Olen nopeampi kuin veljeskansamme pohjoisesta *KÖHKÖHDIXONKÖHKÖH*Jos kuka tahansa tulosyksiköistä myydään, se on luovuttamista.
Jos kuka tahansa tulosyksiköistä myydään, se on luovuttamista.
Joko Lähteenmäki lähti Vaasaan tai Ouluun?
Olisihan se hienoa jos kentällä näkisi alusta lähtien että halutaan voittaa peli, eikä sitä kun pari kärkikenttien äijää miettii että mitä hyvää emäntä mahtaa kokata tänään.Minä ainakin katson niitä nyt paljon mielummin kun noita haluttomia surffareita.
Jos ei tehdä mitään, niin se vasta on kannattajien muroon kusemista.
Turha näitä on mielestäni jeesustella sen enempää. Ostihan Lukko esimerkiksi Tiivolan Bluesista, teki diilin Kähkösen sekä Niemelän kanssa ja tiedossahan oli se, että Blues tippuu. Nyt erona on ainoastaan se, että Lukko on sarjajumbo. Ilman sarjajumbouttakin on pelimiehiä myyty muualle, tästä esimerkkinä vaikkapa vuorineuvoksen palkkaa nauttinut ulkomaalaisvahvistus.Jokainen voi olla mitä mieltä tahansa, jokainen tekee vapaa-ajallaan mitä huvittaa.
Turha tästä enempää vääntää.
Itse pidän tässä vaiheessa kärkipelaajien myymistä sentterin näyttämisenä koko yhteisölle.
Katselin tilastoja ja 60 pelin kaudella pienin pistemäärä on ollut KalPan 51 pinnaa kaudelta 2013-14. Enpäs muistanutkaan että niillä meni silloin noin huonosti, eli kyllä kai Lukko sentään enemmän tällä kaudella pisteitä kerää kun nyt on jo 42 pinnaa. Tuon ainakin voisi tavoitteeksi ottaa kun jumboksi kumminkin jäädään.
Sanoisin, että aika tiukaksi menee oikeasti. Millon meinaan tuolla asenteella voi voittaa mitään joukkuetta?
Onhan tossa nyt vielä 19 peliä pelaamatta ja 10 pinnaa tarttis saara että mennään KalPasta pinnalla ohi. Vielä kun tuosta pari tyyppiä myydään pois ja heitetään pyyhe kehään niin se vapauttaa hiukan joukkueen peliä ja silloin voidaan nähdä oikein hyvääkin jääkiekkoa niin että kyllä mä uskon että ne 10 pinnaa tulee vielä.Sanoisin, että aika tiukaksi menee oikeasti. Millon meinaan tuolla asenteella voi voittaa mitään joukkuetta?
Yrittävätkö mielestäsi joukkue ja valmennus nyt sen 100% mitä tuolla ottelutapahtumassa kaikkien kuuluu tehdä? Kyllä mä olen sitä mieltä, että itse joukkueessa on jo tapahtunut luovuttamista. Jos vielä seurajohtokin luovuttaa, niin ei se kaikki silloin ole johdon vika.Jos kuka tahansa tulosyksiköistä myydään, se on luovuttamista.
Yrittävätkö mielestäsi joukkue ja valmennus nyt sen 100% mitä tuolla ottelutapahtumassa kaikkien kuuluu tehdä? Kyllä mä olen sitä mieltä, että itse joukkueessa on jo tapahtunut luovuttamista. Jos vielä seurajohtokin luovuttaa, niin ei se kaikki silloin ole johdon vika.
Yrittävätkö mielestäsi joukkue ja valmennus nyt sen 100% mitä tuolla ottelutapahtumassa kaikkien kuuluu tehdä? Kyllä mä olen sitä mieltä, että itse joukkueessa on jo tapahtunut luovuttamista. Jos vielä seurajohtokin luovuttaa, niin ei se kaikki silloin ole johdon vika.