Viestin lähetti TosiFani
Siis kysymys ei ole siitä, että Lukko myisi pelaajia vaan agentit tarjoavat omia pelaajiaan joukkueille.
Viestin lähetti psychodad
"Tuolla on tietenkin tuo Pasi Saarela, voitte lukolta kysellä että mihin hintaan irtoaa" mutta tuon kummempaan myyntityöhön ei tällaisten pelaajien kohdalla voi toki ryhtyä.
Viestin lähetti TosiFani
Tästä viimeisestä minulle kerrottiin lauantaina kun olin katselemassa Ässien C -junnujen finaalia.
Viestin lähetti Hielo
Luulaja-Saravo-uutisessa on myös agentti Jarmo Korkin kommentit Pirneksen tilanteesta:
- Om vi säger så här, det är 30 lag i Europa som jagar hans namnteckning och drar NHL igång är det hans första val. Men Luleå är ett av lagen som vi tittar på.
nsd.se
Viestin lähetti L4E
Ihmetyttää kyllä kuka porilainen muka tietää "varmaa tietoa" Lukon siirtoasioista, sillä tuskin tuolla ässien junnumatsissa kuitenkaan Lukon organisaation porukkaa paikalla on ollut. No, olihan tossa "siirtyvien" listalla toisaalta yksi porilainen, mutta en jaksa kyllä millään uskoa että olisi niin tyhmä, että seurakavereittensa asioita julkisuuteen laulaisi.
Viestin lähetti TosiFani
Jokainen viesti, jossa kerron pelaajien siirroista tms. uutisista, aiheuttaa Lukko faneille nyppyjä. Pohditaan mistä tiedän, kuka on lähde tai ei porilainen voi tietää. Erikoista, kun raumalaisia harmittaa, kun joku tietää jotain Lukon tai muun liigaseuran asioista, luulisi sen tuovan lisää mielenkiintoa tänne.
Mutta antaa olla.
Koska raumalaiset eivät halua tietoa, niin antaa olla. Ei minun ole pakko näitä tietoja kirjoitella. Raumalaiset saavat nyt minun puolestani pohdiskella keskenään keitä ensi vuoden joukkueeseen on tulossa, mutta vihje vielä, älkää odottako ihmeitä.
Muuten kyllä jatkan kirjoittelua.
Viestin lähetti TosiFani
Koska raumalaiset eivät halua tietoa, niin antaa olla. Ei minun ole pakko näitä tietoja kirjoitella. Raumalaiset saavat nyt minun puolestani pohdiskella keskenään keitä ensi vuoden joukkueeseen on tulossa, mutta vihje vielä, älkää odottako ihmeitä.
Muuten kyllä jatkan kirjoittelua.
Viestin lähetti LukkoUkko79
Toni Porkka kahden vuoden jatkosopimukseen Lukon kanssa.
Viestin lähetti Johto
Eikös Porkka tehnyt viime vuonna Lukon kanssa kolmen vuoden sopimuksen, jossa oli/on mahdollisuus siirtyä ulkomaille ensimmäisen tai toisen sopimusvuoden jälkeen? Käsitykseni mukaan Tonin seura Suomessa pelatessaan olisi kuitenkin joka tapauksessa Lukko.
Kuulin täsmälleen saman huhun ja juuri nimenomaan myös jokin aika takaperin. Silloin oli ainakin olevinaan varmaa Porkan ulkomaille lähtö.Viestin lähetti Roku
Hyvä jos näin on. Sen huhun mukaan jonka minä kuulin jokin aika takaperin Porkka olisi lähdössä ulkomaille ensi kaudeksi, mutta "siitä nyt on jo aikaa" niinkuin siinä saatanan tyhmässä mainoksessa sanotaan.
Eli ihan hyvä jos kokenut pakki jatkaa. Tontolla on vielä monta hyvää vuotta pelattavana.