Mainos

Lukko 2006-2007

• 236 432
  • 1 254
Tila
Viestiketju on suljettu.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Deer 017 kirjoitti:
Heh, itse kuulin tänään, että myös tuo Laine olisi Raumalle tulossa :)

Voi tosin olla, ettei Laine tule kun kerran miehen tuloa ei samaan aikaan Lehtosen kanssa "julkaistu"...
Laine teki onneksi sopparin jo TPS:n kanssa joten se tarttis ennen ostaa ulos. Jerry Ahtola taitaa olla vielä vapaalla jalalle, hemmetti. Jerry on ehkä paras näistä kasikutosista, pelasi viime kauden TuTossa. Kumma kun mies ei saanut sopparia Tepsiin...

Ymmärrän ja en ymmärrä Lehtosen siirtymistä. Vastuuta a-junnuissa luvassa, mutta niin sitä varmasti oli myös Turussa. Joukkue muutenkin oli viime kaudella aivan hätää kärsimässä, ja nyt vielä kauden jälkeen porukkaa lappaa vauhdilla pihalle.

Toivottavasti makso paljon!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En jaksa lukea koko ketjua, joten kysyn lyhyesti ja ytimekkäästi. Mikä on Levokarin tilanne? Onko saamassa jatkoa teillä? Mahtuisi meille, ettäs tiedätte.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Arnold kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, joten kysyn lyhyesti ja ytimekkäästi. Mikä on Levokarin tilanne? Onko saamassa jatkoa teillä? Mahtuisi meille, ettäs tiedätte.

Soppari vuoteen 2007 asti. Ottakaa silti.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Levokari

Levokarilla on sopimus, mutta niinhän sitä on lähinnä ässäkannattajien taholta hoettu pitkin kevättä että hän ei Toivolan joukkueessa tule pelaamaan. Toistaiseksi ei ainakaan ole kuulunut, että hän lähdössä olisi, mutta jos on niin tervemenoa, ei tule ikävä.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Arnold kirjoitti:

Ostakaa pois vain. Ei tulisi ikävä, vaikka isoja miehiä joukkueessa saa ollakin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
kone82 kirjoitti:
Ymmärrän ja en ymmärrä Lehtosen siirtymistä. Vastuuta a-junnuissa luvassa, mutta niin sitä varmasti oli myös Turussa. Joukkue muutenkin oli viime kaudella aivan hätää kärsimässä, ja nyt vielä kauden jälkeen porukkaa lappaa vauhdilla pihalle.

Kun noita nuoria Turusta tuntuu nyt tulevan Lukkoon, ja Jortikkakin jossain lehtijutussa asiasta mainitsi, niin kiinnostaisi tietää että mistä tämä joukkopako johtuu?

Meinaan että joskus 10-12 vuotta sittenhän virta vei pelaajia Raumalta Turkuun. Nuorimmat lähtivät jo 16-vuotiaina, jollei sitäkin nuorempina jo. Nyt on siis suunta kääntynyt, mutta onhan tuossa aikaakin kulunut. Tuossa ajassa olisi jo Denis Tshervjakovkin ehtinyt 360 astetta kääntymään luistimet jalassa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä PAUKE aina Poriin takaisin kelpaa. Sitten ei tarvita välttämättä Nickea. Tosin kaksi samanmoista aiheuttaa kaksinkertaisen orgasmin, joten jos sittenkin molemmat meille.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Roku kirjoitti:
Kun noita nuoria Turusta tuntuu nyt tulevan Lukkoon, ja Jortikkakin jossain lehtijutussa asiasta mainitsi, niin kiinnostaisi tietää että mistä tämä joukkopako johtuu?
Et ole ainoa joita syyt pakojen takana kiinnostavat. Aivan liian monta pätevää nuorta pelaaja menetetty Raumalle, siis jumankauta RAUMALLE. A-junnuikäiset ovat siitä kaikkein pahimpia että siirto pois kasvattajaseurasta tarkoittaa selkeää kannanottoa siitä missä haluaa pelata. Juuri kun liigajoukkueen ovet ovat lähellä, vaihdetaan seuraa. Voi paska, ei voi muuta sanoa.

Tuskin tuo Lehtonen mikään sateentekijä tulee olemaan, mutta harmittaa aika vietävästi että mies juuri Raumalle on siirtymässä.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roku kirjoitti:

Meinaan että joskus 10-12 vuotta sittenhän virta vei pelaajia Raumalta Turkuun. Nuorimmat lähtivät jo 16-vuotiaina, jollei sitäkin nuorempina jo. Nyt on siis suunta kääntynyt, mutta onhan tuossa aikaakin kulunut. Tuossa ajassa olisi jo Denis Tshervjakovkin ehtinyt 360 astetta kääntymään luistimet jalassa.

