Nyt menee hieman ohi ketjun aiheen, mutta firman henkilökunta siirtänee mielestään oikeaan ketjuun, jos tarpeelliseksi katsoo.
Olen hieman erimieltä, kuin edellinen vastaaja. Voisi toimiakkin, ei näistä koskaan tiedä. SM-liigassa on ollut kymmenittäin tapauksia, joissa pelaajan siirto on ollut hyvä juttu pelaajan kannalta. Näistä ei koskaan tiedä etukäteen.
Niin. Onhan se mahdollista. Niin on moni muukin asia. Joulupukkikin saattaa olla olemassa.
Pari kysymystä tähän liittyen (ja kannattaa muistaa, että puhutaan nimenomaan
Rauman Lukko -nimisestä joukkueesta). Jonkun muun joukkueen ollessa kyseessä saattaisin olla optimistisempi.
1. Miten monta jossakin toisessa seurassa flopannutta pelaajaa on päässyt huippulentoon siirryttyään Lukkoon?
2. Ja tässä käsi sydämelle. Miten todennäköisenä pidät sitä, että Locke Lukkoon siirryttyään alkaisi latoa pisteitä liukuhihnalta?
Itse olen lakannut uskomasta joulupukkiin jo kauan sitten, enkä aio tässä kohtaa tehdä poikkeusta. Tanskalaisten tulo teki sen, mitä vähän pelkäsinkin, eli X kpl pisteitä, mutta samalla peittää osittain sen tosiasian, että Lukolla ei ole minkäänlaista kiekollista pelitapaa. Jos pelaajia hankitaan, niin silloin kannattaa laittaa kaikki merkit keskelle, toivoa lockoutin kestävän koko kauden ja hankkia 2-4 sen tason pelimiestä, että pelitapa menettää merkityksensä (SM-liigan mittakaavassa). Yksi Locke ei suuntaa muuta.