Loppuyhteenveto
No niin, tuomiot on jaettu. Toporowski ja Häppölä saivat yhden ottelun pelikiellon, mikä on oikein. Vähän pelkäsin että Toporowskin lyönti rinnastetaan suoraan Ruudun ja Pesosen tempauksiin ja kahden ottelun huili tulee, mutta onneksi Muukkonen tietää mitä tekee.
Sama Häppölän tapauksessa. Tuommoisesta tappelusta mitään pelikieltoja kuulukaan jakaa, ei siinä kukaan loukkaantunut joten jos vain aloittajaa rangaistaan, niin sen hyväksyn.
Vaikka eilen kirjoitin pelin jälkeen että Pertille voisi parin pelin toimitsijakiellon ihan kiusallakin antaa, niin tiesin kyllä senkin jo siinä vaiheessa että toimitsiijakieltoa ei tule, kun mistään käskemisestä ei ole todisteita. Kuten ei aikoinaan ollut Isosalon tapauksessakaan, jossa Tihonov pisti nuoren junnun Kärppien kultakypärän kimppuun.
Tuo HIFKin saama sakko on niinikään minulle yhdentekevää. Ei se koske köyhää, eikä minuakaan joten ei kiinnosta.
Ainoa mikä minua eilisessä vituttaa on se että Hal Gill sai jo toisen kympin tilastoihinsa.
En ole maratonketjun kaikkia viestejä ehtinyt vielä lukea , mutta monella tuntui eilisen jälkeen menevän kunnioitus HIFKiä ja sen kannattajia kohtaan. Ei kuitenkaan minulla mennyt, ei HIFK eivätkä sen kannattajat ole minulle mitään pahaa tehneet joten kunnioitan edelleen suuresti sekä seuraa että kannattajia.
Huomenna jatketaan. Kyä tulee jännää ja mää uskon että nährää hyvää hokia ja paljom maaleja.