Tarkoitat varmaankin pikkuveljeä, Joose Antosta, joka yrittää pelata Lukossa?
Juuri näin, kiitos oikaisusta.
Tarkoitat varmaankin pikkuveljeä, Joose Antosta, joka yrittää pelata Lukossa?
Jatkoajan Lukko-aiheiset ennakkojutut ilmestyivät tänään ja aikalailla paistoi läpi, ettei "toimittaja" ihan hirveän hyvin Lukon joukkuetta tunne. Erityisesti meinasi aamukahvi mennä väärään kurkkuun, kun joukueanalyysi-jutussa väitettiin ettei Lukolla ole maalintekijöitä!
Mulla on Seväsestä ihan hyvä tunne. Eihän Virtasen Jessekään hääppöinen lupaus ollut tuon ikäisenä, eikä kaikki tietysti samaan tapaan aikuisiällä kehity, mutta jotain yhtäläisyyttä olen heissä näkevinäni.Sevänen ja ehkäpä myös Friberg ovat kaikissa ennusteissa aliarvostettuja.
Seväsessä on hyvä aihio kiekolliseksi pakiksi. Se näkyi viime kaudella Keuruulla, mutta ei realisoitunut (vielä) liigassa. Saas nähdä.
Onko kukaan käynyt Lukon harkoissa? Millä ketjuilla tänään on harjoiteltu? Onko Vahalahti ottanut paikkansa jo kakkosen laidassa?
Jesse ollut maajoukkueissa mm. Nuorten MM- kisoissa, Roni ei lähelläkään...Mulla on Seväsestä ihan hyvä tunne. Eihän Virtasen Jessekään hääppöinen lupaus ollut tuon ikäisenä, eikä kaikki tietysti samaan tapaan aikuisiällä kehity, mutta jotain yhtäläisyyttä olen heissä näkevinäni.
Joo, Sevästä vois vaikka tehojen puolesta verrata 10-vuotta vanhempaan Markus Nordlundiin. Pelaajatyyppinäkin taitavat olla samankaltaisa, siis 22 v. Nordlund vs. 22 v. Sevänen...Jesse ollut maajoukkueissa mm. Nuorten MM- kisoissa, Roni ei lähelläkään...
"Viis kautta viis" niinkuin eräs kohtalaisen löylynlyömä juutubejulkkis tapaa sanoa ihan mistä aiheesta tahansa.Mäkinen-Niskala on kyllä... On kyllä.
Kaikkien ollessa terveenä on Lukon kokoonpano kilpailukykyinen paperilla, hyökkäys minusta ihan top 4 liigassa, Marttisen kuntouduttua ja pelituntumaan saatuaan on myös kelvollinen. Eniten minuakin jännittää miten Kaapolla koppi tartuu.Ei tuo Lukon kokoonpano ainakaan hyökkäyksen osalta niin huonolta näytä. Tulosyksiköissä ainoastaan Hillding on suuri kysymysmerkki (veikkaan, että Tiivola vaihdetaan tilalle ottelun kuluessa) ja 3-ketjussakin on potentiaalia. Puolustus ei herätä suurta luottamusta. Eniten jännittää, miten Kähkösellä tarttuu kiekot räpylään.
Eniten minuakin jännittää miten Kaapolla koppi tartuu.