Noh, jotkut kausikorttilaiset ovat saattaneet käydä hallillla säännöllisesti vuosikymmeniä ja kantaneet Lukolle aikamoisen kasan rahaa. Nyt he eivät saa osallistua tähän kampanjaan syystä että...? Ilmainen parkkipaikka? Hymiö.
Mistäs sen tietää, milloin kausikorttilaisille tulee oma arvontansa, jossa palkintona ties mitä? Kyllä voi ottaa pienen asian vuoksi päähän, jos johonkin arvontaan ei pääse osallistumaan. Mieti nyt itsekin. Mahdollisuus 1/1500, tai sitä luokkaa. Sitä paitsi olen ihmetellyt aina, miksei ko. parkkipaikka ole ollut maksullinen?
Ja onhan sekin aika naurettavaa, että edes CHL-höntsät eivät ilmeisesti sisälly kausikorttiin?
Miksi CHL-pelit pitäisi olla ilmaisia? Keski-Euroopassa porukka käy katsomassa noita pelejä ja monessa muussa paikkaa myös. Se on ihan meidän suomalaisten oma ongelma, miksi pelit tuntuvat höntsiltä. Liigapelitkin tuntuvat katsojamäärien perusteella höntsältä.
Itse lähtisin laskemaan kausikorttien, sekä lippujen hintoja. Tekisin myös lippupaketteja, johon esim. viiteen peliin pääsisi neljän hinnalla tms? Oheistuotteissa on varaa ottaa hinnoista pois, koska katteet niissä perustuotteissa ovat kovat. Mieluummin minä myisin kolme kaljaa 15 eurolla, kuin kaksi kaljaa 13 eurolla, vai mitä ne nyt maksaakaan? Kahvi ja pulla kahdella eurolla. Lihapiirakka ja makkara kolmella eurolla jne. Karkkipussi eurolla.
Ja mitä saataisiinkaan hyötyä, jos fanituotteiden hintaa järkeistettäisiin?