Lukko kaudella 2013–2014

  • 504 733
  • 1 494

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Tässä mietiskelin Raannan haastattelua kuunnellessani radiosta, että onkohan Raannan kanssa keskusteltu ensi kaudesta?

Tyhmäähän se olisi jos ei oltaisi keskusteltu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä mietiskelin Raannan haastattelua kuunnellessani radiosta, että onkohan Raannan kanssa keskusteltu ensi kaudesta?

Tyhmäähän se olisi jos ei oltaisi keskusteltu.
Keskustella toki aina voi, mutta nyt Anan ura on sellaisessa nousukiidossa, että voi hieman isommat areenat ja kovemmat liksat olla hällä mielessä. Tulkoon sitten kolmevitosena takaisin Lukkoon jo parhaat päivänsä nähneenä, kuten se eräs toinen tunnettu raumalainen maalivahti.
 

Samuel72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leijonat
Onko nämä huhut/tiedot varmistuneet jostakin lähteestä?

Lähdettä en voi valitettavasti paljastaa, sorry Ratikka, ymmärrät varmasti. Kyse on tiedosta, eli tämän hetken suunnitelmasta joukkueen rakentamisen suhteen, sekä osaksi myös Aleksin urakehityssuunnitelmasta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä mietiskelin Raannan haastattelua kuunnellessani radiosta, että onkohan Raannan kanssa keskusteltu ensi kaudesta?

Tyhmäähän se olisi jos ei oltaisi keskusteltu.

Antti Raannalla on sopimus HIFKn kanssa. Sopimuksessa on KHL/NHL pykälä. Oliko tämä muka vielä epäselvä asia ?
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Antti Raannalla on sopimus HIFKn kanssa. Sopimuksessa on KHL/NHL pykälä. Oliko tämä muka vielä epäselvä asia ?

No selvähän se on kun sinä niin ilmoitat.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Tuosta nyt on ihan turha jankata. Yhtä naurettava ellei naurettavampi kuin Azevedon sopimus Tepsiin.

Raanta ei tule seuraavaan kymmeneen vuoteen pelaamaan sekuntiakaan sm-liigassa. Saa ottaa talteen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saul Goodman kirjoitti:
Raanta ei tule seuraavaan kymmeneen vuoteen pelaamaan sekuntiakaan sm-liigassa. Saa ottaa talteen.

No tämähän pitäisi olla kaikille selvä asia. Sehän lähtikin siitä, kun usutettiin Lukkoa neuvottelemaan Anan kanssa, vaikka kaverilla on esisopimus nordikselle.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Mitenniin minä. Kyllähän sen on lehdistö ja HIFK jo pari kuukautta sitten ilmoittanut. Mä olen vaan lukenut lehtiä ja jatkoaikaa, entäs sinä ?

Jep. Aina noihin lehtijuttuihin pystyy luottamaan.

Mutta tämä tästä taas kerran. Olisi Antti mukava nähdä vielä Lukkopaidassa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Jep. Aina noihin lehtijuttuihin pystyy luottamaan.

Mutta tämä tästä taas kerran. Olisi Antti mukava nähdä vielä Lukkopaidassa.

Totta puhut. Sellainen viiden kauden sopimus olisi ihan hyvä. Vaikka mallia 1+1+1+1+1 kautta. Ja joka kauden jälkeen voisi niin halutessaan lähteä ulkomaiden kaukaloihin pelaamaan.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aleksi Saarelan rooli tulee olemaan kakkosketjussa, eli tulosyksikössä. Homma on selvä!
Aloittaako sitten sentterinä vai laidassa... riippuu täysin siitä, miten pärjää kamppailu pelaamisessa omassa päässä. Sentterillä tärkeämpi rooli puolustuksessa, joten aloittanee laidassa...
Lukossako?
Oikeasti kaikkea hyvää Aleksille, toivottavasti onnistuu ensi kaudella miesten sarjassa.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Eikö nämä pitänyt siellä risteilyllä julkaista?

Ei varmaan maltettu odottaa, oli niin iso kala markkinoilta tarttunut. Alustavasti nämä on juuri niitä tyyppejä, joika Lukon pitäisi välttää: ura laskusuunnassa ja isoa tilipussia aivan varmasti hakusessa vanhoilla meriiteillä.

Toivon toki olevani väärässä ja Mikkolan olevan Lukolle oikeasti hyvä puolustaja tulevat kaksi kautta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Teretulemast vaan Ilkka. Ei meikäläisen näkökulmasta mikään unelmahankinta, mutta annetaan "pojan" näyttää, turha tässä on dumata kun ei olla peliäkään häneltä lehväspaidassa nähty.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö nämä pitänyt siellä risteilyllä julkaista?

