Hyvä jos näin sanoi. Jäähyt olivat oikeastaan kaikki helppoja, turhia ja ennen kaikkea typeriä. Vaikka osa jäähyistä helpohkosti tulikin, niin kyllä oitäisi 45-60 metriä omasta maalista pystyä niin pelaamaan että ei anna tuomrille mahdollisuutta noihin vihellyksiin. Alivoima sentäön tänään toimi suht hyvin (88,9%), jos jotain positiivista nyt väkisin yrittää löytää.Virta muuten sanoi tänään kiekkoareenan haastattelussa että menee valmentajan piikkiin ettei saanut joukkuetta kuriin. Taisi olla ensimmäinen kerta kun otti syyn niskoilleen. Itse näen positiivisena tämän asian ettei kaikkea heitetä muiden syyksi.
Ei nyt vielä ihan näin yksinkertaista kuitenkaan.Tappio tänään ja sitten alkaa olemaan jo painetta la Kärppiä vastaan, jotta suora playoff-paikka ei karkaa jo alkukaudesta.
Miksi hankinnan/hankintojen kanssa vitkutellaan näin pitkään? Toki hyvä ajatus olisi löytää sopiva pelaaja, jonka saisi kiinnitettyä ensi kaudeksikin, mutta pisteitä tämä tulee maksamaan, kun vielä loukkaantumisiakin alkaa tippua.
@Jyty ja @Hagi Mutta että kerralla on Lukon budjetilla 6 A-junnua kentällä, on jo jotenkin anteeksi antamatonta, kun ei edes mitään varsinaista loukkaantumis sumaakaan ole. Joukkueen kokeneempi osasto on rakenteeltaan edelleen liian kallis, kun liksaa maksetaan 3-4 kauden takaisten tekojen perusteella (Vahalahti, Koivisto). Sitäkään en osaa sanoa että millaista pelimannia Lukolle olisi keväällä ja kesällä ollut tyrkyllä, kun ilmoitetut kriteerit ovat aika kovat hankinnoille.
Juuri näin. Tuossa kakkosessa voisi hyvin olla Saarela (nyt kun V.Petman on loukkaantuneena) ja Laakso vaikka nelosessa.Odottaisin Lukolta nyt reagointia. Esimerkiksi HIFKsta potkittu Henrik Koivisto try-outille? Ei vie paljon palkkaa ja Jukureissa onnistui hyvin. Jos ei onnistu Lukossa niin pois sitten vaan. Nyt puuttuu kaksi sentteriä niin jotain on tehtävä. Kakkosessa ei vaan voi olla keskellä Tapio Laakso. Mielummin vaikka joku junnu.
Tää vois toimia. Saarela on vähän samanlainen väkkärä parhaillaan kuin Danforth. Ihmettelen muutenkin miksei Saarela saa mahdollisuutta, kun sentään Liigasopimus kaverilla.Nyman-Saarela-Koivisto
Melko vähän A:n pelejä ja Saarelaa nähneenä minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että hänen puolustusaktiivisuutensa ei ole ihan terävintä laatua. Turhan usein hiihtelee pelin ulkopuolella.Tää vois toimia. Saarela on vähän samanlainen väkkärä parhaillaan kuin Danforth. Ihmettelen muutenkin miksei Saarela saa mahdollisuutta, kun sentään Liigasopimus kaverilla.
En minä muista? Vai tarkoitatko kevättä 2013?Kaikki muistavat junioriporukan, joka viime vuosikymmenellä pudotti Jokerit...
Tarkoitan, korjataaanEn minä muista? Vai tarkoitatko kevättä 2013?
Saarelan puolustuspelaaminen on viime kauteen verrattuna parantunut. Välillä katselee tilanteita liikaa vierestä ja puolustaa katseella, kun siitä eroon pääsee Liigassa voisi pärjätä. Itsekkyyytä myös vähemmäksi ettei pyri aina itse koko kenttää läpi vetämään vaan jakaa myös muille kiekkoa. Aihio kaverissa on hyvä, mutta kehitettävää riittää kuten kaikissa muissakin tämän illan 4. ketjun kavereissa.Melko vähän A:n pelejä ja Saarelaa nähneenä minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että hänen puolustusaktiivisuutensa ei ole ihan terävintä laatua. Turhan usein hiihtelee pelin ulkopuolella.
En tiedä, onko mielikuva oikea. Kertokaa enemmän häntä nähneet.
Harva tämmöistä paskaa jaksa lähteä Äijänsuolle katsomaan. En yhtään ihmettele vaikka siellä on pelistä toiseen kausikorttipaikkojakin tyhjänä. Ei kaikki ole yhtä kovakallosta porukkaa kuin sivuunkirjoittanut joka ei millään ymmärrä jäädä kotiin.Pekalle ja pelaajistolle terveiset: kiinnostus alkaa hiipua itse kullakin tätä tahtia.
Harva tämmöistä paskaa jaksa lähteä Äijänsuolle katsomaan. En yhtään ihmettele vaikka siellä on pelistä toiseen kausikorttipaikkojakin tyhjänä. Ei kaikki ole yhtä kovakallosta porukkaa kuin sivuunkirjoittanut joka ei millään ymmärrä jäädä kotiin.