Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 411
  • 557

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Minullakin on kysymys näille jotka kokoajan vaativat että RB unohtaa koko keissin ja alkaa kannattaa niinkuin ennenkin:
Mitä jos RB alkaa vaikka huomenna pitää meteliä ja päästää Rajalan kuin koiran veräjästä, mutta lukon pelit päättyvätkin vaikka puolivälierissä tai neljänteen sijaan. Ensi kaudella lukon touhu näyttää taas hyvältä ja kotietu häämöttää ja rajala päättää taas kusta kannattajien päälle kun tietää että RB ei siihen reagoi koska rauman mitään koskaan voittamaton kansa kritisoi muuten boikia koska "kerrankin olisi mahdollisuus voittaa jotain" niin ei se nyt sovi että päälle kusemisesta kukaan raivostuu.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viisaampi väistää, sanot. Jos tässä nyt kaiken tämän jälkeen alkaa väistämään kun mitään ei olisi tapahtunut, niin mitä seuraavaksi? Kenen yli kävellään seuraavaksi? Kenen päälle kustaan seuraavaksi? Timo Rajalalla & kumppaneilla ei omasta mielestäni ole ollut tässä keississä mitään häpyä. Ei mitään. Ei ainakaan tähän asti. Minä en näe tätä tilannetta niin, että RB protestoi (tai mitä sanaa haluaakin käyttää) itsensä puolesta, vaan raumalaisen kiekkoyhteisön puolesta. Raumalainen kiekkoyhteisö, tuo omasta mielestäni Suomen hienoin ja kaunein yhteisö, ansaitsee arvoisensa johdon. Jos sen annetaan kävellä sen tärkeimmän sidosryhmän päältä, eli kannattajien, niin jotain on vakavasti vialla.

Minua harmittaa tämä koko juttu valtavasti. Otan ehkä vähän kärkkäästi kantaa jo senkin takia, että olen tästä asiasta saanut kuulla siviilielämässäkin jonkun verran. Kohtuu moni tietää minun olevani Rauman Boikien toiminnassa mukana, ja siitä on kyllä viime aikoina saanut kuulla. Toki tulee paljon tukeakin, mutta sitten tulee sitä naureskelua ja vittuiluakin. "Onko vähän lapsellista", "Ei voi ottaa noin koville", "Menkää nyt vittu sinne katsomoon". Toisilta Lukko-kannattajilta. Minä en ole mielestäni tehnyt mitään väärää, joten jo pelkästään tämänkin vuoksi vaadin Rajalalta rehellisen ulostulon tässä asiassa.

Ja ennen kaikkea: minä en ole hylännyt joukkuetta.

En tiedä luitko aikaisempia viestejäni, mutta ei väistämisellä tässä tarkoitettu periksi antamista, vaan on itseni yleisesti käyttämä lausahdus ja mielestäni vanhoja sananparsia. No voin olla tässä väärässä.

Alkuperäinen ehdotukseni oli, että mediaa hyväksi käyttäen olisitte esittäneet Rajalalle ja erityisesti hänen esimiehilleen (hallitus, Raumalaisen kiekkoilun tuki jne) neuvottelupyynnön. Tällöin tästä kaikesta kusetuksesta olisi voitu keskustella kasvotusten Rajalan ja hänen esimiestensä kuullen. Ei Rajalaa tuolta mäkeen saa muutoin kuin hänen esimiehensä. Näin olisi pienet mahdollisuudet että asiaan reagoitaisiin vaaditulla tavalla ja asiat korjaantuisivat.

Väistämisellä tarkoitin aloitteen ottamista, olemista se viisaampi, olemista johtajana jne tässä pattitilanteessa.

Jälkimmäiset opastukset ovat olleet jatkumoa kun tuota alkuperäistä ei tapahtunut. Ystävällismielisiä ohjeistuksia ja neuvoja miten nyt pitää reagoida kun aikaisemmin ei reagoitu. Eli voivat näyttää koko asian unohtamiselta. Siitä ei ole kysymys ja olisi vaatinut ehkä asian pohjustamista joka kerta uudelleen. Laiskuus iski ainakin minuun ja taitaa tuo itsensä lainaaminen olla kiellettyä täällä?
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Ei vaan yksittäinen ihminen muodostaa kyseisen kirjoittajan kannan vaikka tarkastelisi kuinka laajemmin. Sitten on ihmisiä jotka ehdointahdoin haluavat ymmärtää väärin ja luoda kuvitelmaa, että yksittäinen kirjoitteleija edustaakin jotain muuta kuin itseään. Politiikoista puhuttaessa voi näin ollakkin mutta ei kyllä muuten.

Ja kyse ei ole kostosta vaan oikeudesta, tai ainakin näin itse asian näen. Jos Lukko ihan instituutiona perseilee niin mitä muuta voi odottaa kuin mielenilmausta sillä sehän on ihmisen perus-oikeus.

Kannattaa miettiä mieluummin, että miten saat tämän patoutumisen Lukon tietoon sillä kaikki syyt tähän kaikkeen ovat vain ja ainoastaan siellä.
Jaa on ehdontahdoin väärin ymmärtämistä, kun pyrkii ymmärtämään tilanteet kokonaislaajuisesti, eikä usko heti siihen, mitä kirjoitetaan. Vastaavaa kriittistä ajattelua olisi ehkä sinunkin hyvä harrastaa, eikä uppoutua siihen todellisuuteen, jonka haluaa olevan tosi. Ja onhan minullakin mielipiteenvapaus, mutta sen saa oitis tyrmätä koska en puolusta RBtä sinisilmäisesti?

Ja oikeus voi tapahtua muillakin keinoilla kuin kostamalla. Sinulle näyttää olevan vaikeaa ymmärtää, että tuollainen suhde toimii yhtäläillä suuntaan jos toiseen, joten jos toinen osapuoli tuomitsee toisen käytöksen, ei se voi itse sallia omien vastaavaa käytöstä ja jatkaa toisen osapuolen paheksumista.

Minua ei tässä fiaskossa kiinnosta mikään muu kuin se että se loppuu, mutta aivottomat massassa juoksevat lampaat vituttaa aivan suunnattomasti.
Ei jumalauta. Rinnastat siis osakeyhtiön toimitusjohtajan yhdistyksen rivijäseneen?

No voi... Missäs noin sanoin? Lopeta vääristely ja lue aikaisemmat kirjoitukset niin ymmärrät kontekstin paremmin. Puhuin likaisesta pelistä yleisesti, en mistään toisiinsa verrattavista asioista. Hittovie juuri lainaamassasi kirjoituksessa kritisoin Zalmonellaa samasta, ei voi olla niin vaikeeta.
 

senilix

Jäsen
Minä en näe tätä tilannetta niin, että RB protestoi (tai mitä sanaa haluaakin käyttää) itsensä puolesta, vaan raumalaisen kiekkoyhteisön puolesta.[/I]

Tiedän, että sohaisen pahaan rakoon, mutta teen sen kuitenkin. En tiedä, ketä lasket mukaan tuohon kiekkoyhteisöön. Minä olen katsellut paikallista kiekkoa pitkälti yli 50 vuotta, ollut katsomossa aina kun olen ollut paikkakunnalla ja terveenä, aluksi Lukon kentällä Lonsissa ja sitten Äijänsuolla ja olen nähnyt kaikki Lukon voittamat aikuisten mitalit livenä. Kuulun tuohon yhteisöön tai en, niin RB:lla ei ole mitään oikeutta protestoida minun puolestani.

Minä näen asian niin, että RB:lla on oikeus puhua ja protestoida vain omasta puolestaan. Jos heille löytyy sympatiseeraajia ryhmän ulkopuolelta, se on jokaisen oma asia. Ja kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Vääräänkin sellaiseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
RB:lla ei ole mitään oikeutta protestoida minun puolestani.
Oivallinen korjaus. Olisi pitänyt selkeämmin puhua niistä kiekkoyhteisön jäsenistä, jotka ovat tyytymättömiä nykyiseen johtoon ja haluavat parempaa.

Ja se nyt on ihan sanomattakin selvää, että kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, ei sitä nyt ole ollut kukaan kai missään kieltämässäkään.
 
Tiedän, että sohaisen pahaan rakoon, mutta teen sen kuitenkin. En tiedä, ketä lasket mukaan tuohon kiekkoyhteisöön. Minä olen katsellut paikallista kiekkoa pitkälti yli 50 vuotta, ollut katsomossa aina kun olen ollut paikkakunnalla ja terveenä, aluksi Lukon kentällä Lonsissa ja sitten Äijänsuolla ja olen nähnyt kaikki Lukon voittamat aikuisten mitalit livenä. Kuulun tuohon yhteisöön tai en, niin RB:lla ei ole mitään oikeutta protestoida minun puolestani.

Minä näen asian niin, että RB:lla on oikeus puhua ja protestoida vain omasta puolestaan. Jos heille löytyy sympatiseeraajia ryhmän ulkopuolelta, se on jokaisen oma asia. Ja kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Vääräänkin sellaiseen.

Tämä on hyvä kirjoitus! Uskon myös, että kukaan fiksu ei kannata valehtelua (jos sellaista on tässä tapauksessa tapahtunut), joten siinä mielessä olen sitä mieltä että tässä tapauksessa on kyllä ainakin yhden anteeksipyynnön paikka. Sehän tässä on nyt vaikea asia, että millaiseen kompromissiin kukin on valmis. Todennäköisesti tässä kuitenkin eniten kärsii Lukon maine. Kannattajayhdistykset ja vastaavat ovat vähemmästäkin hermostuneet muilla paikkakunnilla.

Tässä viime päivinä on käynyt mielessä, että oliko hyökkäyssuunnan vaihto edes mahdollista, jos/kun ensi kesänä ei kuitenkaan pukukoppeja/Penaltyn päätyä mitä ilmeisemmin olla remontoimassa. Jäälle/pelaaja-aitioihin tulo muuttuisi jos hyökkäyssuunta muuttuisi, koska aitoiden paikkaa pitäisi myöskin vaihtaa.
 

senilix

Jäsen
Oivallinen korjaus. Olisi pitänyt selkeämmin puhua niistä kiekkoyhteisön jäsenistä, jotka ovat tyytymättömiä nykyiseen johtoon ja haluavat parempaa.

Vielä yksi korjaus. Se, että sanoutuu irti RB:n protestista ei tarkoita, että on kaikkeen tyytyväinen. Tyytymättömyyden aiheita on monenlaisia....
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Ensi kaudella lukon touhu näyttää taas hyvältä ja kotietu häämöttää ja rajala päättää taas kusta kannattajien päälle kun tietää että RB ei siihen reagoi koska rauman mitään koskaan voittamaton kansa kritisoi muuten boikia koska "kerrankin olisi mahdollisuus voittaa jotain" niin ei se nyt sovi että päälle kusemisesta kukaan raivostuu.

Mun mielestäni tässä on koko ajan ollut tilanne että jonkun kintuille kustaan tässä suunnanmuutos asiassa, Rajala on tehnyt päätöksen kustakko esim. Keulan ja joidenkin muiden tahojen kintuille vai RB:n kintuille. Tämä on jäänyt huomaamatta koko casen aikana.
Mielestäni moka on sattunut jo siinä kohtaa kun ollaan tehty toistansa vastakkaiset lupaukset. Keulalle (oma veikkaus) ja Bojille luvattu molemmille vierasmaalin takaa (eri päistä) paikat.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun mielestäni tässä on koko ajan ollut tilanne että jonkun kintuille kustaan tässä suunnanmuutos asiassa, Rajala on tehnyt päätöksen kustakko esim. Keulan ja joidenkin muiden tahojen kintuille vai RB:n kintuille. Tämä on jäänyt huomaamatta koko casen aikana.
Mielestäni moka on sattunut jo siinä kohtaa kun ollaan tehty toistansa vastakkaiset lupaukset. Keulalle (oma veikkaus) ja Bojille luvattu molemmille vierasmaalin takaa (eri päistä) paikat.

Eikös Keula-katsomo ennen remonttia sijainnut nykyisessä C-katsomossa, siellä päässä jonne Lukko ei hyökkää kahta erää? Vai muistanko ihan väärin? En tiedä onko Rajala tätä ehdottanut Keulalle ja olisiko se Keulalle sopinut, jos hyökkäyssuunta olisi vaihdettu.

Toivottavasti tämän päiväinen hulabaloo saa aikaan jonkun tahon ulostulon ja homma jatkuu niinkuin ennen taukoa.
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Mun mielestäni tässä on koko ajan ollut tilanne että jonkun kintuille kustaan tässä suunnanmuutos asiassa, Rajala on tehnyt päätöksen kustakko esim. Keulan ja joidenkin muiden tahojen kintuille vai RB:n kintuille. Tämä on jäänyt huomaamatta koko casen aikana.
Mielestäni moka on sattunut jo siinä kohtaa kun ollaan tehty toistansa vastakkaiset lupaukset. Keulalle (oma veikkaus) ja Bojille luvattu molemmille vierasmaalin takaa (eri päistä) paikat.

Ehkä, ei voi myöskään unohtaa business clubia joka on siellä ylhäällä kulmassa ja jotka ovat myöskin isona rahoittajana Lukolla. Uskon että sieltäkin on ärähdetty mitä taas tj ei varmaankaan ole muistanut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ehkä, ei voi myöskään unohtaa business clubia joka on siellä ylhäällä kulmassa ja jotka ovat myöskin isona rahoittajana Lukolla. Uskon että sieltäkin on ärähdetty mitä taas tj ei varmaankaan ole muistanut.

Pisnespelleille on varmaan yksi ja sama, miten muut pelin näkevät, sillä yläkerran aitiosta näkee paljon paremmin vastakkaiseen päätyyn kuin alhaalla olevasta päätykatsomosta.
 

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto

Mun mielestäni tämä on oikeinkin hyvä kirjotus. Siltä se ainakin näin ulkopuolisen silmin näyttää, että Bojat ovat tehneet itsestään ja asiastaan liian isoja. Omasta mielestään isompia ja etuoikeutettuja muihin kannattajiin nähden. Toki Lukon johtokin on hoitanut asian todella ala-arvoisesti. No onpahan nyt muutakin naurun aihetta, kuin oman joukkuueen taustavoimien ainainen sählääminen.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jos Lukon johto haluaa neuvotella, niin RB toivottavasti ottaa järjen käteen eikä leiki mitään Vladimir Putinia. Mitä kauemmin tämä kuurupiilo jatkuu, niin sen enemmän se tekee sellaista vahinkoa, mitä tuskin RB edes tarkoitti.

Tähän koko sotkuun ja petettyihin lupauksiin ymv. ehditään palata kauden jälkeen. Turha kiristää enää hampaita tai nyrkkiä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Voin myöntää, että Rajala soitti minulle. Päätöksen jälkeisenä päivänä. Sönkkäsi samaa, että ei Lukko instituutiona voi luvata mitään. Sanoin, että mulla ei ole keskusteltavaa kun mies miehellekään ei pysty olemaan rehellinen.

Sanoin myös, että en kuulu RB:n hallitukseen enää, joten jos hänellä on RB:lle asiaa niin ottaa yhteyttä puheenjohtajaan tai hallitukseen. Informoin myös hallitusta tästä. Rajalalla ei ollut myöskään mitään ehdotusta mihin olisi voinut tarttua, saatikaan anteeksipyyntöä.

Tämä on sitä todellista kannattamista. Rajala on sinuun yhteydessä, mutta asia ei kelpaa sinulle, etkä ole edes oikea henkilö asiaa käsittelemään. Olisiko ollut paikallaan sanoa, "esitän asian eteenpäin, ja ottavat yhteyttä"? Vai oliko paras mahdollinen, "ei kuulu mulle"?

Olen ollut RBn kannalla näissä asioissa, tähän asti. Nyt RB on tehnyt itsestään seuraa suuremman. Teille on lähetetty useita pyyntöjä sopia asioista, ne on teidän mielestä väärin esitetty, taikka väärille henkilöille. Onko teillä sisäistä tiedonkulkua siellä ollenkaan ?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä touhussa minua ihmetyttää raumalaisten kiekkotoimittajien hampaattomuus. Aina niin ärhäkkä Leppänenkin on ihan hiljaa eikä Rantanenkaan pane tikkua ristiin...

Rauma on sen verran pieni paikka, ettei siellä kannata herraklubia suututtaa. Täytyy muistaa, että Rajala on tässä pelissä pelkkä sotilas, isot pojat uhraavat hänet, jos katsovat tarpeelliseksi. Tämä tapaus todistaa, ettei mikään ole muuttunut Lukon perusteissa, isot pojat haluaa edelleen päättää.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko teillä sisäistä tiedonkulkua siellä ollenkaan ?

Onko Rajala siis niin kädetön äijä ettei voi ottaa edes oikeaan henkilöön yhteyttä vielä niin erikseen pyydettäessä?

edit: Tämähän oli retorinen kysymys, ja vastaus on kyllä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onko Rajala siis niin kädetön äijä ettei voi ottaa edes oikeaan henkilöön yhteyttä vielä niin erikseen pyydettäessä?

Jos Rajala kuvittelee, että RBllä tieto kulkee ? Ihan turha alkaa tollasesta vittuilemaan. Jos on halua sopuun, jokaisesta tilaisuudesta otetaan vaari, eikä aleta saivartelemaan. Nyt RB on tehnyt niin ja menettää kunnioituksen, ainakin minun silmissä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Rajala kuvittelee, että RBllä tieto kulkee ? Ihan turha alkaa tollasesta vittuilemaan. Jos on halua sopuun, jokaisesta tilaisuudesta otetaan vaari, eikä aleta saivartelemaan. Nyt RB on tehnyt niin ja menettää kunnioituksen, ainakin minun silmissä.
Et muuten vastannut kysymykseen.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Rajala kuvittelee, että RBllä tieto kulkee ? Ihan turha alkaa tollasesta vittuilemaan. Jos on halua sopuun, jokaisesta tilaisuudesta otetaan vaari, eikä aleta saivartelemaan. Nyt RB on tehnyt niin ja menettää kunnioituksen, ainakin minun silmissä.

Kyllä RB:llä tieto kulkee, puheenjohtajaa informoitiin siitä että Rajala on mahdollisesti yhteydessä.

Noh, tästä on turha nyt tämän enempää vääntää, sillä Lukko ja Raumam Boja löivät kättä | Kiekkoareena
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Hieno homma! Tämä ei tarvinnut muuta kuin RD:n mielipiteen ja Rajalalle ilmestyi selkäranka.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
-RTK- kirjoitti:
Et muuten vastannut kysymykseen.

Anteeksi. Etsin tuossa, mitä multa on kysytty, en löytänyt. Voisitko ystävällisesti toistaa kysymyksen ? On mennyt ohi tässä viestien melskeessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös