Koivistoinen on ottanut viime vuosina suuria harppauksia kehityksessä ja uskon, että tulee olemaan alkavan kauden suurin yllättäjä Lukon pelaajista.
Hyvin lähtenyt Koivistoisen kausi käyntiin, kolme maalia neljässä ottelussa.
Koivistoinen on ottanut viime vuosina suuria harppauksia kehityksessä ja uskon, että tulee olemaan alkavan kauden suurin yllättäjä Lukon pelaajista.
Kyllä. Ihan eri pelaaja kuin viime kaudella. Tämä Virran tyyli taitaa sopia myös Koivistoiselle. Näyttää selkeästi nauttivan tuloksen teosta ja mikä sen parempaa, kuin että onnistumisia on tullut heti alkuun. Tämä taas ruokkii jatkoa varten ja kasvattaa itseluottamusta. Näillä otteilla pelaa helposti jossain EHT turnauksessa. Mutta annetaan ajan kulua ja sitten nähdään rutiinitaso. Sama koskee joukkuettakin.Hyvin lähtenyt Koivistoisen kausi käyntiin, kolme maalia neljässä ottelussa.
Sillä Virran entisellä kirjalla tuskin olisi homma Raumalla toiminutkaan. Niinkui ei toiminut Turussa tai Porissakaan. Nykyinen versio on kuitenkin modernisoitu kiekkokontrollikiekko. Ei siis peruuteta _aina_ omiinpäin. Tai jätetä jätönjättöä. Nyt on myös tilaisuuden tullen lupa lähteä alivoimaisenakin ylöspäin. Pointti on kuitenkin edelleen kerätä jengi kasaan ja tulla vauhdilla alueelle. En tiedä avasiko Sami Kapanen sitten Virran silmät vai mikä, mutta sanoisin Virran kiekon olevan aika kovaa valuuttaa tällä hetkellä. Myös pelaajien keskuudessa.Itsekkin ennen kauden alkua epäilin että miten tuo RD:n/Vuoren aikainen pelaajamateriaali sopii Virran pelitapaan, mutta eipä tuolla kellään (vanhoilla tai uusilla) näytä olevan vaikeuksia tuossa pelitavassa. Eilenkin näytti että moni nautti siitä kun sai pitää kiekkoa ja tehdä omia ratkaisuja.
Ja tämä on hyvin nähtävissä ei nyt joka vaihdossa mutta aika usein, kannattaa seurailla. Hyökkääjät kolmelta kaistalta ylös ja pakit tukevat lähellä takana. Hyökätään selkeästi viidellä miehellä.Pointti on kuitenkin edelleen kerätä jengi kasaan ja tulla vauhdilla alueelle.
Se on makuasia, kumpi on parempi/komeampi/tyylikkäämpi kotipelipaidan väri. Minun mielestäni puolestaan siniset pelipaidat ovat tyylikkäämmät ja olen aina pitänyt niitä varsinaisena kotipelipaidan värinä. Ja kyllä niitä sinisiä kotipelipaitoja pidettiin jo 70-luvullakin, jolloin aloin seuraamaan pääsarjatason jääkiekkoa. Ja sinisiä kotipelipaitoja käytettiin 80-luvun alkupuolellakin, samoin kuin 60-luvullakin. Lisäksi mielestäni oli kummallista perustelua Lukon toimitusjohtajalta, kun hän mainitsi yhdeksi syyksi luopua tällä kaudella sinisistä kotipaidoista sen, että nyt sitten Ässät, Hifk ja Sport pääsevät Raumalle heidän omissa kotipelipaidan väreissään; siis outoa, että sen takia luovutaan omasta kotipelipaidan pääväristä. Nykyisten paitojen keltainen väri ei ole mielestäni myöskään läheskään niin hieno kuin se keltainen, joka oli ainakin 70-luvulla ja 80-luvun alun paidoissa. Silloinen keltainen väri oli tummempi ja siten mielestäni hienompi. Mutta kuten kerroin, makuasioita nämä väriasiat. Ja tiivistelmä edellisestä: minulle sininen on se perinteinen kotiväri!Nuo tämän kauden keltaiset kotipelipaidat ovat kyllä ainakin minun mieleeni. Pitkään mentiinkin sinisillä. Vaihtelu virkistää. Itse olen pienestä asti tottunut juuri keltaisiin kotipelipaitoihin 80-luvun lopulta saakka. Eli minulle keltainen on se perinteinen kotiväri.
Olisiko ollut -99-00 -kaudella, kun Lukko otti siniset paidat kotipaidaksi. Ei ne silloin montaa kautta olleet, kun taas mentiin keltaisilla. -09 syksyllä Lukossa puettiin jälleen sinistä aina tähän asti.
Hyvä veto muutenkin vaihtaa paidan väriä juuri tähän kauteen, kun haetaan uutta parempaa alkua. Kätevää sikälikin, että nyt Lukko pelaa kotipaidassaan lähes kaikki vieraspelitkin. Kuopiossa, Hämeenlinnassa ja Lappeenrannassa käytetään varmaankin sinistä vieraspelipaitaa, mutta muualla kotipaitaa.
Nuo tämän kauden keltaiset kotipelipaidat ovat kyllä ainakin minun mieleeni. Pitkään mentiinkin sinisillä. Vaihtelu virkistää. Itse olen pienestä asti tottunut juuri keltaisiin kotipelipaitoihin 80-luvun lopulta saakka. Eli minulle keltainen on se perinteinen kotiväri.
Kuopiossa, Hämeenlinnassa ja Lappeenrannassa käytetään varmaankin sinistä vieraspelipaitaa, mutta muualla kotipaitaa.
Somervuori ei jatka Lukossa.
Sairausloma jatkuu sopimuksen loppuun.Onko tietoa minne matka jatkuu? Eikös kaverin pätkäsoppari olisi jatkunut marraskuun alkuun vai saiko jostain vielä paremman tarjouksen?
Onko tietoa minne matka jatkuu? Eikös kaverin pätkäsoppari olisi jatkunut marraskuun alkuun vai saiko jostain vielä paremman tarjouksen?
Sama, nyt taitaa olla se huonoin hetki katsella pelaajia. NHL-leirit vapauttavat kohta hyviä hakuja ja verorajakin tulee vastaan kuukauden kuluttua.Jos lisää loukkaantumisia ei tule odottelisin artistirajalle, siihen asti antaisin myös Hildingille näyttö aikaa.
Jep. Itse näkisin tällä erää tärkeysjärjestyksen olevan sentteri/pakki/laituri, jos nyt jossain vaiheessa aletaan pelaajia edes hankkimaan. Jos Marttinen hakee peliään kauemmin ja Hillding alkaakin yhtäkkiä pelaamaan hyvin myös hyökkäyspäähän ja tehoilemaan, niin sitten pakki/laituri, kun Tukosen kasassa pysyminen on mitä on ja muitakin loukkaantumisia tulee kuitenkin jossain kohtaa/koko ajan.Sama, nyt taitaa olla se huonoin hetki katsella pelaajia. NHL-leirit vapauttavat kohta hyviä hakuja ja verorajakin tulee vastaan kuukauden kuluttua.
Silloin täsmähaku päälle mihin sitten miestä tarvitaankin.
Eikös Niemis-ville sanonut edelliskauden aikana, että Koivistoinen pelaa EHT:llä kolmen vuoden sisään? Tällä hetkellä näyttää siltä. Tulee tehoja ja pelaa hyvin koko kentän säteellä. Tykkään.Tänään neljäs maali eli jo tähän mennessä yhtä monta kuin viime kaudella yhteensä.
Toni Suurosen eilinen taklaus kurinpitokäsittelyyn.
Mielenkiintoista nähdä millainen tuomio sieltä tulee.
Pikaisen silmäilyn perusteella kädet olivat alhaalla, mutta taklaus oli kova. Voin tietysti olla väärässäkin. Videolta ei myös pysty ihan selkeästi näkemään osuuko ensimmäinen kontakti päähän vai rintaan.
Toni Suurosen eilinen taklaus kurinpitokäsittelyyn.
Mielenkiintoista nähdä millainen tuomio sieltä tulee.
Pikaisen silmäilyn perusteella kädet olivat alhaalla, mutta taklaus oli kova. Voin tietysti olla väärässäkin. Videolta ei myös pysty ihan selkeästi näkemään osuuko ensimmäinen kontakti päähän vai rintaan.
Ei ole enää väliä osuuko päähän ensimmäisellä kontaktilla. Kaikki pääkontaktit johtavat rangaistukseen. Tahalliset ja tahattomat jne. Kaikki.