Kukkonen ja muut
Juu, Kukkosen tarina on talla eraa ohi. Itse panen miehen seurantaan johtuen Lukon kiinnostuksesta ja hanen hylkaamasta Lukon tarjouksesta. Hiukan ihmettelen hanen valintaansa, nimekkaimpia seuroja olisi Ruotsista loytynyt.
Mutta pakkiahan viela haetaan, jos olen oikein ymmartanyt? Hyva, jos todella kova mies loytyisi ennen kauden alkua.
Ja ehka joku hyokkayspaahan viela loytyy viimeistaan marraskuussa, jos pelit eivat suju tai tulee sairaslomalaisia.
Olisihan se kiva tietaa kaikki heti ja justiinsa, kuka tulee ja kenen kanssa neuvotellaan, mutta annetaan valilla tyorauha Lukon toimistolle ja valmentajille.
Oikeastaan parempi, ettei nain juhlakaudella, ts. kevaalla 50-vuotta viimeista mestaruudesta, ruveta liikaa henskeleita paukuttamaan. Porissa ollaan jo kauhusta jaykkana pelkastaan Vehasen paluusta.
Ainakin Risto Dufvaan minulla on kova luotto. Oli aika jaatavaa analyysia MM-kisojen aamustudiossa tassa pari kuukautta sitten. Ja Vuori hoiti tosi tyylikkaasti Uraman jamat viime kevatkaudella. Nyt herrat ovat samassa seurassa ja samassa liemessa.
Ehka tama viesti olisi pitanyt lahettaa positiivisuus ketjuun, mutta olkoon nyt taalla.