Raumalla luvataan ehkä vähän rahaa, asunto ja mahdollisuus harjoitella liigan mukana. Turusssa näitä "melko lupaavia" kavereita riittää ruuhkaksi asti ja aika harva pääsee koskaan edes liigarinkiin kotikaupungissaan. Eikö siinä riittävästi syytä?

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Arnold kirjoitti:
Kyllä PAUKE aina Poriin takaisin kelpaa. Sitten ei tarvita välttämättä Nickea. Tosin kaksi samanmoista aiheuttaa kaksinkertaisen orgasmin, joten jos sittenkin molemmat meille.

Täh? Paranisi Arskankin lopettaa jo se finaalitissuttelu, jos Pauke korvaa missään määrin Nicken. Ainoa asia missä Lepokari pärjää Nickeen verrattuna on poikittaisen jakaminen, ja hyvin siinä pärjääkin, mutta muuten tämä on jo parempi vitsi kuin Mäkelän ja Kesän vertaaminen.

Noh, oli mulla asiaakin, eli kyllä minua harmittaa ettei kovin spekuloiduista vahvistuksista saapunut, nimittäin tämä Slovakian nimihirviö Podhradský näyttää nyt jävän pois. Toivottavasti sitten Tonto ja Eepi jatkaa.

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
RaLu kirjoitti:
Raumalla luvataan ehkä vähän rahaa, asunto ja mahdollisuus harjoitella liigan mukana.

Nämä ovat varmasti syitä, jotka painavat vaakakupissa, mutta omasta mielestäni Lukon A-nuorten suuri vetovoima on valmentajissa/valmennuksessa.

Lukon A-nuoret eivät pelaa miesten SM-Liigan kaltaista kyttäilevää "totaalikiekkoa", vaan pelaajille annetaan kohtuulisen vapaat kädet kiekolliseen peliin ja siinä samassa itsensä kehittämiseen. Suuri asia on myös se, ettei virheistä rangaista, nuorelle pelaajalle oppi tulee nimenomaan virheiden kautta, silloin opit tuntemaan omat vahvuutesi ja mitä kentällä saa/voi tehdä, niin silloin pelaaja oppii myös itse pelin parhaiten. Lukon A-nuorten virallinen tavoitekin taitaa olla nuorten pelaajien kehittäminen edustusjoukkueeseen, menestys seuraa, jos yksilöt kehittyvät riittävästi kauden aikana.

Vaikka esimerkiksi Niskalan Jannea pidetään Lehkosen Ikan "tuotteena", niin pohjatyö hyvään kiekolliseen peliin on tehty Lukon junioreissa, jossa miestä ei koskaan pyritty saamaan samaan sapluunaan muiden kanssa, vaan nuorta miestä rohkaistiin käyttämään omia vahvuuksiaan virheidenkin uhalla. Niskalan Jannellehan oli aina melkoinen kulttuurishokki mennä nuorten maajoukkue ympyröihin, jolloin puolustajan ei sopinutkaan enää viilettää hyökkäyksen kärkenä.

Minä sanonkin, että Lukko on oikella tiellä. A-nuorissa opetellaan taitopelaamista ja Liiga-joukkueessa joukkuepelaamista.

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roku kirjoitti:
Tuli ihan hassuna ajatuksena mieleen toimisiko Jukka Koivu vielä jonkinmoisena takapiruna näissä siirroissa? Vaikka sitten ihan Jortikalle vittuillakseen. Who knows..

Levonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
RaLu kirjoitti:
Raumalla luvataan ehkä vähän rahaa, asunto ja mahdollisuus harjoitella liigan mukana. Turusssa näitä "melko lupaavia" kavereita riittää ruuhkaksi asti ja aika harva pääsee koskaan edes liigarinkiin kotikaupungissaan. Eikö siinä riittävästi syytä?

Jep, ja työpaikka RTK:lla, sekä itselle että muijalle.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Lukon sivujen pelaajalistasta on poistunut kaksi nimeä: Toni Porkka ja Erik Hämäläinen. Lisäksi Tonton numero 16 on annettu Toni Dahlmanin käyttöön.

Jännää tiedottamista kyllä muutenkin Lukolta, ei mitään uutisia vaan pelaajalistaan vaan lisäillään ja sieltä poistellaan nimiä...

Lisäksi Lukko jakoi kevään palkintojenjakotilaisuudessaan uuden palkinnon, joka oli nimetty Erik Hämäläisen muistopalkinnoksi. Pytyn pokkasi Juhani Jasu, joka näemmä on myös lisätty liiga-Lukon pelaajalistalle, mutta ainakin omaan korvaan särähti tuon palkinnon nimi. Nimettäisiinkö palkintoja jonkun pelaajan muistopalkinnoiksi, jos kyseinen pelaaja vielä jatkaisi uraansa?

Eepi on kyllä treenannut, ja yleinen mielipide tuntuu olevan että ura jatkuu, mutta olen kyllä kuullut miehen olevan menossa TVO:lle töihin.

Itse olen valmis päättelemään, että kahden hienon puolustajan aika on nyt ohitse.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Boris kirjoitti:
Itse olen valmis päättelemään, että kahden hienon puolustajan aika on nyt ohitse.

Siltä tosiaan vaikuttaa, eipä auta kuin nostaa hattua ja kiittää Eepiä ja Tontoa, ja samalla onnittelen itseäni että olen jo valmiiksi pullonsuussa kiinni, sillä ilman Eepiä ja Tontoa ja huhuissa kiertänyttä Podhradskýä Lukon peräpää ei näytä enää kovinkaan kummalliselta, ja maalivahti kaksikollakin on toivottavasti parhaat vuodet vasta edessäpäin. Noh, toivotaan että Toivola tekee Toivolat, ja saa joka äijän pelaamaan isolla sydämmellä.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Boris kirjoitti:
Lisäksi Lukko jakoi kevään palkintojenjakotilaisuudessaan uuden palkinnon, joka oli nimetty Erik Hämäläisen muistopalkinnoksi.
Muistopalkinto-nimestä tulee ensimmäiseksi itselle mieleen, että kyseinen henkilö olisi siirtynyt tuonpuoleiseen kiekkoilemaan.. Toivottavasti olen ajatuksineni yksin.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kylläs siltä vaikuttaa, että Eepi ja Tonto lopettavat. Lukko tarvitsisi kyllä vielä yhden hyvän tason pakin lisää. Hämäläisen ja Porkan lopettamisen myötä Lukon pakisto ei ole keskinkertaista kummempi, jos ei mikään susikaan. Joten Lapa ja Jykke, yksi kunnon pakki lisää, kiitos.

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Ei Eepi ole vielä päättänyt jatkaako uraansa tai lopettaako. Toi palkintojuttukin on jo talvella päätetty että sellainen tulee. Eepi on tällä hetkellä SM-liigan gaalaillassa Hesassa.Ois kyllä hänkin ansainnu jonkun palkinnon teräsmiesmäisyydestään.....:-)
Mulla on kyllä sellane käsitys et Eepi jatkais vielä ens kauden...

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Metsästäjä kirjoitti:
Mikä tämän Paappasen tilanne muuten on? Onhan mies vielä Lukon palkkalistoilla tulevalla kaudella Tolvasen tavoin, jos ei muuta, niin kulujen muodossa.

Paappasen sopimus purettiin siinä vaiheessa, kun hän Lukosta lähti pois.

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Penaltyfox kirjoitti:
Ei Eepi ole vielä päättänyt jatkaako uraansa tai lopettaako. Toi palkintojuttukin on jo talvella päätetty että sellainen tulee. Eepi on tällä hetkellä SM-liigan gaalaillassa Hesassa.Ois kyllä hänkin ansainnu jonkun palkinnon teräsmiesmäisyydestään.....:-)
Mulla on kyllä sellane käsitys et Eepi jatkais vielä ens kauden...

Jotenkin itselläni myös tunne,että Eepi vois jatkaa vielä ainakin yhden kauden,ja varmaan päätöksen on jo ainakin Eepi tehnyt ja varmaan asiasta tiedotetaan aika pian vapun jälkeen:"Ei tässä enää kovin kauaa mietitä.Asia julkaistaan kun päätös on tehty.Harjoitellut olen koko ajan ja käynyt jäällä poikien kanssa",Eepi UR:ssa.

Korinekki

Jäsen
Boris kirjoitti:

Porkan pelit on varmasti pelattu, mutta itse uskon että Eepin ura jatkuu vielä vuoden. Uskon ja toivon.
Veikataan vielä, että viimeistään perjantain esittelytilaisuudessa kerrotaan Eepin jatkosta.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tommi Laine

Palataas vielä tähän. Uskottavasti lähteestä olen kuullut että Laine tosiaan oli vahvasti tulossa teille. Asiat oli jo agentin kanssa sovittu pitkälti, mutta Tepsin onneksi Laine saatiin jäämään Turkuun. Jore ei ole oikein houkutteleva valmentaja nuorille pelaajille, jotka haluavat saada peliaikaakin. Lehtoselle ei löytynyt Turusta paikkaa, FPS&TuTo eivät olleet sopivia vaihtoehtoja, joten mies tuli teille.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos kellään tietoa, missä se ylihuominen esittelytilaisuus on? Ja kenelle se on tarkoitettu? Toivottavasti muutkin pääsisivät paikalle kun vain sponsorit ja lehdistö yms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.