Kummallista?
Itse voisin myös elää Mark Foxin ehdottamilla kentällisillä mutta toisaaltaan Hannuksen ja Topon peli kulki heti alusta asti pitsissä mutta voihan tuota Snebua siinä kokeilla.
Wrightin tulon siunaan ainakin tässä vaiheessa.Uskon vahvasti,että osaa sen homman mihin hänet tänne ollaan tuomassakin.Itse en uskonut S.Torkistakaan mitään pistenikkaria tulevan vaan lähinnä tilantekijän/rymistelijän joka viimeistelee räkämaaleja vastustajan maalin edestä enemmän tuurilla kuin taidolla,mutta muutaman rymistelykauden jälkeen Toke rupesikin enemmänkin keskittymään pisteisiin kuin pelkkään rymistelyyn.Samaa peliä odotan Wrightilta heti ensimmäisellä kaudella.Vähän rymistelyä ja sopivasti pisteitä (maali+syöttö).
Jäädään odottamaan nyt sitten vielä sitä sentteriökö?
Kyllä itse olen yhtenä kysymysmerkkinä (?) Levokarin kuten koko puolustuksenkin suhteen.Jos pakkeja ei olisi ennestään kuin 7-8 kpl niin sitten voisi noinkin iso kaveri kuin Levokari mahtua ryhmään mutta mitä ihmettä me tehdään noilla kaikilla?Kyllähän Levokari toisi porukkaan kokoa ja fyysisyyttä mutta siltikään en ole valmis hänen tuloonsa tänne,ei sitten millään.Fyysisyyttä voidaan tarvita "iso ehkä",mutta se tarve olisi pitänyt täyttää aikaisemmin ennen Lehtosen yms. tuloa.
Nykyäänhän taitaa olla muotivirtauksena tuo,että pakeilta odotetaan enemmän liikettä kuin fyysisyyttä ja Mäkelä hoitaa meidän porukassa tuon fyysisyyden jo nyt,onko tarvetta enempään?Viime kaudellakin meidän pakiston piti olla raudan luja eikä oman maalin edessä pitänyt olla kuin makuupaikkoja mutta ainut joka tarjosi makuupaikkoja oli Gill.Pettisen ja Tonton edessä sai huseerata kaikessa rauhassa.
Boriksen kanssa täysin samaa mieltä:O.Honkaheimo sekä I.Heikkinen kuuluvat molemmat 7.eniten pelaavan pakin joukkoon.Ajattelinkin,että koska joku (Maffesoli) ottaa puheeksi tuon "yhden" Oton tekemän pienen virheen,mutta jos jätetään se pieni virhe jonnekin unholaan niin Otto on äijä paikallaan kuten Heikkinenkin,kunhan saavat peliaikaa tarpeeksi.
Toivottavasti Pori ja (Vero) saavat vaan unelmoida VVV:sta ja Laiho+muu lukon johto tajuavat ettei VVV saa päästää yhtään mihinkään.VVV liittyy ajatuksiini lukon tulevaisuudesta todella isona palana eikä häntä mihinkään päästetä,kyllähän joku nykyisistä senttereistä voi kauden aikana loukkaantua ja silloin on VVV tilaisuus näyttää osaamisensa.Tulee varmasti taistelemaan Kauvon kanssa peliajasta kynsin hampain.Porilaisethan saivat jo J-P Ketolan ettekä siitäkään pitäneet kiinni,miksi siis porilaisille pitäisi muitakaan antaa?