Eli RB ei viitsi kannustaa, koska vastustaja ei kiinnosta. Silloin ei siis kiinnosta kannustaa myöskään omaa joukkuetta. Joku voisi sanoa, että kuulostaa melko itsekkäältä "kannustamiselta".
"Lukom pualel ain kuolema ast" vai miten se menikään...
Nyt kun lähdettiin semantiikan puolelle, niin sanottakoon, että olin kyllä Lukon puolella tiistain pelissä vaikka sen kotoa käsin katsoinkin. Sama kuin "...eikä koskaan hylätä" -chantti jota on usein käytetty vasta-argumenttina; en minä nyt Lukkoa ole hylännyt vaikka jossain tiistain KalPa-matsissa en jaksa mäikätä samaan malliin kuin lauantaina Ässiä vastaan promillen kännissä.
Tuo on ehkä väsyneintä ja näsäviisainta argumentointia ikinä.
CHL:stä sen verran, että minua se ei ole ainakaan vielä sytyttänyt. Hampurissa oli kiva käydä, mutta siinä reissussa oli niin paljon muutakin kuin se itse matsi. Toisaalta ottelutapahtumaltaan se matsi ole loistava. Ehkä sitten pudotuspeleissä kiinnostaa enemmän, mene ja tiedä. Toivon kuitenkin että CHL alkaisi kiinnostamaan a) minua ja b) suurta yleisöä, sillä kyllähän tuollainen sarja ihan mukavaa vaihtelua tuo Liigalle, kunhan se tuote on kunnossa.
Saul muuten, voisitko kaivaa vaikka pari esimerkkiä jossa RB syyttelee muita väärinkannustamisesta? Ja toinen kysymys, mitä tarkoitat huomiohuoraamisella? Esim. tifoja, reissujen mainostusta tai muuta? Much appreciated.