Kyllä.

Lukon viestinnästä - sekä kokonaisuudessaan että teknisestä toteutuksesta - on itse kukin marissut vuositolkulla, eikä se siitä näytä paranevan, mutta kirjoittaisivat nyt edes joukkueen nimen oikein...

No, mutta menestystä Mikkolalle.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ehka parhaat palat saastetaan risteilylle? Mutta minunkin puolesta toivotan Ilkka Mikkolan tervetulleeksi Lukkoon. Nimena on tuttu, mutta en ole hanta juurikaan seurannut.

On kokenut kaveri, liigamestaruuksia taskut pullollaan, mutta ei suinkaan viela mikaan ehtoopuolen pelaaja. Jos sielta viela tulee Nummelin, niin aika hyvalta nayttaa Lukon perapaa uudella kaudella. Kun lasketaan omat miehet myos mukaan.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kauan tätä odotettiin ja nyt se julkistettiin. Duffan suorittama vanhennusleikkaus etenee odotetusti.

Vie varmaankin Viirlaksen pelipaikan. Mutta ei siinä mitään. Saadaan ainakin ikä- ja palkkakeskiarvoa ylöspäin tämän siirron ansiosta. Pelillisestä hyödystä en olisi niinkään varma.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukon viestinnästä - sekä kokonaisuudessaan että teknisestä toteutuksesta - on itse kukin marissut vuositolkulla, eikä se siitä näytä paranevan, mutta kirjoittaisivat nyt edes joukkueen nimen oikein...

Yllätyin tästä julkaisusta, koska risteilyllähän loput nimet piti tulla.

Tiedä sitten, mutta onko tässä jonkinlaista yritystä siirtää keskustelua muualle? Tarkoitan tota wings-gatea. Ässät juhlii mestaruutta ja Lukko julkaisee hoogiewoogiewingsien tulemisesta Lukko-brändin alle. Ainakin näitten kommenttien perusteella tuntui olevan huono idea raumalaisten mielestä :

https://www.facebook.com/rauman.lukko?fref=ts

Toki siellä nyt rönsyilee keskustelu wingsien ravintoarvoista eettisyyteen ja Lukon urheiluosaamiseen, mutta ehkä olisi hyvä vähän aistia kannattajien tunnemaailmaa. Tilannetajua.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen verran täytyy vielä ottaa kantaa, että harmittaa kyllä se että koko "omat pojat" -kolmikon (Virtanen, Viirlas, Tommila) edessä on kuusi miestä. Ainakin oletusarvoisesti, ja nimenomaan kun mietitään mitä Lukolta sopii odottaa. Toki loukkaantumisia tulee, mutta ei niin paljoa että nuo omat pojat saataisiin pidettyä tyytyväisinä.

Tämä ei tosin ole Mikkolan, eikä kenenkään muunkaan pakin vika.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketkäs kuusi siellä on edessä?
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No Mikkolassa täyttyvät seuraavat kriteerit:

- Kokemus ja ikä. 35-vuotta napsahtaa mittariin ensi tammikuussa.
- 8 mestaruutta jo vyöllä, eli suurin motivaatio lienee jo kadonnut.
- Ura laskusuunnassa. Oli tällä kaudella ehkä Kärppien heikoin puolustaja. Taso on laskenut jo pidemmän aikaa.
- Iso palkka.
- 2 vuoden sopimus, vaikka ura laskussa.
- Rahastuksen maku ilmassa. (Tulee mieleen heti esim. Kari Martikainen)


Kuka tienaa mitkin? Lue SM-liigan suuri palkkavertailu! - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga

SM-liigan suuri palkkavertailu: Kn kalleimman hinnan - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.

Uskon silti kierrätykseen ja tasapainoisten pakkiparien muodostamiseen (hyökkäävä, puolustava), mikäli nämä kaikki toteutuvat.

Veikkaan silti, että Tikkanen, Kovanen ja Generous kaikkia ei ensi kauden Lukossa nähdä. Ehdottomasti tosiaan Virtanen-Tommila-Viirlas akselille pitää saada peliaikaa. Tulevaisuuden puolustuksen runko.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Honkaheimo, Tikkanen, Mikkola, Nummelin, Kovanen, Generous. Kaikkien sopimuksia ei toki ole julkaistu, mutta onhan se jo monessa paikkaa todettu varmaksi että kolmikolla Tikkanen-Nummelin-Generous on soppari taskussa. Tai niin minä olen ainakin käsittänyt.

Ja Honkaheimohan kertoi jatkavansa Lukossa. Kovanen ja Tikkanen taitaa olla ne epävarmat? Jatkuuko ura ja missä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös