Tulosveikkausia ja spekulointia
Niinkuin jatkoajan otteluennakossa kirjoiteltiin, niin Torkki tulee pelanemaan tänään.
Yhtä, jota kaipaisin Lukon kokoonpanoon on Lotila. Lotila ei varsinaisesti ole mikään tekno-seppo, mutta se pelaaja ei paljon kysele eikä kuvia kumartele tai nimiä katsele, kun taklailee.
Välillä toi Lotilan touhu kyllä saa ainakin minulla melkoisia pelonsekaisia tuntemuksia, kun ei sitä ihan joka pelitilaanteessa tarvitse taklata, ja näin pelata itseään pahasti ulos tilanteesta.
No anyways kuten Belander kirjoittelikin, niin juuri Torkin tyylistä (tai Lotilan) Lukko tarvinee hyökkäykseensä, kun vastaan luistelee tuolainen joukkue kuin Jokerit.
Myönnettäköön että minulla oli muutamia valmentajia kohtaan epäilyksiä, kuten Raimo Summasta.... mutta väärässä taisin olla vielä toistaiseksi. Herää vaan kysymys mihin Jokerit pystyy kun Peltonen vielä tulee kokoonpanoon mukaan???! :(
Joku voi tietysti sanoa, että tuolaisen porukan valmentajaksi on helppo tulla, mutta on hyvä muistaa viime-ja tämän kauden Bluesia. :D Tolla materiaalilla pitäisi pystyä ainakin mitalleihin, mutta ei herra T.T.
Joo mutta Lukko - Jokeri matsin lopputulosta veikkaan (kettusilmälasit silmillä) 4-3.... Saas nähä miten käy!!
----------------------------------------------------------------------
Löytyyhän se Lotilakin näköjään kokoonpanosta, mutta vasta 13. hyökkääja..... Mutta kenen tilalle laitetaan tai laitetaanko edes kenenkään tilalle??!! Onneksi minun ei täydy tehdä noita päätöksiä :)
----------------------------------------------------------------------