Lukko kaudella 02-03

  • 103 913
  • 1 212

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Joo, hyvä suomennos..

Vaikkakin raportti olikin hieman puolueellisesti kirjoitettu niin kyllä jäi nyt kaivelemaan, että jatkuuko kyseinen sika-linja myös SM-liigassa..? oliko joku katsomassa näitä Ruotsin pelejä ja voisi vahvistaa millä pelityylillä siellä oikein painettiin?

Itse olen tietysti iloinen, että harjoituspelit ovat menneet hyvin, mutta silti olisin halunnut harjoitusvastustajiksi tasokkaampia joukkueita..miten käy kun lusmujoukkueita vastaan pelattujen harkkamatsien perusteella lähdetään takki auki vaikka Jokereita vastaan..?

Noh, emmää tiiä, mä oon ihan muualta kotosin.. :D
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hallitseva Suomen mestari Jokerit uskaltautui laatikkoon harjoituskauden aluksi KooKoon ja Pelicansin kanssa. Saunailta-ottelua NHL-pelaajia vastaan lienee turha laskea. Sen jälkeen Jokerit on hävinnyt kahdesti Kärpille ja voittanut kerran paikallisvastustajansa HIFK:n (vrt. Lukko-Ässät).

Jokereihin verrattuna Lukon harjoitusotteluohjelma on ollut jopa monipuolinen, vaikka jäljellä olevan Ässät-ottelun tilalla olisi voinut olla matsi jotain muutakin joukkuetta vastaan.

Lukko on ainut liigajoukkue, joka ei ole harjoituskaudella hävinnyt yhtään täysiaikaista peliä. Tiedän, että se ei merkitse mitään liigassa, mutta se kertoo jotain joukkueesta. Viime kauden joukkue oppi vihaamaan häviämistä niin paljon, että nyt, vahvistuksien avulla, joukkue pelaa 100% teholla harjoitusottelutkin.

Tärkeää on, että Lukko jatkaa samalla intensiteetillä liigapeleihin. Uskon, että hyvät harjoitusottelut saavat jatkoa liigassa. Kunhan Lukon pelaajiin ei tartu sama käsittämätön heikko itsetunto kuin osalla kannattajista: ei osata nauttia hyvin menevistä peleistä, kun a) pelätään ensimmäistä tappiota b) vähäpätöistetään vastustajia ja c) mennään mukaan vastustajien voivotteluihin (voi voi, kun ne meidän pojat nyt sillä lailla sikailee ja taklaa turhan kovaa).

Kun lukee muiden joukkueiden 2002-2003 viestiketjuja, siellä käy hirveä valitus pelaajien surkeudesta (esim. Jokerit, Hpk). Lukolle en voisi tähän hetkeen parempaa tilannetta kuvitella, mutta sekään ei tunnu kaikille kelpaavan. Käsittämätöntä!

Tällä joukkueella Lukko menee varmasti play-offeihin (liigassa on neljä joukkuetta, jotka keräävät vähemmän pisteitä) ja oma veikkaukseni on, että Lukko taistelee jopa kotiedusta.

On parempi taklata, kuin tulla taklatuksi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti TheBlade


Vaikkakin raportti olikin hieman puolueellisesti kirjoitettu niin kyllä jäi nyt kaivelemaan, että jatkuuko kyseinen sika-linja myös SM-liigassa..? oliko joku katsomassa näitä Ruotsin pelejä ja voisi vahvistaa millä pelityylillä siellä oikein painettiin?

Ainahan nämä raportit puolueellisia ovat. Omia puolustetaan ja vieraita haukutaan, tapahtui mitä tahansa. En silti usko edelleenkään että Lukko mitään sikaa on edes pelannut, kuten edellä kirjoitin niin suurin osa noista jäähyistä menee ruotsalaistuomarien herkän pillin piikkiin. En ole noita pelejä nähnyt, tämä on vain omaa luuloani. Mutta joka tapauksessa Lukon otteet noissa kahdessa harjoituspelissä on huomioitu muuallakin, tänään Satakunnan Kansa kirjoitti pikkujutun noista kahdesta pelistä sekä kuudesta suihkukomennuksesta.

Viestin lähetti TheBlade

Itse olen tietysti iloinen, että harjoituspelit ovat menneet hyvin, mutta silti olisin halunnut harjoitusvastustajiksi tasokkaampia joukkueita..miten käy kun lusmujoukkueita vastaan pelattujen harkkamatsien perusteella lähdetään takki auki vaikka Jokereita vastaan..?

Onneksi liigan avauksessa vastaan ei tule Jokerit, vaan vasta toisessa pelissä. Jokereita vastaan Lukko ei varmaan takki auki lähde. Lukkokin olisi varmasti halunnut pelata harjoituspelejä enemmän suomalaisia huippujoukkueita vastaan, mutta Lukko nyt ei satu kuulumaan niihin porukoihin joita vastaan nämä huiput mielellään pelaavat. Tämäkin on tietenkin vain oma mielipiteeni.

Se mikä näissä tämän kesän harjoituspeleissä on ollut hienoa vuoden takaisiin peleihin verrattuna on se että loukkaantumisia ei ole nyt sattunut. Koputan samalla tässä puupäätäni, ettei tapahdu siinä viimeisessäkään harjoituspelissä.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Korjataan nyt hiukan käsityksiä, joita viesteistäni on ehkä saanut;

Minä siis olen tosissani iloinen Lukon harjoituskauden hyvin pelatuista ja voitetuista otteluista!

Ja olen aika varma, että tämän palstan ihmisistä minä kannustan lukkoa äänekkäimmin ja joka ottelussa olen sataprosenttisesti joukkueen tukena..

Kaudesta ei kuitenkaan tiedä ennen kuin se on ohi..en haluakkaan nyt lietsoa mitään "Lukko häviää kaikki pelit"-sontaa, mutta en myöskään "Lukko on uusi Suomenmestari"-sontaa.. haluan vaan säilyttää jonkun realistisuuden..tosiasiahan on, että Lukko ei PITKÄÄN aikaan tule selviämään pudotuspelejä pidemmälle..

Olisi todella mahtavaa jos joukkue menisi koko kauden läpi kovalla itseluottamuksella ja jos suuret joukkueet taas kokisivat kohtalonsa Äijänsuon jäällä..

Kautta innolla odottaen!
ja ei nyt vedetä niitä herneitä sinne nenään.. :D

TheBlade
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
mikki kuvassa,Ika varo vähän!

Onkohan ruotsalaisten jäähalleissa ollut asennettuna mikrofoneja vaihtoaitioitten läheisyydessä johon olisi tallentunut Ikan käskytyksiä,että nyt taklataan oikein kunnon sika-tyylillä vastustajaa?Varmasti on aika paljon kyse ruosalaisten tuomarien herkkähipisyydestä mutta kyllä varmaan on sitäkin mukana,että lukon pelityyliin on tullut vähän m...aa ja kunnon mies miehelle "pusuja".Nyt ei kattella enää mikä nimi selässä lukee vaan jos on paikka taklaukselle niin silloin taklataan.Tuskin ihan yhtä rämäpäinen meininki liigan alkaessa on.Nyt ei ole vielä väliä pelikielloillakaan,liigassa niitä ei tarvitsisi ottaa parissa pelissä kuutta kappaletta.

Itse odotan lukon tämän hetkiseltä joukkueelta ihan hyviä esityksiä ja runkosarjan lopuksi sijoitusta 5-7.Kyllä siellä edelleen on 3-4 sellaista "aika" varmaa voittaja joukkuetta mutta loput ovat sellaisia tasavahvoja joukkueita joista kuka tahansa voi ottaa sijan 3:sta alaspäin.

Itse lukosta odotan ketjulta Kaipainen-Viinanen-Koivisto aika paljon.Pidän K-V-K ketjua hyvänä haastajana Saarelan ketjulle.Toinen ketju joka varmasti saa tehoja irti vastustajan maalin edessäkin.

Vielä on vähän pelko takapuolen alla,että miten Saarelan yhteispeli/syöttöpeli toimii kanukkien kanssa?Luulisi kyllä,että nyt on sellaiset pelimiehet Pasin rinnalla,että peli kulkisi ihan mallikkaasti.

Itse pidän myös paljon 3. ketjusta Jämsä-Torkki-Siivonen.En odota tältä ketjulta mitään huippu tehoja mutta jos ei Torkki saa vastustajaa raivon partaalle niin ei kukaan.Kun vielä itse pystyy lähtemään ajoissa tilanteesta pois niin naapurille voi tulla Boxia aika paljon.Vielä kun Toke kehittyy pelaajanakin niin voi olla ,että pääsee yllättämään laitureidensa kanssa vastustajan maalivahdin silloin tällöin ja Toke kyllä itse osaa maalin edus "paska" maalien teon.

Ehkä mielenkiintoisin ketju silti on 4. ketju.Yrittävät pelata mahd. hyvin/pitkälle 0-0 tulosta mutta silti Hancock:in tulon myötä ketjussa on myös aika paljon syöttöpelitaitoa ja ainakin Normio varmaan taas saa aikaiseksi muutamia maaleja vaikka peliaika väheneekin hiukan ja luulisi Hancock:lta maalintekokin onnistuvan jos paikan saa ja Vidman niitä kyllä järjestää.Oma pää puhtaasti ja yllättävistä vastahyökkäyksistä verkko heiluu.

Vielä pitää ottaa sellainen asia esille,että mitenkähän vaikuttaa tällä kaudella aika monen sopparin päättymiset tähän kauteen.Ainakin aika monen hyökkääjän sopparit vetävät viimeistä vuotta.Toivottavasti se on vaan positiivista kun moni joutuu näyttämään taitojaan tulevaisuuden työnantajille,ovat he keitä tahansa?Aika monessa joukkueessa on tällä hetkellä sama tilanne,että vedellään viimeisiä soppari kausista.Ensi kevät onkin sitten taas melko mielenkiintoinen ja varmaan ennen kevättäkin yritetään sopia jatkoista parhaiden kanssa.Ensin pelataan tämä kausi loppuun,eikä se ole edes vielä alkanut.Sitä odotellen,hyvät jatkot!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TheBlade

Viestin lähetti TheBlade
Kautta innolla odottaen!
ja ei nyt vedetä niitä herneitä sinne nenään.. :D

TheBlade

Ei vedetä, ei. Itse asiassa olen tuota samaa asiaa ajatellut pitkän aikaa kuin sinäkin, eli toivottavasti hyvät harjoituspelit eivät kihahda hattuun pelaajille. Meille katsojille ne kihahtavat, mutta se sallittakoon. Tämän takia olen toitottanut, että yksi tappio pitäisi tulla harjoituspeleissä, ja mielellään aika rumin lukeminkin vielä. En nimittäin pelkää että Lukko hyvin menneiden harjoitusotteluiden perusteella lähtee takki auki Jokereita tai Tepsiä vastaan, vaan että se tapahtuu ensimmäisessä liigapelissä Ässiä vastaan kotona. Kaikkihan tiedämme kuinka nuo keskinäiset pelit ovat tällä kaudella sujuneet samoin kuin jo muutaman edellisen kauden aikana.

Eiköhän tämä jauhaminen jo tästä riitä pikkuhiljaa. Saisi tosiaan se kausi jo alkaa, että keksisi hiukan uuttakin aihetta välillä.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
joo, saisi se kausi jo alkaa..rupee jutut käymään vähiin vaikka vielä ehditään 900 viestin raja ylittää.. ;)
 

tumpelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko (ja TPS) Sympatiat: UJK,Sport,Kärpät&SaiPa
Hauska tilasto tuo Carlosin... Tosin täytyy tosiaan muistaa, että kaikki eivät ole pelanneet kaikkia vastaan. Paremman kuvan päivän kunnosta varmasti saisi, jos alla olisi vaikka matsi TPS:iä ja Jokereita vastaan. HPK-matsi oli ehkä hieman liian varhaisessa vaiheessa. Siitä huolimatta uskon, että kaudella nähdään kovaa luisteleva, hanakasti ampuva ja nöyrää puolustuspeliä pelaava Lukko. Sillä menolla voidaan noita yllätyspisteitä kahmia, vaikkei aivan niin ylivoimaisia oltaisi, kuin Carlosin tilastojen mukaan voisi olettaa :cool:
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoajan Lukko-meeting..?

Tuli tässä mieleen sellainen hassu idea, että pitäisikö joskus järjestää Jatkoajan Lukko-aktivisteille joku tapaaminen tms. Sellaiset nimimerkit kuin esim. Hearsay, TheBlade, Roku, TiDo28, masaman, Dexu, yellow. Pronger, tumpelo, theLock, Kotkafani ja monet muut, ovat tuttuja ainakin minulle vain näistä Jatkoajan Lukko-aiheisista viestiketjuista.

Ehkä jotkut ovat keskenään "siviilissäkin" hyviä tuttuja, mutta minusta olisi kiva joskus nähdä, millaisia tyyppejä nimimerkkien taakse kätkeytyy. Mikä olisikaan sen hienompaa näin kauden alkaessa, kuin päästä tarinoimaan pyöreän pöydän (ja tuoppien) ääreen näistä sinikeltaisten kettu-paitojen tekemisistä.

Pähkähullu idea vai toteuttamiskelpoinen ajatus? Ottakaahan kantaa..


Viestin lähetti TheBlade
joo, saisi se kausi jo alkaa..rupee jutut käymään vähiin vaikka vielä ehditään 900 viestin raja ylittää.. ;)

Jep, viestiä pukkaa.. mutta jos tässä ketjussa tulee tuhat täyteen niin HIFK-faneilla on kymmenkertainen määrä jo kohta taulussa!
Keskustelu jatkuu..
 
Viimeksi muokattu:

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Olen tassa viime paivat vakavasti miettinyt, etta saapuisin pelipaikalle kahden viikon kuluttua tiistaina kun Lukko ja Assat avaavat uuden kauden Aijansuolla. Viimeisesta nakemastani Lukon pelista on jo yli kaksi vuotta: Jokerit voitti Lukon puolivalieraottelussa Raumalla kevaalla 2000. Koska rinnassa sykkii edelleen ainakin joiltain osin sinikeltainen sydan niin ajattelin jo velvollisuudestakin kayda katsomassa edes yhden pelin talla kaudella.

Asiaa koskien minulla olisi teille paikallisille Lukko-faneille kysymys. Kannattaako minun tilata liput etukateen taalta vai saako lippuluukulta viela silloin tiistaina varmasti lippuja? Jos suunnitelmani pitavat kutinsa, niin olen Suomessa maanantai-iltana. Tarkoituksena olisi Assat-pelin lisaksi kayda katsomassa viela lauantainen TPS-kotiottelukin, joten en viitsisi taysin turhaan lentaa sinne jo alkuviikosta ja tunkea sukulaisille kylaan, jos liput ovat loppu.

Any help is much appreciated.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Eino_Miehelle

Voisin olla mukana tuossa palaverissa jos vaan joku ehdottaa paikkaa ja aikaa.Jokos kaikki ovat 18-v tai mitäs se Domino nyt nykyään vaatii hitaammin kehittyvältä mies sukupuolelta,oliko yli 20-v?Mulle sopii siis milloin vaan,missä vaan?Onkos kaikilla viikonloput töistä vapaat ja miten on iltavuoro-lista?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti JLand
Asiaa koskien minulla olisi teille paikallisille Lukko-faneille kysymys. Kannattaako minun tilata liput etukateen taalta vai saako lippuluukulta viela silloin tiistaina varmasti lippuja? Jos suunnitelmani pitavat kutinsa, niin olen Suomessa maanantai-iltana. Tarkoituksena olisi Assat-pelin lisaksi kayda katsomassa viela lauantainen TPS-kotiottelukin, joten en viitsisi taysin turhaan lentaa sinne jo alkuviikosta ja tunkea sukulaisille kylaan, jos liput ovat loppu.


Tuskinpa halli tiistaina loppuunmyyty on. Hyvää paikkaa ei välttämättä enää saa, mutta istumapaikan kuitenkin. Ja ainahan sen lipun voi käydä ostamassa ennakkomyynnistä heti kun paikkakunnalle saapuu, eli lippuluukulla ei tarvitse jonottaa jollei halua. Ennakkoon lippuja saa ainakin seuraavista paikoista:

Lukon toimisto
Prisma
Nortamonkadun Shell
ABC Talliketo (entinen Tallikedonkadun Shell)

Lipunmyynti noissa paikoissa jatkuu aina pelin alkuun saakka.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Kiitoksia, Roku, tiedoista. Jos istumapaikan kerran varmuudella saa niin silloin minun on turha kiirehtia Helsingista maanantaina paikalle vaan voin ottaa hotellissa palauttavat unet.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Joo, kyllähän niitä lippuja tosiaan riittää, että ei huolta.. itse olen istumalipun ostanut joskus KAUAN sitten, joten hyvien paikkojen riittävyydestä en mene sanomaan..ja silloinkin kun ostin istumalipun menin seisomaan.. :)

Lukkohan käyttää nykyään myös lippupalvelua, vai mikä se nyt on..? eli sitä kautta saa melko varmasti lipun varattua, ja ehkä netistäkin..

Ja eihän Lukon viestimäärä nyt HIFKille vedä vertoja, mutta onhan näissä kaupungeisskin nyt hippasen kokoeroa.. :)

Ja siitä kokoontumisesta; mielenkiintoiselta kuullostaa mutta epäilen valtaosan keskustelijoista olevan sen verran minua vanhempia, että mahtaako mitään juttua syntyä..? ja nyt kun ammattikorkeassa alottelin niin baarista löydän itseni vähän liiankin usein.. :D

btw, Lukkofanit tekevät matkoja tämän vuoden puolella Helsinkiin (HIFK ja Jokerit), Ouluun, Turkuun ja Poriin.. päiviä en muista.. ja faniristeilykin on taas tulossa..

se risteily on 2.11. Lukko-Jokerit pelin jälkeen, joka alkaa poikkeuksellisesti klo 16.00, sitten lähtee bussit kohti Tkua.. onkohan tästä nyt hiukan aikaista ilmotella.. :D
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lippupalvelusta ja muuta valitusta....

Niin mitenkäs tämä Lippupalvelu oikein toimii? Eli kun Lukko nyt käyttää sitä, niin eikö esim. Helsingistä voi Lippupalvelusta ostaa lipun Lukon kotipeliin?

Tuo tapaaminen kuulostaa ihan hyvältä idealta. Itse kuitenkin joudun kieltäytymään ainakin mikäli se tiistaina 17.9. pidetään. Silloin nimittäin olen töissä, ja kauden avausmatsi jää väliin!

Tana sentään. En muista koska näin ohraisesti on viimeksi käynyt? Ei se niinkään muuten riso, mutta kun Ässät on vastassa. Onneksi Lukon kotipelit ajoittuvat niin hyvin että aika usein pääsen peliin. Kausikortinkin otin ihan uhallakin, vaikka pitkään meinasin että jätän väliin.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
meeting

Tapaaminen on hyvä idea! Valitettavasti itse poistun maasta jo 14.9 eli siinä Rokulle lohdutusta: En näe yhtään matsia koko kauden aikana, koska joulunakin ehdin Raumalle vain pyhiksi. Velipoika on kuitenkin luvannut updeitata säännöllisin hockeynight/urheiluruutu/U.kanava nauhoituksin.. onneksi sm-liigan sivuilla on reaaliaikainen compaqin tulospalvelu..
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ai jassoo?

valitettavasti itse olen siirtynyt vakoilijaksi vihollisen alueelle ja toteutan omasta mielestäni onnistunutta sissitoimintaa Isomäeltä käsin, jotta kannattaako hyvä "underground" -toiminta....?? Jos siis esikunta kutsuu rintamalta takaisin niin voisin osallistua tapaamiseen, mutta lennot ovat suht vaarallisia järjestää näinkin syvältä vihollisen linjan takaa, jotta ans kattoo ny....
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Tuolla Sinikeltaisen Areenan puolella ollaan käyty nyt parina viime päivänä keskustelua Lukko pelaajien sopimusten pituudesta. Siellä ollaan jo huolestuttu, että tämän kauden jälkeen kaikki parhaat viedään käsistä ja joukkue hajoaa pahemman kerran. Ajattelin pistää tähän joitakin pelaajia joiden sopimusten pituudesta olen aivan varma. Muut voivat sitten täydentää tai korjata listaa jos muistaa paremmin.

Maalivahdit:
Petri Vehanen -> Sopimus loppuu keväällä 2005
Mikael Vuorio -> en muista loppuuko 2003 vai 2004

-Maalivahti tilanne näyttää siis varsin hyvältä. Vehanen seisoo luukulla vielä kolme vuotta jollei kehitystä tapahdu niin paljon, että suuri ja mahtava NHL vie ennen sitä.

Puolustajat:
Erik Hämäläinen -> Sopimus mahdollistaa ulkomaille lähdön keväällä. Muuten mallia 1+1.
Toni Porkka -> Sopimus kevääseen 2004
Janne Niskala -> Sopimus kevääseen 2004
Jaakko Harikkala -> Pidensi sopimustaa Niskalan tavoin kevääseen 2004
Marko Toivonen -> 2003
Topi Lehtonen -> 2003
Ville Piekkola -> 2003
Teemu Kesä ->2003

-Puolustajienkin sopimustilanne näyttää ihan hyvälle, kun neljän runkopakin sopimus jatkuu tämän kauden jälkeenkin. Eepillä on tosin mahdollisuus lähteä vielä ulkomaille yrittämään, mutta mahtaakohan mies enää jaksaa lähteä? Toivonen, Lehtonen, Kesä ja Piekkola ovat kaikki korvattavissa jos joku päättää kauden jälkeen lähteä muille maille.

Hyökkääjät:
Toni Koivisto -> Teki keväällä uuden kahden vuoden sopimuksen joten ilman NHL:ää jatkaa vuoteen 2004
Mika Viinanen -> Jatkoi myös sopimustaan vuodella ja näin ollen Iiro pysyy ganaalin partaalla kevääseen 2004
Teemu Normio -> Iiron tavoin jatkoi sopimustaa vuodella joten jatkaa kevääseen 2004
Hermanni Vidman -> Sama kuin kahdella edellisellä.
Janne Siivonen -> Teki vain vuoden sopimuksen keväällä joten loppuu tämän kauden jälkeen
Sami Torkki -> Muistaakseni loppuu kevääseen
Markus Jämsä ->loppuu keväällä 2003
Matti Kaipainen -> Tästä en ole varma, että loppuuko tähän kauteen vai onko vielä ensi kausi
Pasi Saarela -> Optio jo menossa joten keväällä on edessä uudet neuvottelut
Jaakko Hagelberg -> Sopimus pitää miehen Raumalla aina vuoteen 2005
Samu Isosalo -> Sopimus loppunee tähän kauteen
Juha-Pekka Ketola -> Sopimuksen pituudesta ei mitään tietoa
Kanadalaiset -> Kaikilla on vain tämän kauden kattava sopimus

-Hyökkääjien kohdalla Santalalla tulee vielä hikinen iltapuhde eteen, kun jossain vaiheessa pitää alkaa solmimaan uusia sopimuksia. Avainpelaajien kanssa on kuitenkin jo sopimukset jollei Saarelaa oteta mukaan. Tietysti Torkin, Kaipaisen ja Siivosenkin kanssa olisi suotavaa tehdä jatkosopimus mahdollisimman pian.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eino_Miehelle: Tapaaminen on hyvä ajatus. Tosin Ässät-peli jää väliin, valitettavasti. Tps-matsi lauantaina avaa meikäläisen liigakauden.
 

piikki

Jäsen
Mikäs on jäbien kuntotilanne. Joko Harrikkala on pelikunnossa ja eiks sit kaikki ole iskussa?

Kaik pitää tapaamist hyvän ideana mut kukaan ei oo tulos :D

Noinkoha kukaan ei tuu hallil :D
 

tumpelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko (ja TPS) Sympatiat: UJK,Sport,Kärpät&SaiPa
Viestin lähetti Dexu

Marko Toivonen -> 2003

Matti Kaipainen -> Tästä en ole varma, että loppuuko tähän kauteen vai onko vielä ensi kausi
Juha-Pekka Ketola -> Sopimuksen pituudesta ei mitään tietoa

Toivosen sopimus kattaa muistaakseni 03-04 -kauden.

Kaipaisella puolestaan vuoden sopimus, ellen aivan väärin muista.

Ketolahan pelaa junioreissa, joten luultavimmin jatkaa Lukossa ensi kauden jälkeen ja yrittää vakiinnuttaa paikan liigajoukkueessa.

Tapaamisesta sen verran, että asustelen ja työskentelen Turussa. Toki täältä pääsisi lähtemään, mutta luultavimmin ei tulisi lähdettyä - armeijaslangia käyttääkseni: henkilökohtaisista syistä. Muutoin ihan hyvä idea, että Lukon kannattajat pitävät toisiinsa yhteyttä ja mikä jottei yritä saada haalittua populaa hallille. Miitti siis mieluummin sinne kuin baariin tai vastaavaan...
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harikkalan pitäisi olla pelikunnossa liigastartin aikoihin.. pelaako sitten, en tiedä.

Se on faktaa, että nykyiset nuorehkot runkopelaajat alkavat lähteä maailmalle (lue: pois Raumalta) viimeistään siis 2004, mutta tarkoitus varmaan on, että nuorten pelaajien kasvattaminen ja kehittyminen Lukossa on kestävää eli uusia potentiaalisia pelaajia tulee joka vuosi jonkun verran. 03 - 04 pitäisi siis mm. Ketolalla, Fogströmillä ym. olla jo peliaikaa melkoisesti.

Tapaamisest se verra et olis hiano kuul puhuk piikki sillaiku kirjotta :D
 

piikki

Jäsen
Viestin lähetti Pronger
Harikkalan pitäisi olla pelikunnossa liigastartin aikoihin.. pelaako sitten, en tiedä.

Nii kyl se sanotaa täski ketjus et leikkaus o ohi ja kaike pitäis ol kunnos. Mut ei se viel merkkaa et se ois pelis mukan. Tietäätks joku jotain mitä ei sanot tuolla aikasemmi?

Näyttäs vähä silt et jäbät ois kunnos koko lössi. Pitäskö jo hehkuttaa uudes ketjus Ässäpelii :D

Se on faktaa, että nykyiset nuorehkot runkopelaajat alkavat lähteä maailmalle (lue: pois Raumalta) viimeistään siis 2004, mutta tarkoitus varmaan on, että nuorten pelaajien kasvattaminen ja kehittyminen Lukossa on kestävää eli uusia potentiaalisia pelaajia tulee joka vuosi jonkun verran. 03 - 04 pitäisi siis mm. Ketolalla, Fogströmillä ym. olla jo peliaikaa melkoisesti.

Tapaamisest se verra et olis hiano kuul puhuk piikki sillaiku kirjotta :D [/B]

Kyl mää niinku näi. Okkei. Täs viestis tais tul vähä liioteltu. Mut mää tuski pääs paikal kuiteski sovitaan sellane tapaamine jot kaik kannattaa mut kukaa ei tul paikal :D
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Harikkala aloitti jäätreenit eilen ja on varmuudella mukana liiga avauksessa jollei sitten tapahdu loukkaantumisia. Jaskan pitäisi olla pelikunnossa jo viikon kuluttua eli ei mitään hätää. Ja tämä viesti saatiin eilen Lukon uudelta Kettu-kanavalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös