Lukko - Jokerit 20.9.

  • 7 781
  • 115

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Takaan sen sillä, että jos aloitetaan (riskillä) 5-3 ylivoima ilman maalivahtia pelaten vastustajan kenttäalueella ja vastustaja voittaa aloituksen 100-0, "meillä" on kuitenkin kaksi vapaata miestä, jotka voivat yksinkertaisesti keinolla millä hyvänsä estää purkamisen ja ottaa siitä vaikka jäähyn. Sitten jatkettaisiin tasavajaalla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vastustaja ei pääse enää ylivoimaan, koska peliaika ei riitä.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Oli kyllä hyvä peli Lukolta ja erityisesti Vehaselta. Mutta on se vaan kumma kun tuo yleisö ei ainakaan vielä löytänyt tietään Äijänsuolle. Tänäänkin vain 2900 katsojaa, kun itse olisin odottanut lähemmäs 4000 katsojaa! No ehkä jos TPS kaatuu lauantaina Turussa niin sitten HPK pelissä voitaisiin saada jo 3500 katsojaa vaivautumaan hallille.

Tietääkö kukaan muuten mitä Markus Jämsälle tapahtui? Miestä ei enää ensimmäisen erän jälkeen kentällä saatikka edes vaihtoaitiossa näkynyt. Täytyy vaan toivoa ettei ainakaan mistään vakavammasta loukkaantumisesta ole kyse.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äänentoistosta ja Jämsästä

Semmoiseen asiaan pitäisi kiinnittää tuolla hallissa huomiota, että äänentoisto on ihan perslävestä. Mitään kuulutuksia ei kuulu, ainoastaan Saarelan maaleissa J.K sai sen verran ääntä kurkustaan että kuului munkin paikalleni.

Mitään en tiedä esim. siitä asiasta, ketkä ne henkilöt siinä toisella tauolla olivat, jotka jäällä kävivät pokkaamassa. Jotain se J.K höpisi mikkiin, mutta mitään selvää siitä ei saanut.

Jo Pitsiturnauksessa huomasin tämän asian. Vaihdoin paikkaa silloin hallissa tiuhaa tahtia, eikä se kuulutus kuulu missään kunnolla.

Raumalla on aina ollut huono äänentoisto, mutta näin huono se ei ole koskaan ollut. Eikä mulla vaikkuakaan korvissa ole, just rassasin kotona teräsharjan kanssa ennen kuin lähdin ajelemaan hallia päin.

Se mikä siinä ihmetyttää, on se, että siihen äänentoistoon tehdään usein parannuksia (tai ainakin näin kerrotaan), mutta missään sitä ei huomaa.

Jämsästä:

Kuka se Lukkopelaaja oli, joka eka erässä sai kovan niitin heti alussa? En tunnistanut tyyppiä, ja tuli mieleen kun Jämsä poistui kesken pelin, että oliko se hän?

Muussa tapauksessa en osaa sanoa ainakaan mitään miehen kohtalosta.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tuliko tämä maalivahdin poisotto nyt jollekin oikeasti yllätyksenä?

Johan tästä mahdollisuudesta oli Kiekkopesässä viime kaudella puhetta, kun pahaa pelättiin kaikillepisteitäjatkoaikasäännön rantautuvan Suomeenkin. (pelko osoittautui aiheelliseksi)
4-4-pelissä kannattaa jatkoajalla ehdottomasti ottaa maalivahti pois, jos vaan vastustaja ei ole lähimmän 10 pisteen marginaalissa omasta joukkueesta, kyse on vain siitä kumpi joukkue ehtii ensin.


Tyhjään maaliin tehdyt maalit tuntuvat muutenkin halvoilta ja likaisilta osumilta, saati sitten kun niillä saavutetaan ylimääräinen piste, mutta sääntö on sääntö. Eivät argumentit keväällä kelvanneet, joten nielkää puoltajat ja säätäjät sotkunne itse.

Lehkoselta toki oikea veto. Miksi ei ottaa veskaria pois, kun ei kerran ole mitään mahdollista hävittävää? (tai hävittävän maksumiehinä itse asiassa ovat ne joukkueet jotka Jokereiden kanssa sarjataulukossa taistelevat) Syy on idioottisäännön.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylläpä täällä nyt jaetaan kiitoksia Lehkosen "ovelalle" vedolle. Mitähän erityisen "ovelaa" tuossa maalivahdin poisottamisessa oli? Eiköhän sen pitänyt olla kaikille selvää jo ennen kautta kun tästä uudesta jatkoaikasäännöstä kerrottiin. Ihan samalla tavalla olisi tehnyt Jokerit jos tilanne olisi ollut toisinpäin, koska yksi mahdollinen lisäpiste Lukolle ei Jokereita olisi haitannut. Olisi kuitenkin ollut parempi mahdollisuus yhteen lisäpisteeseen itselle.

Sitä vain mietin mikäköhän näillä Lehkosen "ovelan" vedon kehujilla olisi mielipide jos tilanne olisi ollut päinvastoin ja sen tekijä olisi ollut Summanen? Jos Lukko olisi tehnyt maalin tyhjiin, olisitte todennäköisesti naureskelemassa, kuinka tyhmä se Summanen on. Ja luulisin myös, että Mane:n mielestä tämä uusi sääntö olisi paljon parempi kun Jokerit olisivatkin "hävinneet".

Mikäkö pointti tässä kirjoituksessa oli?

Se, etten voi kun ihmetellä että tämä jatkoaikaratkaisu todellakin tuli joillekkin yllätyksenä. Näitä tulemme näkemään tällä kaudella aina, kun vastakkain ovat eri sijoituksista taistelevat joukkueet.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiitos Lukolla ja Lehkoselle

Jokerit jatkaa siis edelleen ilman pistemenetyksiä vaikka yllättävän tiukaksi peli meni ja voittokin tuli hieman halvasti.

Vehanen oli ilmeisesti melkoisen maaginen, sikäli mikäli Sumon antamat kehut Jokeri-joukkueelle on olleet aiheelliset eikä siis vain piruilua löysästi pelanneelle miehistölle. Torjuntojen valossa molemmat maalivahdit on saaneet tehdä töitä palkkansa eteen ja nuo Vehasen lukemat on todella hurjat, joten eiköhän Jokeritkin ole antaneet Raumalla kaikkensa. Ja ehkäpä Lukko on tosiaan parempi mitä nimilistaa katsomalla voisi luulla, ainakin molemmat mestarisuosikit, Tappara ja Jokerit, on olleet Raumalla todella kovilla - Tappara tosin taisi olla silloin liikkeellä hieman lepsulla asenteella.

Ilmeisen siistikin tuo peli on ollut kun ainakaan vielä ei ole kukaan valittanut kummankaan joukkueen rumista otteista.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mane ja V. Naapero tuossa edellä kysyivät, tuliko tämä veskarin poisotto todellakin jollekin yllätyksenä. Tunnustaudun tyhmäksi. Minulle se tuli yllätyksenä. Ja niin oli kuulemma tullut tuomareillekin, jotka olivat lehtitietojen mukaan pitäneet minuutin palaverin aiheesta, saako jatkoajalla näin tehdä. Myös erotuomaritarkkailija Juholalle asia valkeni vasta nyt. Raumalla vittuuntuneet fanit olivat kuulemma lopussa huutaneet "Kiitos, Ismo"-huutoja. Joten ei se nyt Mane ja kumppanit kaikille ollut selvää. Meitä tietämättömiä oli paljon.

Kyllähän tämä asia nyt jälkeenpäin on minullekin selvä. Tietysti jatkoajalla kannattaa hakea riskillä maalia, etenkin kun joukkueet ovat "eri sarjaa". Onko tämä sitten hyvä vai huono, en tiedä. Väriä tulee ainakin jatkoaikaan. Aika monia tuntuu korpeavan se, että juuri Jokerit hyötyi tästä. Miksiköhän ;)?
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Re: Jämsästä

Viestin lähetti Roku
Jämsästä:

Kuka se Lukkopelaaja oli, joka eka erässä sai kovan niitin heti alussa? En tunnistanut tyyppiä, ja tuli mieleen kun Jämsä poistui kesken pelin, että oliko se hän?

Ei se ollut Jämsä joka sai eka erässä sen kovan niitin vaan Hermanni Vidman joka kyllä pelasi ottelun loppuun asti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Veikkaan että varsinkin Tapparalaisia korpeaa

tuo ratkaisu, ainakin mun sieltä saamat viestit oli hieman katkeran sävyisiä. :p

Mä en kyllä yllättynyt tuosta veskarin poisotosta, mä jo juttelinkin kaverin kanssa ennen jatkoajan alkua että nyt Jokerit voi halutessaan ottaa maalivahdin pois ja hakea ratkaisua 5:llä kenttäpelajalla - No se olikin Lukko joka näin teki ja Jokerit kuittas täydet pisteet.
 

Carlos

Jäsen
Puolueeton raportti

On vaikea sanoa miksi ottelu päättyi siten kun päättyi. Tuliko Jokerit peliin takki auki vai laittoiko Lukko vaan niin helvetisti kampoihin? Katsomoon sanoisin että kyllä Jokeritkin yritti mutta lukko yksinkertaisesti luisteli, taklasi ja karvasi sen verran että Jokerit ei saanut yliotetta. Ensimmäinen erä oli jopa lukon maalipaikkojen valossa. Muutama paha paikka, jotka Ram otti kiinni mallikkaasti. Sen sijaan Jokerit ei saanut aikaan yhtään huokausta/kiljahdusta raumalais-yleisössä.

Toinen erä mentiin sitten aika tasaisissa merkeissä, ja Jokerit tasoitti Lukon otteen herpaantuessa hetkeksi. Erityisesti pisti silmään Jokeripakiston surkean huonot vedot ylivoimassa. Muutamaan kertaan kiekko ei jaksanut mennä ilmassa edes maalille asti. Jokereilta parasta esitti Törmänen-Aalto akseli, joka oli oikeastaan ainoa kenttä joka sai kunnolla pelin pyörimään Lukko-päädyssä. Sen sijaan ihmettelin Rosan ja Banhamin lähes täydellistä näkymättömyyttä. Lähinnä kultakypärän ansiosta huomasin Rosan pelaavan ja Banhamiinkin kiinnitin huomiota vasta toisen erän loppupuolella ensimmäisen kerran.

Kolmannessa erässä Jokerit oli ehkä hivenen niskan päällä kunnes Saarela sai kiekon keskialueella ja pyssytti Ramin kainalosta 2-1. Tämä mielestäni oli torjuttavissa, vaikka kova veto olikin. Tämän jälkeen Lukolla alkoi maila täristä kädessä kun he huomasivat että tämä peli on voitettavissa. Eikä aikaakaan kun tasoitus tuli, taidolla vai tuurilla, en osaa sanoa kun olin toisessa päässä kenttää. Loppuerä mentiin sitten saman kaavan mukaan, tarkkaa keskialueen kyttäämistä eikä paljon maalipaikkoja ollut.

Jatkoaika olikin sitten melkeinpä pelin parasta antia. Mentiin vauhdilla päästä päähän ja tilanteita syntyi. Rosa ja Mikkola pääsivät 2-1 hyökkäykseen, mutta Mikkola ampui suoraan syötöstä maalin ohi. Hetki tämän jälkeen Saarela pääsi yksin läpi, jolloin Koivisto koukkasi hänet kumoon. Koivisto jäähylle, ja sen jälkeiset tapahtumat onkin jo käsitelty.

Jos jotain yksittäisiä pelaajia pitäisi poimia, sanoisin että ilman muuta Vehanen oli loistava mutta ei joutunut niin suuren urakan eteen kuin numeroiden valossa luulisi. Noin puolenkymmentä paraatipelastusta, muuten ihan perustorjunnat riittivät. Jokereilta Ari Vallin näytti edelleen että luistin kulkee, oli ilo katsella. Jatkoajalla Lukon Koivisto vielä väläytteli mailavirtuoosin ominaisuuksia ja kieltämättä teki vaikutuksen. Muutenkin lukon junnukaartille iso plussa, todella esimerkillistä yritystä.

Mikä loppujen lopuksi ratkaisi pelin, oli Jokereiden selvästi parempi rutiini. Taso pysyy yllä läpi ottelun ja kun naapuri hetkeksi uinahtaa, verkko pöllyää. Ei sillä, kyllä Lukollakin oli mahdollisuus jopa voittoon mutta kuten sanoin, kokemus ja rutiini loppujen lopuksi vei voiton. Hyvä peli kaikenkaikkiaan!
 

D4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, futiksessa Tottenham
Väriä jatkoaikaan

Enkä tietystikään tarkoita, että nämä sivustot pitäisi muuttaa kirjavammiksi väreiltään.

Asiaan. Niin, kaipa sitä voi sanoa värikkyydeksikin, kun jatkoajoilla jaellaan ilmaisia pisteitä joukkueille. Itse asiassa voitaisiin muuttaa jatkoaikasääntö sellaiseksi, että joukkueet eivät saa pitää maalivahtia kentällä, näin saataisiin takuuvarmasti värikkäitä jatkoaikoja.

Minä en ihan oikeasti käsitä, kuka nauttii tällaisista näytöksistä. Jos minä olisin Jokerifani, niin pikemminkin häpeäisin tuota eilen saatua ylimääräistä pistettä, kuin siitä nauttisin. Tapparafanina (hyi olkoon, mikä ajatus) taas varmaan ihan puhtaasti vituttaisi.

Värikkäitä, my ass!
 

Waltz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni täysin oikein ottaa maalivahti pois ja hieno piste, vaikka tappio tulikin. Minusta se ei tuntunut tappiolta, vaikka hallilla olleista saattoi. Ainoastaan yksi asia ihmetyttää. Miksei katsottu kumpi voittaa aloituksen ja otettu sitten Vehanen pois? Aikaahan oli melkein minuutti siinä ajassa ehtii tuoda kiekon ylös pariinkin kertaan. Nyt heti eka purku johti turhaan maaliin omaan päähän.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä ihmeen häpeää?

Miksi Jokereiden tulisi saadusta pisteestä tuntea häpeää? Lukko pisti kaiken peliin ja yritti saada tuon täyden kahden pisteen potin. Se ei onnistunut, mutta ei noita nyt todellakaan lahjapisteiksi voi sanoa. Päämääränä oli jatkoaikavoitto niin kuin pitääkin. Tämä on uusi sääntö ja kukin hyödyntää sitä niin kuin parhaaksi näkee, ainakin jatkoajalle saatiin enemmän väriä. Viime kaudella niissä ei ollut mitään hohtoa. Neljän kenttäpelaajan systeemillä peli menee pelkäksi kyttäilyksi ja surffailuksi.
 

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
Re: Väriä jatkoaikaan

Viestin lähetti D4

Minä en ihan oikeasti käsitä, kuka nauttii tällaisista näytöksistä. Jos minä olisin Jokerifani, niin pikemminkin häpeäisin tuota eilen saatua ylimääräistä pistettä, kuin siitä nauttisin. Tapparafanina (hyi olkoon, mikä ajatus) taas varmaan ihan puhtaasti vituttaisi.

Värikkäitä, my ass!

Kaksi pistettä on aina kaksi pistettä eikä siinä ole mitään hävettävää. Niin pelataan kun säännöt sanovat, piste. Tietysti voidaan keskustella tämän uuden säännön mielekkyydestä. Varmasti parempia vaihtoehtoja jatkoaikasäännöiksi on olemassa, ei tämä uusi kovin järkevältä tunnu. Mutta minä en ainakaan häpeä yhtään saavutettua toista pistettä vaan olen siihen erittäin tyytyväinen. Jos Ilves saa tällä kaudella jossain vaiheessa samalla tavalla lisäpisteen niin häpeä vaan ihan rauhassa...epäilen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Häpeäisin?

Viestin lähetti D4
Minä en ihan oikeasti käsitä, kuka nauttii tällaisista näytöksistä. Jos minä olisin Jokerifani, niin pikemminkin häpeäisin tuota eilen saatua ylimääräistä pistettä, kuin siitä nauttisin.
Värikkäitä, my ass!

Joo, annetaan pois se piste, niin ei tarvitse kenenkään hävetä. Annetaan Lehkoselle vielä toimitsijakieltoa, kun tuli käyttäneeksi sääntöjä tällä tavalla väärin hyväkseen. Pannaan Antti Aaltokin pelikieltoon, kun teki maalin, vaikka vastustajalla ei ollut maalivahtia. Viattomat Jokeri-fanit joutuvat häpeämään tällä tavalla saavutettua pistettä. Hyi olkoon.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Väriä jatkoaikaan

Viestin lähetti D4

Minä en ihan oikeasti käsitä, kuka nauttii tällaisista näytöksistä. Jos minä olisin Jokerifani, niin pikemminkin häpeäisin tuota eilen saatua ylimääräistä pistettä, kuin siitä nauttisin. Tapparafanina (hyi olkoon, mikä ajatus) taas varmaan ihan puhtaasti vituttaisi.

Värikkäitä, my ass!

Jep. Hävettää ja rajusti. Ihan ilmainen säälipiste, mitään ei sen eteen tarvinnut tehdä. Paljon enemmän toki kun aiemmissa peleissä joissa vastustaja on luovuttanut kättelyssä, mutta silti..se ei ollut paljon se.
Mitään muuta ei tarvinnut tehdä kuin odottaa 64min, ja sitten lyödä kahden miehen alivoimalla kiekko tyhjiin, mikä on tietysti maailman helpoin homma.

Voi meitä raukkoja kun me saadaan vaan noita ilmasia pisteitä. Tai on se toisaalta ihan kiva - siis jos ajattelee vaikka niin päin, ettei tulisi pisteitä laisinkaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Väriä jatkoaikaan

Niin..ja muistetaan tämä sitten runkosarjan lopussa, ettei totuus yhdestä ilmaisesta pisteestä unohdu meidän kiekkojännäreiden silmissä. Vaaditaan vaikka Upia tasapisteissä puolittamaan se, ettei vääryyttä tapahdu!
 

Carlos

Jäsen
Jännä juttu...

...että viime kaudella joka paikassa itkettiin 4-4 jatkoaikaa, kun sitä ei pelata NHL-malliin eli molemmat saa vähintään yhden pisteen. Nyt sitten kun tämäkin sääntö saatiin käytäntöön, niin sitten itketään kun on niin tyhmää. Mun mielestä se on ainakin pirun hyvä sääntö! Aikaisemmin jatkoaika on aina ollut sitä pelkkää kyttäilyä, mutta eilen se oli pelin paras osa. Siinä tosiaan mentiin eikä meinattu ja kyttäily jäi jonnekin unholaan. Luulen että maali olisi tullut päähän tai toiseen ilman maalivahdin poisottamistakin.

Että lopettakaa nyt herranjestas toi itkeminen "lahjapisteistä" ja huonoista säännöistä, nyt peli toimii, lehkonen otti riskin ja hävisi. PISTE. Hitto että sapettaa nää ainaiset narisijat, koskaan ei o hyvä...
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se vielä, että Lukkolaiset ei ole marissu uudesta säännöstä, sillä piste Jokereilta oli kumminkin tarpeeksi. Hyvä sääntö! Suurin riski elämässä on se ettei ota riskiä ollenkaan. Oli muuten Jokereilta siistein vierailu Raumalla kahteen vuoteen. Pelattiin kiekkoa, eikä "rooliteltu" pelaajia "eritarkoitukseen". Alkaako Raato oppia? Henk.koht. Jokerien arvostus koheni, mutta joku silti tässä Suomen kaikkienaikojen lupaavimmassa jääkiekkoilijassa tökkii.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Jännä juttu...

Täysin samaa mieltä Carloksen kanssa. Viimekaudella moni kuitenkin toivoi tätä uutta jatkoaika sääntöä ja nyt kun se toteutui niin se onkin jo ihan susi-sääntö. Totutellaan nyt vaan siihen. Uskon että tällä kaudella jatkoajat ovat paljon värikkäämpiä ja tapahtumarikkaampia kuin viime kaudella.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
NHL-säännöillä Lukko ei olisi saanut pistettä

SM-liigan olisi kannattanut kopioida NHL:n jatkoaikasääntö sellaisenaan, eikä keksiä omaa versiota. NHL:ssä jatkoajan häviöstä ei saa pistettä, jos hävinnyt joukkue on pelannut ilman maalivahtia voittomaalin syntyessä. Siksi eilisen kaltaista pelleilyä ei ole NHL:ssä nähty.
 

D4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, futiksessa Tottenham
Hävetkää

Aika paljon sain näköjään vastauksia tuohon kommenttini.

Muutama pointti:
En ymmärrä, miksi Jokerifanit niin kauheasti joukkuettaan puolustelevat. Kyllä kai kaikkien mielestä sekä Lukko että Jokerit pelasivat tilanteen juuri niin kuin se "pitääkin" nykysäännöillä pelata. No, OK, ehkäpä tuo kuittini häpeällisestä pisteestä kirvoitti joitain kieliä täällä. Otettakoon nyt sen verran takaisin, että en minä sitä tarkoita, että Jokerifanien pitäisi olla joukkueensa puolesta häpeissään, mutta minua vain henkilökohtaisesti vituttaa tällaiset sääntökikkailut mukamas viihdyttävämmän pelin aikaansaamiseksi, että en todellakaan osaisi iloita tuollaisesta voitosta kovinkaan paljon. Toki 2 pistettä Ilvekselle olisi parempi kuin 1, mutta se ei muuttaisi miksikään sitä, että oikea voitto tuollainen jatkoaikavoitto ei minun silmissäni tule koskaan olemaan.

Toiseksi, kyllähän jotkut viime vuonnakin tosiaan toivoivat tätä nykyistä jatkoaikasääntöä, mutta osoitapa minulle, Carlos, kuka nimimerkeistä on tässä asiassa kääntänyt takkinsa. Minä en ainakaan ole. Tämä sääntö on aina mielestäni ollut täysin paska ajatus.

Omaha kirjoitti näin: "Suurin riski elämässä on se ettei ota riskiä ollenkaan.". Olen ihan samaa mieltä. Ja tätä riskiä vastaanko sitten taistellaan tekemällä jatkoajasta täysin riskitön? En ymmärrä...

Ja Ojo: "Uskon että tällä kaudella jatkoajat ovat paljon värikkäämpiä ja tapahtumarikkaampia kuin viime kaudella.". En viitsi toistaa yllä kirjoittamiani ajatuksia toiseen kertaan, mutta kysynpähän vain, että pitävätkö tämän säännön kannattajat normaalisäännöillä pelattavasta jääkiekosta lainkaan? Myönnän toki, että usein vanhoilla säännöillä pelatut jatkoajat olivat varsin puolustusvoittoisia, mutta niinpä se peli taitaa nykyisin muutenkin olla. Tuleeko otteluiden normaaliajalla keskimäärin jokaisella viisiminuuttisella maali? - Eipä taida tulla, mutta tekeekö se pelistä tylsää?

Minusta jääkiekkoon kuuluu sekä hyökkäys- että puolustuspeliin panostaminen. Nykymuotoisella jatkoajalla puolustuspeli menettää hyvin suureksi osaksi merkityksensä. Kohtuullisen äärimmäinen esimerkki tästä nähtiin sitten eilen Raumalla pelin loppuhetkillä...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä hävettävää meillä muka olisi?

Jokerit jatkaa ilman pistemenetyksiä ja muutenkin Jokerit on esittänyt tällä kaudella iloista ja luovaa hyökkäyspeliä.

Ja olen täysin samaa mieltä Miken kanssa, että tuolla 2 miehen alivoimalla on nimenoimaan erittäin helppoa tehdä maali vaikka maali olisikin tyhjä - varsinkin kun se keskialueelta lyöty purku/syöttö ei mennyt suoraan maaliin vaan Aalto sai punnertaa itsensä Lukon puolustuksen läpi ensimmäiseksi irtokiekkon - helppoa jos mikä!!

Ei siis hävetä tippaakaan - ja mitä enemmän Tapparan, Ilveksen ja Tepsin kannattajat tuosta pisteestä valittavat sitä mukavammalta se tuntuu. :D
 
Viimeksi muokattu:

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Flintstonelle

Aivan oikein!

Ja jos Jokerit voittaa runkosarjan pisteellä, niin sitten vasta valitus alkaa, ja se tuntuu tietenkin vielä paremmalta. Valmistautukaa nyt jo etukäteen.

Eiköhän sille Ilveksellekin tule tilaisuus tulla Äijänsuolle halpoja pisteitä ja lastenleikkimaaleja tekemään. Tervetuloa!
 

D4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, futiksessa Tottenham
Happamia sanoi kettu...

Niin, korostettakoon vielä, että en minä ole Jokereille katkera tuosta pisteestä, tuskinpa sillä tulee Ilveksen kannalta mitään merkitystä olemaan.

Väriähän tämä sääntö näyttää tosiaan tuovan myös kiekkokeskusteluun...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös