Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Myös Niskala on ollut viime aikoina hyvässä vireessä. Jälleen kerran paukkui 10 maalin raja rikki Jannella. Viimeiseen neljään peliin 4+3=7 (+7).
Niskala muuten johtaa pakkien maalipörssiä. Oikeastaan aika salakavalasti tämä on päässyt tapahtumaan, kuten myös se että Niskala taitaa Lukon pakeista ainoana olla plussalla.Myös Niskala on ollut viime aikoina hyvässä vireessä. Jälleen kerran paukkui 10 maalin raja rikki Jannella. Viimeiseen neljään peliin 4+3=7 (+7).
Itse ajattelen niin, että vain saavutetut pisteet merkitsevät. Eli näen eron viitenä pisteenä pelimäärästä huolimatta. Yhtään pistettä kun ei saa ennen kuin peli on pelattu. Toki moni näistä samoista sijoista pelaavista joukkueista kohtaa toisensa eli pisteitä kertyy väkisinkin jollekin. Senpä takia Lukon pitääkin voittaa juuri nuo keskinäiset ns. kuuden pisteen pelit.@LukkoUkko79 pelasihan Lukko ja Ässät vastaikkain joskus -90 luvun alkupuolella. Ässät sai Petr Brizan pois mukavuusalueelta ja marssi 2-0 voitoin eteenpäin.
Mutta joo. Mahdollisuudet on. Mä lasken vielä Sportille nuo 3 pistettä hyviä eli 8 pinnaa rakoa. Paljon on urakkaa edessä kuitenkin ennen kuin sääleihin pääsystä uskaltaa edes ajatella. Sitä kuitenkin toivotaan.
Niskala muuten johtaa pakkien maalipörssiä. Oikeastaan aika salakavalasti tämä on päässyt tapahtumaan, kuten myös se että Niskala taitaa Lukon pakeista ainoana olla plussalla.
Täytyy myöntää, että mulla on jotenkin jäänyt tuo pimentoon, että Lukko on pelannut pudotuspelisarjan Ässiä vastaan. Se on sitten tapahtunut joko -92 tai -93 keväällä.
Eli siis, jos Lukko pystyy pitämään tällaista virettä jatkossakin ja voittamaan juuri näitä päävastustajia, kymppisija on jopa todennäköinen. Kärpät ja HIFK lienevät liian kaukana elleivät nyt tee totaali mahalaskua (jota IFK on kyllä todella yrittänyt).
On siinä kuitenkin sitä koohottamista, Lietteellä ei edes sitä.Pakko heittää tänne että kuuluuko oikeasti Kangasmäki kolmosen keskelle tai yleensäkään kokoonpanoon. Pelkkää koohottamista ja kiekollinen peli täysin olematonta. Ottaisin vaikka Liedeksen pois koirankopista ennen.
Ymmärtäähän sen, että porukalla on pikkuisen isommat odotukset joukkueen suhteen budjettiin peilaten kuin joku kälyinen säälipoffipaikka. Pari miltsiä halvemmalla kun joukkue neppailisi niin nythän sitä olisi suorastaan ylpeä joukkueen esityksistä. Mutta ei siinä, kaikki voitot kelpaa aina.Tuli nyt vaan yhtäkkiä mieleen että missä nimmari 1963 (ja monet muut) nyt luuraa? Ei,en osaa laittaa tägejä. Ja vaikka osaisinkin niin en laittais.
Varmaan voikin ihan hyvän pistepotin Lukko saalistaa lopuista peleistä, mutta heidän kannaltaan valitettavasti siinä on niinikään kovakuntoinen Sport ainoa jengi joka on 10 joukosta ohitettavissa, vieläpä ottelun vähemmän pelanneenna. Vaikka Lukko voittaisi jäljellä olevista kymmenestä kahdeksan suoraan varsinaisella, ei sääläripaikka olisi vielä silläkään sanottu.Mun papereissa lukko tulee vielä nousemaan pleijareihin
Mun papereissa lukko tulee vielä nousemaan pleijareihin, kevät ilman Tappara-Lukko sarjaa? Eihän se ole kevät eikä mikään.