Viestin lähetti HN
Iso mättö alkoi ilmeisesti tilanteesta, jossa Toporowski ajoi vaihtoaition edessä Hyvösen selästä pää edellä laitaan. Varmistamattoman tiedon mukaan Ilveksen kovaa kalustoa liittyi vaihtoaitiosta mukaan metakkaan.
Viestin lähetti -OO-
Sitä minä vain en ymmärrä miksi jokaisesta pikkunujakasta pitää jaella ottelurangaistuksia. Jos kyseessä ei ole mikään ihan törkeä teurastus, pelirangaistuksen pitäisi riittää. Tai parashan olisi tuo amerikan malli jossa ensimmäisestä nujakasta pelkkä vitonen ja vasta toisesta suihkuun.
Viestin lähetti Johto
Heh, onpas täällä jo monenlaista raporttia tapahtuneesta. Itse kannan korteni kekoon ja hallilta kuulemani mukaan kaikki oli alkanut siitä kun Hyvönen oli jokusien metrien vauhdilla ajanut Toporowskin selästä laitaan. Tämän jälkeen Gill oli lähtenyt Hyvösen perään ja Ilvekseltä oli liittynyt porukkaa mukaan karkeloihin aina vaihtopenkiltä saakka. Toporowski oli ilmeisestikin selättänyt Stefanin ja lopussa vastakkain olivat Pirnes ja Peltomaa. Pirnes oli kuulemma onnistunut sitomaan senverran hyvin, että osumia ei (onneksi) ehditty vaihtamaan.
Mutta jäädään odottelemaan paikallaolleiden raportteja ottelusta.
Viestin lähetti HN
Juu, turha tässä mitään verbaalivääntöä on kehitellä. Ilveksellä on ilmiselvästi käämit kärähtäneet omaan saamattomuuteen ja Laaksoseen, ja pojat ovat pistäneet oikein kunnolla hulinaksi. Ei siinä minun mielestäni ole mitään puolustelemista tai selittelemistä. Toivottavasti molemmat porukat selvisivät ilman loukkaantumisia.
Viestin lähetti HN
Varmistamattoman tiedon mukaan Ilveksen kovaa kalustoa liittyi vaihtoaitiosta mukaan metakkaan.
Viestin lähetti HN
Juu, turha tässä mitään verbaalivääntöä on kehitellä. Ilveksellä on ilmiselvästi käämit kärähtäneet omaan saamattomuuteen ja Laaksoseen, ja pojat ovat pistäneet oikein kunnolla hulinaksi. Ei siinä minun mielestäni ole mitään puolustelemista tai selittelemistä. Toivottavasti molemmat porukat selvisivät ilman loukkaantumisia.
Totta tuokin on. Tässä vaan tunteet pinnassa moni kirjoittelee mitä milloinkin ja jokainen haluaa uskoa periaatteessa siihen mihin itse haluaa. Uskon ainakin viimeistään Rokun kirjoittavan tyhjentävän raportin otteluntapahtumista, jos mies on paikalla tänään ollut. Kiitokset jo etukäteen.Viestin lähetti rellu
Kiitos HN asiallisesta viestistä. Toivonpa monen lukevan tämän ennen kuin alkaa levitellä radiosta tai kaverin tekstiviestistä näkemiään varmoja totuuksia :)
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Uskon ainakin viimeistään Rokun kirjoittavan tyhjentävän raportin otteluntapahtumista, jos mies on paikalla tänään ollut. Kiitokset jo etukäteen.
Viestin lähetti Johto
Toivottavasti liiga älyää olla antamatta mitään lisärangaistuksia näistä väännöistä, sillä kuulemani mukaan ainakin osa näistä rangaistuksista oli ollut kohtuuttoman kovia. Jos Kohn selvisi polvitaklauksestaan ilman pelikieltoa, niin ainakin mitä räjähdän mikäli joku pelaaja jommasta kummasta joukkueesta saa pelikieltoa tappelun takia.
Viestin lähetti Olkku
Täällä on useampikin pelännyt, mitä tekee tämä kaukaloiden kiistaton kuningas tämän illan ottelulle.
Tai vastaavasti, jos pikkusen hierotaan kintaalla kaveri visiiriin, ei mielestäni tartte pistää molempia suihkuun, niinkun Tompan tyyli on ajoittain ollut. Tätämieltä tälläkertaa.
Viestin lähetti sivurauta
Tappeluista tosiaan aina ottelurangaistuksia, muuta kyllä saa pelien aikana tehdä.
Viestin lähetti Sides
Hyvähyvä, annetaan jypille tasoitusta pelikielloilla. Hauskaa kun kentällinen äijiä katsomossa sunnuntaina. Oliko se Ipa sysipaska vai ihan vaan paska?
Viestin lähetti Sides
Hyvähyvä, annetaan jypille tasoitusta pelikielloilla. Hauskaa kun kentällinen äijiä katsomossa sunnuntaina. Oliko se Ipa sysipaska vai ihan vaan paska?