Lukko kaudella 02-03

  • 103 609
  • 1 212

Waltz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Tinke on juuri sitä, mitä joukkue kaipaa niiden pitkien tappioputkien aikana tai tappioiden jälkeen bussissa takaisin kotio."

Tuskin on hirveesti Ilveksen bussissa istuneita lohduttanut Tinken jutut murskatappioiden jälkeen. Lisäksi ei oikein sovi noihin kommentteihin se seikka että Tinke ottaa yhteyttä muihin seuroihin ja jättää uppoavan laiva.

Minulla ei ole mitään Tinken tuloa vastaan, MUTTA. Mieluummin tarvittaisiin joku taitava sentteri. Tinke ei ole enää sama kuin pari kautta sitten. Ja kolmanneksi, jos on totta että Peltomaa on ottanut yhteyttä Lukkoon, ei se osoita hirveetä lojaalisuutta ja sikäli on turha maalata liian suuria henkilökultteja.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi voi

Sami Torkin toilailusta torstaina on muuten sitten lähtenyt virallinen kantelu eteenpäin, eli alkuviikolla saamme tietää pelikiellon pituuden. No, kai Token lopullinen läpimurto eliittiin vaatii tämmöisenkin hölmöilyn.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuntuu vahvasti siltä, että kaljun aikana huippusentterit tulevat Raumalle ainoastaan vastustajan pelipaitaan sonnustautuneena.
Kauankos Ika on metsästänyt ykkösketjun pelintekijää? Vastaus:
Koko Lukossa olo aikansa..eikä vieläkään ole löytynyt..eikä löydy
Veikkaajan niko kapasen jutussahan kalju ruikuttaa että senttereitä ei löydy mistään, outoa tässä on se että muista joukkueista kyllä löytyy..Esimerkkinä Bluesin Peter Sarno, äijä tuli kymmenen matsin try-outille tehden alun haparoinnin jälkeen yli pisteen per peli..eilisessäkin matsissa 2+3..eikä varmasti ole paljoa Cipollaa kalliimpi..eli olikohan kaljulta virhe lähteä itse könyämään rapakon taakse tuoden tuliaisina pari tusinamiestä..
ja puhe siitä et näiltä tän hetken "nikkareilta"ei odoteta pisteitä on täyttä paskaa, mikä joukkue hankkii ulkomaiset pelaajansa vain täytemiehiksi?
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Sarno ei todellakaan taida olla kovinkaan halpa mies Blegille. Sarnon statit viimiseltä kahdelta kaudelta ovat seuraavat:
2000-01 Hamilton Bulldogs AHL 79 19 46 65 64 -- -- -- -- --
2001-02 Hamilton Bulldogs AHL 76 12 40 52 38 15 6 7 13 4

Joten en millään todellakaan jaksa uskoa, että hän olisi saman hintaluokan pelaaja kuin Cipolla.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Voi voi

Viestin lähetti Roku
Sami Torkin toilailusta torstaina on muuten sitten lähtenyt virallinen kantelu eteenpäin, eli alkuviikolla saamme tietää pelikiellon pituuden. No, kai Token lopullinen läpimurto eliittiin vaatii tämmöisenkin hölmöilyn.

Paska säkä, itsekin juuri kehuin Torkkia ja nyt äijä menee tekemään lähes suurimman munauksen mitä pelaaja voi tehdä.

Jos oikein kunnolla on rikkonut tuomarin koskemattomuutta (itse en ole tilannetta nähnyt, enkä edes saanut kunnon raporttia asiasta) niin voidaan odotella 5-10 matsin penalttia kuten muutama kautta sitten kaksikin Jokerien pelaajaa sai (Otto 5 peliä ja Strömberg 10)
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
No Torkki ei ollut kunnolla tönäissyt hieman vaan työnsi pois tieltään. Ströbä veti kunnon pommin sillon ja se näytettiin töllössäkin. Mikäli tilanne olisi ollut törkeä siis toi Token niin olisi varmaan hokinaitissa jotain mainintaa ollut. Veikkaisin maksimissaan 3 peliä tuosta tilanteesta, mutta itse en välttämättä lähtisi antamaan lainkaan. Tämä tietysti Kettulasien läpi nähtynä :D.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä Torkin hommasta nyt tulee jauhettua, mutta minua kiinnostaisi tietää että miten näissä pelirangaistuksissa yleensä menetellään? Eli onko niin että aina kun pelaaja lentää suihkuun siitä lähtee tieto eteenpäin, ilman että pelikieltoa välttämättä olisi tulossa? Tiedän kyllä pelirangaistuksen ja ottelurangaistuksen eron.

Itse valmistaudun siihen, että sieltä saattaa tulla ihan millainen tuomio tahansa. Todennäköistä on tuo kolmen pelin lepo, mutta en ylläty pidemmästäkään kakusta. Toiveissa tietenkin on että asia painetaan villaisella, mutta siihen tuskin on mahdollisuuksia enää.
 

Seepra

Jäsen
Viestin lähetti Roku
Tästä Torkin hommasta nyt tulee jauhettua, mutta minua kiinnostaisi tietää että miten näissä pelirangaistuksissa yleensä menetellään? Eli onko niin että aina kun pelaaja lentää suihkuun siitä lähtee tieto eteenpäin, ilman että pelikieltoa välttämättä olisi tulossa? Tiedän kyllä pelirangaistuksen ja ottelurangaistuksen eron.

Kyllä, aina kun pelaajalle, valmentajalle tai mehupullon täyttäjälle tuomitaan pelirangaistus käytöksestä tai ottelurangaistus, tilanteesta tehdään raportti, joka lähetään liittoon/liigaan. Ainoa tapaus, jossa pelirangaistuksesta käytöksestä seuraa yhden pelin kielto, on kun rangaistus on tuomittu ottelun päättymisen jälkeen eli ottelun jälkeisistä tapahtumista. Itse luulen, että Torkkia näpäytetään 2-3 ottelun pelikiellolla.
 

Pakki105kg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, New England Patriots
Tinke

eilen (sunnuntaina) jäähallilla hallimiehet kertoivat että tinke olisi tulossa raumalle.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Re: Tinke

Viestin lähetti Pakki105kg
eilen (sunnuntaina) jäähallilla hallimiehet kertoivat että tinke olisi tulossa raumalle.

Mielenkiintoinen uutinen, ja kyllä ihan hieno asia lukolle.
Vaikka Tinke ei ole ollut tällä kaudella hurjassa vireessä, saattaa seuranvaihto tehdä terää. Ja se on varmaa että Tiken tulo vahvistaa lukon rivejä, saadaan Kaipaisen ja Token rinnalle kolmas kova vääntäjä joka onnistuessaan saattaa naputella sopivasti pisteitäkin. Ja onhan se parempi saada nyt tinke riveihin, kuin olisi tehnyt ennen kautta kalliin sopimuksen. Ei varmaan oo tällä hetkellä lukolle kallis pelaaja. Ja koska katsoja keskiarvo on on 200 yli tavoitteen, saadaan rahat tinkeen siitä.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Hyvä juttu

Ihan hyvä juttu siis,jos Tinke tulee lukkoon mutta kannattaisiko ennemmin katsella jos jostain löytyisi esim. kiekollinen pakki.Vaikka Niskalakin kuntoutuu kuukauden sisällä ja varmasti myös Piekkolakin jossain vaiheessa pääsee peliin mukaan niin ei Niskala ole ollut ihan niin "kuuma" pelaaja mitä viime kaudella.Tietysti asiaan on vaikuttanut pakkiparin vaihto,peliaika yms. mutta jokatapauksessa.Enemmin haluaisin jonkun jalallisen/kädellisen pakin kuin Tinken.Jos taas ei pakkia ole saatavalla ja mitään parempaakaan ole tarjolla niin otetaan Tinke pois kuljeksimasta ennenkuin joku Nielikäinen.Kattellaan kumminkin ihan rauhassa tuleeko Tinke yleensä lukkoon ja koska?Eikös lukolla ole peli ilvestä vastaan 4.12 eli ensi viikolla.Missäs paidassa Tinke silloin pelaa?
 

Belander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loistavaa..

Täytyy suoraan sanoa, että onpahan Baltikaturnauksen maajoukkue aika erikoinen :o)

Mutta loistavaahan on ennen kaikkea, että Lukosta mukana on jopa kolme pelaajaa, nimittäin Toni Porkka, Sami Torkki ja Pasi Saarela. Hyvä että äijätkin saavat vähän porkkanaa hyvin menneiden pelien lisäksi. Siispä verkot heilumaan niin lisää tilaisuuksia on varmasti luvassa...
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Unohdetaan Peltomaa ja hankitaan mieluummin Ville Immonen..
Kari Jalonen monotti Immosen ulos tepsistä joten kettujohdon pitäis nopeasti väsätä jonkunnäköinen sopimustarjous, ettei taas jäädä nuolemaan näppejä.Villehän on vielä nuori ja kaikinpuolin erittäin kehityskelpoinen kaveri, ja vielä isokokoinenkin kaikenlisäx
Itse toivoisin näkeväni Villen lukkopaidassa vielä tällä kaudella, ja
tämä hankinta päättäisi herran nimeltä Cipolla räpellyksen Lukossa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös