Keskustella toki aina voi, mutta nyt Anan ura on sellaisessa nousukiidossa, että voi hieman isommat areenat ja kovemmat liksat olla hällä mielessä. Tulkoon sitten kolmevitosena takaisin Lukkoon jo parhaat päivänsä nähneenä, kuten se eräs toinen tunnettu raumalainen maalivahti.Tässä mietiskelin Raannan haastattelua kuunnellessani radiosta, että onkohan Raannan kanssa keskusteltu ensi kaudesta?
Tyhmäähän se olisi jos ei oltaisi keskusteltu.
Onko nämä huhut/tiedot varmistuneet jostakin lähteestä?
Tässä mietiskelin Raannan haastattelua kuunnellessani radiosta, että onkohan Raannan kanssa keskusteltu ensi kaudesta?
Tyhmäähän se olisi jos ei oltaisi keskusteltu.
Antti Raannalla on sopimus HIFKn kanssa. Sopimuksessa on KHL/NHL pykälä. Oliko tämä muka vielä epäselvä asia ?
No selvähän se on kun sinä niin ilmoitat.
Saul Goodman kirjoitti:Raanta ei tule seuraavaan kymmeneen vuoteen pelaamaan sekuntiakaan sm-liigassa. Saa ottaa talteen.
Mitenniin minä. Kyllähän sen on lehdistö ja HIFK jo pari kuukautta sitten ilmoittanut. Mä olen vaan lukenut lehtiä ja jatkoaikaa, entäs sinä ?
Jep. Aina noihin lehtijuttuihin pystyy luottamaan.
Mutta tämä tästä taas kerran. Olisi Antti mukava nähdä vielä Lukkopaidassa.
Lukossako?Aleksi Saarelan rooli tulee olemaan kakkosketjussa, eli tulosyksikössä. Homma on selvä!
Aloittaako sitten sentterinä vai laidassa... riippuu täysin siitä, miten pärjää kamppailu pelaamisessa omassa päässä. Sentterillä tärkeämpi rooli puolustuksessa, joten aloittanee laidassa...
Eikö nämä pitänyt siellä risteilyllä julkaista?
Nyt se on virallista : Ilkka Mikkola lukkoon 2 vuoden sopimuksella | Rauman Lukko
Ilkka Mikkola 2v sopparilla Lukkoon.
Lukon viestinnästä - sekä kokonaisuudessaan että teknisestä toteutuksesta - on itse kukin marissut vuositolkulla, eikä se siitä näytä paranevan, mutta kirjoittaisivat nyt edes joukkueen nimen oikein...
Sen verran täytyy vielä ottaa kantaa, että harmittaa kyllä se että koko "omat pojat" -kolmikon (Virtanen, Viirlas, Tommila) edessä on kuusi miestä.
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.Ketkäs kuusi siellä on edessä?
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.