisi ottaa kokonaan pois mahdollisuuden antaa 5+20. Ainakin niin kauan kun ei ole videotarkistusta. 5 min ylivoima ja ulosajo jostain väärin vihelletystä tilanteesta on pelille pahempi kuin kakkonen kun olisi ollut perusteet vitoselle. Tärkeintä on että jälkikäteen annettava pelikielto on linjakas ja tuntuva, vaikka se rikottu joukkue ei siitä varsinaisesti hyödykään.Taas tuli todistettua se, että ainoa oikea tapa menetellä tuollaisen taklauksen jälkeen on jäädä makaamaan useammaksi minuutiksi jäälle. Kun pomppaat ylös, "ei se ollutkaan niin paha", ja 2+10. Liiga on tehnyt tämän ihan itse, seuraus määrittelee rangaistuksen.
Mulle ainakin kelpaa Laitinen, ja siksi en lähtisikään missään nimessä pakkikaupoille jos vain toinen änärikaksikosta palaa, ja jos kumpikaan ei palaa niin siinäkin tapauksessa hyvin harkiten.Tulipa tuossa Reunasen ja Heinolan ketjuja lueskellessani mieleen kysymys. Mikä mahtaa olla Virran ajatus Laitisen roolista hänen paluunsa jälkeen suunnilleen parin viikon kuluttua.
Hänhän stunttasi Heinolaa harjoitusotteluissa loukkaantumiseensa asti.
Voisi olla yllättävän hyvä, vaikka ei tietenkään tänne kirjoittaville kelpaakaan.
Siitä Pekalle valmiit hyökkäysketjut:
Elo-Pathrik-Ponthus
Nyman-Danforth-Sopanen
Pospisil-Koivistoinen-Tammela
Liedes-Laakso-Koivisto
Sitten ei ole aloittajaa kolmosessa. Mietin sitä, että eivät aina joutuisi jahtaamaan kiekkoa. Pospisil oli ainakin aiemmin kova aloituksissa.Muuten samaa mieltä, mutta itse ehkä vaihtaisin Pospisilin ja Koiviston paikkoja. Mielestäni Pospisilin anti on jäänyt hyökkäyspäässä melko laihaksi, Koivistolla olisi varmaan enemmän annettavaa tuohon kenttään.
Rautakorpihan kunnostautuu koutsina siten, että käyttää monesti spesiaalialoittajaa aloittajana joka sitten aloituksen tehtyään kirmaa vaihtoon ja sieltä ketjun varsinainen mies sitten tilalle. Näin kävi monesti esimerkiksi Lukkoa vastaan napatussa voitossa.Sitten ei ole aloittajaa kolmosessa. Mietin sitä, että eivät aina joutuisi jahtaamaan kiekkoa. Pospisil oli ainakin aiemmin kova aloituksissa.
Kyllä tällä Lukko-puolella voi sanoa että Rautakorpi käytti aloittajana Jasua, joka meni aloituksen jälkeen heti vaihtoon.Rautakorpihan kunnostautuu koutsina siten, että käyttää monesti spesiaalialoittajaa aloittajana joka sitten aloituksen tehtyään kirmaa vaihtoon ja sieltä ketjun varsinainen mies sitten tilalle. Näin kävi monesti esimerkiksi Lukkoa vastaan napatussa voitossa.
Kyllä tällä Lukko-puolella voi sanoa että Rautakorpi käytti aloittajana Jasua, joka meni aloituksen jälkeen heti vaihtoon.
Mielestäni viikko sitten Jasu kävi muutaman 5v5 aloituksenkin ottamassa ja sitten meni vaihtoon. Ihan 100% varma en ole, mutta jotenkin tälläinen muistikuva jäiJa tätä tehtiin mielestäni vain ylivoimalla tai jatkoajalla runkosarjassa
Kyllä kävi. Rautakorvella oli heti kaikki keinot käytössä voittoa tavoitellessa kun meidän Pekka keskittyi enemmän purukumin tuhoamiseen. Vitsi.Mielestäni viikko sitten Jasu kävi muutaman 5v5 aloituksenkin ottamassa ja sitten meni vaihtoon. Ihan 100% varma en ole, mutta jotenkin tälläinen muistikuva jäi